د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:24

پروژه مهر،نماد مدیریت همراه با برنامه ریزی و نظارت است

پروژه مهر،نماد مدیریت همراه با برنامه ریزی و نظارت است

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود اعلام کرد،پروژه مهر،نماد مدیریت همراه با برنامه ریزی و نظارت است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی در پنچمین نشست شورای آموزش و پرورش گفت:بازگشایی مدارس حرکت ملی و یک تحول در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی است. وهابی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود اعلام کرد،پروژه مهر،نماد مدیریت همراه با برنامه ریزی و نظارت است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی در پنچمین نشست شورای آموزش و پرورش گفت:بازگشایی مدارس حرکت ملی و یک تحول در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

وهابی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد اداره با اشاره به پروژه مهر،بازگشایی مدارس را حرکت ملی و یک تحول در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی دانست که همه آحاد جامعه در آن مشارکت دارند.

وی شروع سال تحصیلی جدید را جلوه ای از مشارکت جمعی عنوان کرد که در آموزش و پرورش محقق می شود.

وی در ادامه افزود:هدف از اجرای برنامه های پروژه مهر،تشکیل کمیته های سازماندهی،توجیه و تبلیغ،تعمیر و تجهیز، … فراهم نمودن زمینه های مناسب و تمهید ساز و کارهای لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس را عنوان کرد به گونه ای که دانش آموزان برای ورود به مدرسه در ابتدای سال تحصیلی لحظه شماری کنند.

منصور وهابی خواستار مشارکت تمامی ادارات سطح بخش و همکاری با اداره آموزش و پرورش در این راستا شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی مدارس این منطقه جهت بازگشایی سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان داشت:روز اول مهر برای دانش آموزان مهر واقعی خواهد بود که شکرخدا از لحاظ فضای آموزشی و نیروی انسانی این منطقه هیچ مشکلی را نخواهد داشت.

بخشدار نوسود نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد اداره آموزش و پرورش منطقه در زمینه اهای مختلف آموزشی،‌پرورشی و خدماتی آمادگی بخشداری و ادارات سطح بخش را در جهت همکاری به منظور اجرای مطلوب برنامه ای پروژه مهر۹۶ و آغاز با شکوه بهار تعلیم و تربیت و همچنین ایجاد فضایی سر شار از شادی و نشاط برای دانش آموزان اعلام کرد.

سعدی مصطفی زاده افزود:آموزش و پرورش نقش کلیدی و اساسی در پیشرفت و توسعه کشور را دارد چرا که نیروی انسانی ماهر و توانمد است که می تواند جامعه را در مسیر پیشرفت و توسعه هدایت و متحول کند.که الحمد اله آموزش و پرورش ضمن تربیت نیروی انسانی زبده برای جامعه امروز و فردا مشکلی را ندارد.

یک پاسخ برای “پروژه مهر،نماد مدیریت همراه با برنامه ریزی و نظارت است

  • دانش اموز در تاریخ شهریور 7, 1396 گفت:

    افرین