ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 12:07

ارائه خدمات به بیش از ۶۵۳ بیمار اورژانسی در سال ۹۶در شهرستان پاوه

ارائه خدمات به بیش از ۶۵۳ بیمار اورژانسی در سال ۹۶در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت روز ۲۶ شهریور روز فورزیتهای پزشکی با حضور در محل فوریتهای پزشکی پاوه ضمن تبریک این روز از زحمات این قشر دلسوز تقدیر و تشکر کردند. سخنگوی شورای اسلامی شهر پاوه در این باره گفت : در این دیدار صمیمانه رئیس و اعضای […]

به گزارش سلام پاوه : اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت روز ۲۶ شهریور روز فورزیتهای پزشکی با حضور در محل فوریتهای پزشکی پاوه ضمن تبریک این روز از زحمات این قشر دلسوز تقدیر و تشکر کردند.

فوریتهای پاوه

سخنگوی شورای اسلامی شهر پاوه در این باره گفت : در این دیدار صمیمانه رئیس و اعضای شورای شهرپاوه در سخنانی به تقدیر و تشکر از زحمتکشان فوریتهای پزشکی پاوه که برای سلامتی مردم تلاش و کوشش می کنند پرداختند.

حیدر اسلامی نیا افزود: در این دیدار همچنین به موضوع ایجاد پایگاه شماره دو اورژانس با توجه به نیازهای شهر پاوه و ترافیک آن پرداخته شد و ابراز امیدواری شد که در آینده نزدیک شاهد ایجاد و فعال شدن کد و مرکز شمار دو فوریتهای پزشکی پاوه باشیم.

 

مسئول فوریتهای پزشکی پاوه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای پنجم شهر پاوه در این مرکز گفت : خوشبختانه این مرکز نیروهای توانمند و امکانات مناسبی را برای خدمت رسانی به شهروندان دارد و لازم است از مردم با فرهنگ پاوه بخصوص رانندگان محترم در همراهی کردن با اورژانس در حین جابه جایی بیماران تشکر کنم.

 

اسماعیل عزیزی سپس به ارائه گزارش عملکردی از این مرکز پرداخت و بیان داشت :در سال ۱۳۹۶ بیش از ۶۵۳ بیمار اورژانسی داشته ایم که بطور متوسط روزانه شاهد ۳ ماموریت اورژانس بوده ایم.

 

مسئول فوریتهای پزشکی پاوه با بیان اینکه ۱۶۳ مورد تصادفی و ۱۱۶ مورد ماموریت در نوسود ، باینگان و نودشه داشته ایم گفت : به یاری خداوند این مرکز با توجه به داشتن نیروهای متخصص و پرتلاش  آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به شهروندان در سطح شهرستان را دارد.

 

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به امکانات مناسب و توانمندی پرسنل خدوم این مرکز شاهد این باشیم که مرکز شماره دو فوریتهای پزشکی در پاوه راه اندازی شود.

 

گفتنی است در این نشست همچنین گلایه هایی از اینکه روز فوریتهای پزشکی و زحمات این قشر مورد توجه مسئولان نیست ارائه شد.

 

2 پاسخ برای “ارائه خدمات به بیش از ۶۵۳ بیمار اورژانسی در سال ۹۶در شهرستان پاوه

  • ناشناس در تاریخ شهریور 29, 1396 گفت:

    واقعا فوریتهای پزشکی پاوه نیروهای مجرب، توانا و زحمت کشی دارد. از همه آنها تشکر مینماییم، خصوصا مسئول فوریتها آقای سهرابی و سایر همکارانشون آقای عبدالهی، حسامی و ….

  • نسیم منوچهری در تاریخ شهریور 28, 1396 گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان زحمت کش در فوریتهای پزشکی پاوه علی الخصوص کاک زاهد عبدالهی ،خدا قوت تنتان سالم .