س 29 اسفند 1402 ساعت 05:52

بوستان های تعلیم و تربیت در واپسین روز تابستان شکوفه باران شدند

بوستان های تعلیم و تربیت در واپسین روز تابستان شکوفه باران شدند

به گزارش سلام پاوه:مراسم نمادین جشن شکوفه ها با حضور مدیر، معاون و کارشناسان آموزش و پرورش،دانش آموزان کلاس اولی و اولیای آن ها در دبستان سعدی پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این مراسم دانش آموزان پایه اول را نوقدمان و نوقلمان مدارس توصیف کرد که […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم نمادین جشن شکوفه ها با حضور مدیر، معاون و کارشناسان آموزش و پرورش،دانش آموزان کلاس اولی و اولیای آن ها در دبستان سعدی پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این مراسم دانش آموزان پایه اول را نوقدمان و نوقلمان مدارس توصیف کرد که با برداشتن اولین قدم به مدرسه روزهای اول قلم به دست گرفتن و تعلیم و تربیت را آغاز می کنند.

مختار بزرگرد فرد با بیان اینکه امروز ۷۴۴ کلاس اولی سال تحصیلی جدید را در شهرستان آغاز کردند،افزود: ۳۹۰۸ دانش آموز ابتدایی در ۱۹۶ کلاس درس و ۲۸ مدرسه شهری و روستایی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به تحصیل می پردازند.

برزگرفرد دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی معرفی کرد و خطاب به دانش آموزان پایه اولی گفت: از امروز به بعد فصل جدیدی از زندگی شما با ورود به مدرسه و کلاس درس شروع می شود و باید به مواردی همچون زود خوابیدن و زود بیدار شدن، مسواک زدن، خوردن صبحانه، احترام به بزرگترها و درس خواندن توجه ویژه ای نمایید.

گفتنی است با آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت، ۹۰۰ معلم به آموزش و پرورش ۷۰۰۰ دانش آموز در مدارس شهرستان پاوه اهتمام می ورزند.