س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:29

صرفا جهت اطلاع شورای پنجم:چرا و چگونگی عدم موفقیت شوراهای ادوار شهر پاوه

صرفا جهت اطلاع شورای پنجم:چرا و چگونگی عدم موفقیت شوراهای ادوار شهر پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :درد یومی کشیده ام که مپرس/// زهر رایی چشیده ام که مپرس ///گشته ام در شهر و آخر کار سه و دویی برگزیده ام که مپرس//من به چشم خویش از سویشان دوش /// افعال دیده و اقوالی شنیده ام که مپرس///سوی من لب چه میگزی که مگوی /// پنج نفری […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :درد یومی کشیده ام که مپرس/// زهر رایی چشیده ام که مپرس ///گشته ام در شهر و آخر کار سه و دویی برگزیده ام که مپرس//من به چشم خویش از سویشان دوش /// افعال دیده و اقوالی شنیده ام که مپرس///سوی من لب چه میگزی که مگوی /// پنج نفری برگزیده ام که مپرس

از شورای سوم شروع کنیم؛استارتی برق آسا با تغییراتی ملموس،اما به یکباره ورق برگشت،آقا فیله یاد هندوستان کرد،به گونه ای که نیاز به تغییر نسلی است تا خاطرات تلخ این دوران اندکی فراموش گردد. از بد روزگار دوره آنها ۶ ساله هم شد،و شماری معکوس اتمام زمان این دوره مردمان این شهر را بسیار آزرد.

دوره سوم تمام شد،بیشتر اعضا به نوعی با ممنوعیت مشارکت محترمانه مجازات شدند،مردم با اطلاع از اندکی اتفاقات انجام شده،هیجانی و احساساتی و با شعار تغییرات مثبت،به صحنه آمدند.کاندیداهایی با رزومه و عظمتی خیالی که نقل محافل گردیدند. ٧۵درصد مردم به صحنه آمدند و بر حسب تعداد فامیل و میزان هیاهو نفرات اول تا هفتم انتخاب شدند. رسما شروع بکار کردند،لذت مقام و قدرت باعث شد که بزرگان فراموش کنند و بزرگی نمایند و جوانان هم عنان خویش به دست یکسری از افراد شورای سوم سپردند و تمامی افعال و بلند پروازی های آنها همچون پهبادی از سوی شورای سوم هدایت شده بود و نتیجه نهایی بجز هیاهو و ماست مالی و … چیز دیگری نبود. شورای چهارم تقسیم بر دو شقه شد ۴ و سه که در نهایت در دور پنجم پاسخ مناسب را از مردم دریافت کردند!!!

شهرداری تحمیلی که چیزی از شهر و شهرداری نمی دانست بر سر کار آوردند،و برآیند این انتخاب ازدیاد بدهی میلیاردی و استعفاهای مکرر ایشان بدلیل عدم توانایی(به هر دلیلی) در پیشبرد امور بود. اگر از شغل شهردار بیزار بودند اکنون با هزاران واسطه شهردار نوسود نمی شدند ایشان رفت و در همان جلسه موافقت استعفای ایشان،شهردار ثانی را انتخاب نمودند.

اعضای محترم شورا بعد از جناب خسروی به این نتیجه رسیدند که نیازی به شهردار ندارند بلکه نیاز به کلانتری دارند که مردم را سر جای خویش بنشانند تا به هر بهانه ای سر کیسه شل نمایند اما غافل از اینکه بعد از مدتی نه تنها برای مردم بلکه برای خود آنها هم تره خورد نخواهد کرد و حتی خود و رئیسشان هم گاه گاهی آماج نوازش های اقوالی از سوی شهردار محترم قرار خواهند گرفت.اما چند ماه قبل از انتخابات دور پنجم با تغییر رویه خود و حامیان شورایی اش تغییر رویه دادند و مردم ما هم ساده دل …

بخاطر انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت مردم از سوی وزارت کشور اعتباراتی در خور توجه به اکثر شهر های ایران اختصاص داده شد و چند کاری با این اعتبارات از جمله تغییر تکراری میدان شهدا و مولوی و… انجام پذیرفت که در برابر کارهایی که در طی دوره چهارم انجام نپذیرفت در حد صفر هستند.

در طی این مدت یکی از اعضای محترم شورا دور چهارم با اهدافی خاص بر طبل بزرگنمایی امور کوبید و هفتگی و روزانه به مدح شهردار پرداخت که یاد آور حکایت سلطان و شبان بود.

و اما عضو بسیار فعال پشت صحنه شورا عوامل تلگرامی و میدانی خود را جهت مدح رو در رو و یا از طریق شبکه های مجازی گسیل نمودند عضو مشترک شورای چهارم و پنجم را مامور تثبیت شرایط کنونی نمودند و در این اوایل تا حدودی هم موفق بود. این نوع رفتار باعث ایجاد سؤالات بیشماری در افکار عمومی گشته است؛از جمله دلیل اینکه اعضای شورای چهارم از تغییر شهردار هراس دارند چیست؟آیا تقصیراتی در بدنه شورای چهارم و شهرداری رخ داده است که اعضای شورای چهارم و وابستگان آنها از تغییر می ترسند یا اسیر معاملاتی از سوی حامیان افرادی خاص گشته اند که مطمئن باشید آقای زمان بزودی ماه را از پشت ابرها کنار خواهد زد!!!

تاریخ سرنوشت تراژدی گونه شورای چهارم به گونه ای برای شورای پنجم در حال تکرار است .منبع تغذیه رفتار اکثریت شورای چهارم،تعدادی از دور سومی ها بودند اکنون دور پنجی ها اسیر یکسری افکار با برنامه دور چهارمی ها گشته اند.هنوز بیانیه های شورای چهارم یادمان نرفته است که میگفتند ای مردم دارند در انتخاب شهردار دخالت می کنند و جریانها شهردار را انتخاب می کنند اما گویی این بندگان خدا خودشان یادشان رفته است که حالا در انتخاب شهردار دخالت دارند و رایزنی می کنند.

تنها کورسوی امید تا این لحظه وجود دو نفر از اعضای جوان شورا هستند(احمدی و مرادی) که بر خلاف انتظارهای اولیه ثبات شخصیتی،افعالی و اقرالی دارند که بسی شایسته تقدیر است.

ظاهرا پر امیدترین عضو شورا که وابسته به یکی از جریانات فکری نیز می باشد بصورت خود خواهانه،و در جهت …..حرکت کرده است به گونه ای که حتی یارانی که او را رئیس کرده اند فراموش نموده است.

بزرگان جمع استارتی متزلزل داشته اند و راحت تحت تاثیر افکار فامیل و بعضی مراکز قدرت بومی قدم برداشته اند که امیدوارم بسوی مردم برگردند و بیاد آورند که چه کسانی و به چه دلیلی آنها را بطور موقت بزرگ شهر نمود.

برای این دو نفر زمان آزمون و خطا گذشته است و باید بپذیرند که کار افراد شورای قبلی تمام شده است.اگر مردم این افراد را قبول داشتند( کارنامه شورایی آنها را) اکنون در کنار شما بودند. پس بزرگ و راهنمای جوانان صادق کنار خود باشید و خود و شهر خویش را به سر منزل مقصود برسانید.

فراخوان یک فرصت بود اما بد عمل نمودید،شفاف سازی نکردید،تصمیماتی فقط بر اساس قول هایی که داده بودید گرفتید به گونه ای که مردم پاوه فهمیدند هدف کسی دیگر بوده است و قربانی فرد معرفی شده.چون بسیار بی معنی است وقتی فردی شهردار شهر دیگری شده است به عنوان سرپرست شهرداری مجددا معرفی شود.

 

به ندای دل مردم(ولی نعمتان خویش)گوش جان بسپارید که تنها راه موفقیت همین است.

48 پاسخ برای “صرفا جهت اطلاع شورای پنجم:چرا و چگونگی عدم موفقیت شوراهای ادوار شهر پاوه

  • صالحی در تاریخ شهریور 7, 1396 گفت:

    به نظر بنده آقای خسروی برنامه را تدوین ،بستر کار را آماده نمودن و آقای میری ادامه دادن و منجر به بازدهی مطلوب گردید پس خودمان را دست کم نگیریم

  • م . حکیمی در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

    لعنت خدا بر دل سیاه شیطان که ما رو رهنمون به قضاوتهایی میکنه که نه حقه و نه حقیقت.
    قاضی آگاه خداست ،به هوش باشیم که تاوان بهتان بسیار گران است.
    درج مطالب بی نام و نشان هر چند بی استناد و فاقد اعتبار است اما توجیهی قوی است که بشه به مدیران سایت نسبت داده بشن چون در واقع به اسم شما انتشار داده شدن،اسم این کار شجاعت نیست آقای صالحی،یا اسم نویسنده مجهول الهویه رو مینوشتین یا اگر رضایت نداشت منتشر نمیکردین این یعنی شجاعت.
    آبروی خلق بردن شجاعت نیست ، آسون میشه بی آبرو کردن فردی در یک شب و چه سخت است بازگرداندن آن ..شریک بی آبرو کردن دیگران نباشیم .(صرفا جهت اطلاع)

    • فرهاد صالحي در تاریخ شهریور 6, 1396 گفت:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز که جرات نداشتید شما هم با نام واقعی به اظهار نظر بپردازید مسئولیت این یادداشت برعهده بنده می باشد و چون نوشته را بنده ننوشتم لازم بود به پاس امانتداری اشاره کنیم این یادداشت از یک شهروند است . دوست عزیز آبروی چه کسی برده شده است ؟ کجا آبروی خلق برده شده است ؟ مگر نقدی به دخالتها و افرادی که با رای اعتماد مردم شورا شده اند آبرو ریزی است به کی بهتان زده شده است؟ مطئمن باشید دوست مجهول الهویه بسیاری از موارد هست که هنوز به آن اشاره نشده است و تنها دلیل آن هم حفظ حرمتها است. در این مطلب کسی بی آبرو نشده است مگر اینکه شما خودتان از موضوعی خبر داشته باشید که باعث بی آبرویی کسی شود و نگران آن هستید !!! مردم در قبال رای که دادند از وکلای خود پیگیری می خواهند و می خواهند شفاف سازی شود که وضعیت شهر با این همه مشکلات تاسف بارتر نشود . بنظر شما کدام قسمت این متن بحث آبرو بردن کسی شده است ؟ که اینگونه هراسان شما صحبت می کنید قطعا طی روزهای آینده این پایگاه خبری مسائل بسیاری را مطرح خواهد کرد جهت تنویر افکار عمومی . این رسانه هرگز بدنبال آبروی کسی نبوده و نیست و امیدوارم در گفته هایتان بازنگری شود.

  • جمال سبحانی در تاریخ شهریور 5, 1396 گفت:

    با سلام
    به مطالعه متن و نظرات زیر آن اولین چیزی که انسان را آزار می دهد مجهولات هویتی است که با کمال تاسف بیش از ۹۰ درصد نویسنده نظرات و حتی خود متن مجهول هستند و بدون اینکه شجاعتی از خود نشان دهند به قضاوتهای سنگینی پرداخته شده است که انسان متحیر می ماند که تقوا و یا احساس مسئولیت این انسانها کجا رفته که بدون اینکه خودرا معرفی کنند دست به نصح و نقد می زنند. بهتر نبود نویسنده خودرا معرفی می کرد تا نیت خیرخواهانه آن بیشتر نمایان می شد.
    اما از نظر محتوا اینکه شورای پنجم دست به انتخاب یک سرپرست از شهرداری زده و کسی را که کارهای فعلی شهرداری را می چرخاند همان سرپرست می گذارد کجایش غیر منطقی است . شورا در یک پروسه خوب فراخوان داد و شهرداری که بیشتر مردم هم رضایت دارند را انتخاب کرده و منتظر پاسخ استعلام و صدور حکم از مراجع ذی صلاح است . از کجا این ذهنیت ایجاد شده که شورا قصد بازی دادن شهردار منتخب را دارد . مگر جز هزینه برای آنها منفعتی دارد که کسی را انتخاب کنند که ممکن است رد شود. البته منظورم هزینه مادی نیست هزینه های امنیتی و غیر مادی
    بهتر است جو دوستانه شورا را با گمانه زنی هایمان به هم نریزیم و به این عزیزان فرصت بدهیم تا بدور از این همه هیاهو تصمیم خودرا بگیرند. هر عضو شورا برای انتخابش دلایلی دارد و باید به رای او چه موافق و چه مخالف احترام قائل بود. اگر دوست دار شهر و مردمان آن هستیم اشکالی ندارد توصیه بکنیم و راه حل بدهیم اما انتظار نداشته باشیم هرچه ما می گوییم همان باید باشد.
    با احترام

  • مدریک ولدبیگی در تاریخ شهریور 5, 1396 گفت:

    با سلام و ادب و احترام خدمت مدیریت محترم سایت سلام پاوه و مردم پاک و شریف و دلسوز اما محروم پاوه

    با نگاهی به گذشته شورای شهر پاوه و بررسی اتفاقات زمان روی کار امدن شوراها، خصوصا دور سوم وچهارم و اندکی تأمل در این باره و مقایسه ان با زمان حال، متوجه خواهیم شد که یک نمایش تکراری و تلخ، توسط افرادی ظاهرأ ناشناس (اما برای بیشتر مردم شناخته شده )در حال اکران و اجراست و متاسفانه بخاطر پیشینه نچندان روشن شورا و ناتونی این بزرگواران در جلب اعتماد مردم و عدم براورد کردن وعده های خود و خواسته های مردم…
    و از همه مهمتر ذهنیت منفی خود ما،( که بیشتر از گذشته مبهم شهرمان و مسؤلین می باشد) همه اینها دست بدست هم داده اند و ما هم دنبال جرقه ای می گردیم تا هرآنچه که نباید را نثار هم کنیم و دوست و دشمن را اماج رکیک ترین القاب و … کنیم…!!!
    اما خالی از لطف نیست اگر اندکی صبر کنیم تا چند روزی از شروع این دوره از شورا بگذرد و اگر روند کار شورای شهر و تصمیمات انها بر خلاف منفعت شهر و مردم بود (نه بر خلاف میل و خواسته ما)انگاه به انها بتازیم !!
    شاید وجه اشتراک و نگرانی همه ما بخاطر اینده شهرمان و ترس از تکرار گذشته های تلخ باشد
    اما به واقع با توهین به این عزیزان و بدبین کردن مردم نسبت به این بزرگواران به نوعی انها را به سمتی که نباید سوق می دهیم و انها نیز خود را تنها، و مردم را برعلیه خود می بینند و چاره ای جز همراهی با جریانهای سود جو و زیاده خواه نخواهند داشت
    و ما ناخواسته بازیچه و بلنگوی تبلیغاتی و به نوعی تخریبچی افراد سود جو و منفعت طلب می شویم و نتیجه ان تکرار اتفاقات شورای سوم خواهد بود…
    و زخمها و مشکلاتی که سالهای سال بر پیکر شهر، خود نمایی خواهند کرد…
    و برای ما و شهرمان چیزی بجز یأس و نا امیدی و آه کشیدن و غرق شدن در مشکلات خواهد ماند .
    امیدوام همه ما و نمایندگان ما در شورای شهر بهترینها را برای هم رقم بزنیم
    با تشکر

  • لالو در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    آقای صادق متن را درست مطالعه نفرموده اید هم شهردار بومی ناموفق و هم شهردار غیر بومی ناموفق مورد نقد قرار گرفته است . اصلا منظور نویسنده بومی و غیر بومی نبوده است.

  • مطلع در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    البته در شورای سوم و چهارم آدم های خوب لکن تنها هم وجود داشتند بنابراین باید در تحریر مطالب بیشتر دقت نموده و جانب انصاف را رعایت کرد،صرفا جهت اطلاع نویسنده محترم

  • ناشناس در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    سلام خدمت مردم عزیز و فهیم به واقعیت آنچه در این متن منتشر شده چیزی جز واقعیت نیست خواهشا کسانی که از اوضاع شهرداری اطلاع دقیقی ندارند از روی احساسات اظهار نظر نکنند یکم تحقیق کار سختی نیست آفرین به نویسنده و اطلاعاتی که داشت حقایق را دقیقا منتشر نمود

  • ناشناس در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    درود به سایت وزین سلام پاوه و مدیر خوش ذوق و فهمیده آن ولی تقاضامندم نظراتی که شبه برانکیز هستن و از ناحیه دونفرشورای چهار یعنی با سیاست آنها ست برای خوب نشان دادن شهرداد تایید نکن

  • سرکوت در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    بیشتر نظرات مربوط به دفاع از آقای میری از یکجا سرچشمه دارند ویک ادبیات خاصی. بعضی به باور رسیدند آقای میری و عوامل شورای قبل به هر آب و آتشی میزنن تا دوباره شهردار باشدحتی نظرات را که مطلب مشابهی دارند این جریان علی الخصوص خود شهردار در سایت مینویسدکه کار خوبی نمیکند شورای پنجم در فشار تجدید کردن آقای میری گیر کرده اند ولی درود بر شرف دونفر از شورا که مقاومت کردن تا ببینیم بقیه هم از امتحان سربلند قبول میشوند یا نه.

  • تپه کوله ای در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    اگر مردم دوست دارند شهردار بومی باشد به خاطر آنست راحتر بتوانند با او ارتباط برقرار کنند ولی انتخاب شهردار بومی باید خارج از دایره باشد همان دایره ای که سالها سایه ی شورمش بر سر ملت سنگینی می کند چند نفری هستند که مانند مهره های شطرنج عوض می شوند منظور از بومی اینها نیستند باید کسانی باشند که در میان همین ملت زندگی کرده باشند نه اینکه در طول عمرشان نه برایخودروشان لاستیک خریده اند و نه می دانند کرایه پاوه تا کرمانشاه چند تومن است چرا باید همین معدود افراد باشند اینها که امتحان داده اند و بارها نزد افکار عمومی مردود شده اند ولی بازهم این بار هم انتخاب شدند تا فربه تر شوند بگذار نو گرا باشیم شاید این آقای ولد بیگی فعال باشد و همه از انتخابش خوشحال باشیم هیچ گاه آقای آگاه هیچ شهروندی انتظار غیر منطقی از شهردار ندارد انتظار درست عمل کردن دارد و پاسخ گو بودن فقط همین

  • بی طرف در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    واقعا در زمان تصدی آقای میری دست هر چی زیاده خواه و دلال را از شهرداری بریده شد و از تمام منابع شهرداری حراست گردید و ایشان به قول نویسنده همچون یک کلانتر از شهر و شهرداری صیانت بعمل آورد که جای تشکر رو دارد و خدمات عالی و منحصر فردی هم انجام داده است . و این متن و نظرات منفی که مطمعنن توسط افرادی فرصت طلب نوشته شده تاثیر در انتخاب مجدد آقای چیزی نخواهد داشت انشاء الله

  • ارام حسینی در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    میگویند زمان چهره واقعی ادمها را بیشتر نشان میدهد اما گویا عده ای منتظر ماشین زمان هم نمیمانند و انچنان سریع و بدون اتلاف وقت به دنبال عقده ها و حقارت های چندین ساله خود میگردند که تا بوی نان به مشامشان میخورد تابلوی به ظاهر دینی خود را انچنان بر زمین میکوبند که صدای شکستنش همه را خبر دار میکند . گویا اصلا عبارت نان به نرخ روز خور را برای این ادمها گفته اند . بیچاره انهایی که فریب دیانت این افراد را خوردند . حالا من میگویم برای مشخص شدن چهره واقعی مدعیان دینی که بویی از سیاست هم نبرده اند احتیاج به اقای زمان نیست بلکه کافیست تکه ای نان جلویشان انداخت تا چهره واقعیشان را هویدا کرد

  • صادق در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    سلام من هم متن وهم نظرات را به دقت مطالعه نمودم و نتیجه گرفتم که نویسنده و بیشتر افرادی که نظر دادن از یک جریان سرچشمه گرفته است و احتمالا یا منافعشان تامین نشده یا توقعاتی از شهرداری دارند وگرنه واقعیت اینجوری نیست عامه مردم از آقای میری رضایت دارند . ای کاش میشد شهردار را از طریق انتخابات تعیین می کردید اون وقت مشخص می شد کی پاک هست وی رانت خوار .
    مگر عملکرد شهردارن بومی گذشته فراموش شده که چه به سر شهر آورده اند . چرا بخاطر یه دستمال بزدی یه شهر رو به غارت میدی تازه جالب است صحبت از دین و مذهب هم میکنیم بخدا ننگ است و در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم وسلام

  • شهروند پاوه ای در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    شورای چهارم (همانهایی که مردم دست رد بر عملکرد بی نام و نشان آنان زد) دست از سر شورای پنجم و شهرداری بر نمی دارند و هم اکنون نیز) به طور مرتب و شبانه روزی مشغول صحبت در گوشی (پچ پچ)و القای سیاستهای کثیف خود در شورای جدید و شهرداری هستند.جهت اطلاع آقایان شورای جدید پس شما چکاره هستید؟!

  • من هم مینویسم ناشناس در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    با سلام خدمت تمامی همشهیریان دلسوز .
    به نظر بنده که شهردار کنونی موفق بوده و شهرداری روند رو به رشد و امیدوارکننده ای داشته . لطفا اگه میشه نقاط ضعف این شهردار رو با نقاط قوتش سبک سنگین کنید و بعد هم قضاوت با اشخاصی که میخوننش . فقط اگه میشه حکم صادر نکنین و مغرضانه ننویسید .
    با تشکر

  • زمستان در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    نقادی بی نام و نشان کار حسودان است و مرام عنودان و آنکس که بدخواه است گفته هایش نه با گواه که همه از روی هواه است .
    <هر حسود ازمحسود بیزار است ؛ اگر چهدمحسود همه دنیا را به حسود;ببخشد!حسد،نه تنها شگردی اشتباه ،که دردی جانکاه است.حسد،دردی درونی و نبردی اندرونی است.
    حسود خود قربانی اوساخ حسادت است و عامل ویرانی کاخ سعادت.حسود باید بداند آن چه انسان را به قُلّه های شَرَف وحُلّه های هدف می رساند، فضیلت کاراست ،نه رذیلت انکار و آن چه در زندگی برارزش می افزایدولغزش را می زداید ابتکاراست،نه احتکار

    و برایت دلی عاری از حسد و روحی آمیخته با حقیقت طلب می کنم تا بدانی آنچه که فهمش نجاتت می دهد.

    خورشید بخاطر خفاشان از نور افشانی باز نماند

  • اگاه در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    به نام خدا ملیت ،زبان،نژاد،مذهب در کارهای اجرایی ملاکی بر شایستگی افراد نیست ملاک توانمندی افراد در پستهای اجرایی وپاک دستی اونها می باشد.عملکرد شورای چهارم را باید با عملکرد شوراهای قبلی مقایسه کرد نه با سطح توقع وانتظارات غیر منطقی ما،همه دوست دارند شهر پاوه نمونه ترین،بهترین،آرامترین زیباترین با امکانات ترین شهر باشد واین آرزوی همه می باشد برای براورده کردن این آرزو درامد وپول لازم است ایا اگر شهردار لوس انجلس را به پاوه بیاورند بدون بودجه وامکانات می تواند کاری انجام دهد منبع درامد پاوه چیست ؟ شورای قبلی هیچ زمینی نفروخت، هیچ فسادی انجام نداد، هیچ امکانتی از شهرداری نفروخت وبه نظرم در مقایسه با شوراهای قبلی هم در زمینه عمران وقانونمداری بهتر عمل کرد.مگر شهردار ان ققبل از آقای میری بومی نبودند خوب چه گلی به سر پاوه زدند.اگر هم عمده افراد شورای چهارم رای نیاوردند بدلیل ضعف حافظه تاریخی مردم وتبلیغات سهمگین یک عده دلال زمین که در شورای چهارم دستشان از مال مردم کوتاه شده بود. مگر همین مردم به این افراد رای ندادند خوب چرا به تصمیمات اونها احترام نمی گذارید؟ آیا خواست شما انتخاب شهردار بومی نبود؟ ایا این اتفاق نیفتاد ه؟ مگر زمان زیادی از تشکیل شورای پنجم گذشته است؟ چرا پیش داروری می کنید؟ چرا ایمان خود را با ظن وگمانهای باطل ضعیف می کنید.تهمت وافترا در نزد باریتعالی بهای سنگینی دارد.مگر خداوند ناظر بر اعمال ورفتار ما نیست.پس چرا به چیزی که به آن علم نداریم حکم صادر می کنیم. واقعاٌ کار کردن در پاوه عمر نوح وصبر ایوب (سلام الله علیها)می خواهدمردم ما بشدت دوست دارند که برای هرچیز خیلی ساده هم سفارش شوند شهردار بومی اگر سالم باشددر این شهر نمی تواند کاری بکند. بنده مدافع آقای میری نیستم ولی واقعاٌ هیچ دلیلی برای برکناری ایشان نمی بینم ومناسب ترین فرد برای سرپرست شهرداری می باشدیک مقدار قبل از هر حرفی مسائل را تجزیه وتحلیل کنیم بهتر است.طبق قانون سرپرست باید کارمند شهرداری باشد.خوب بنظر شما چه کسی حاضر ه برای یک مدت کوتاه سرپرست باشد.

  • فرهنگي در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    ضعیف ترین شهردار قرن میری بوده تاسف و فاتحه باید خواند برای هرسین

  • ایکس در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    مطلب ” یادداشتی از یک شهروند” بیشتر غرض ورزانه و بعضاً همراه با نفرت و حسرت ( شاید پست و مقام های که بهش پیشنهاد نشده و …)همراه هست و نشان هایی از دق دلی نگارنده اون رو نشون می ده ؟؟؟ البته رگه هایی از واقعیت هم در ان دیده می شه

  • karimi در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    یادداشت و نظراتی آتشین و بدون نام و نشان و بدون شناسنامه
    برخی نقدها خوب بود اما خیلی از تخریبها جای سوال و تاسف داشت ؟؟!!!
    نویسنده ای که جرات نداشته باشه نام خودشو بذاره روی متن خودش نویسنده نیست (صرفا جهت اطلاع)
    هرچند که با کلمات زیبا بازی کنه و خون مردمو به جوش بیاره
    اما بازهم وقتی مطلبی هویت نداشته باشه قابل استناد نیست و نیازی به پاسخگویی نداره

  • بدون نام در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    نگرانی دلالان زمین و مسکن و انهایی که نانشان در چهارسال گذشته تخته شد قابل درک است و باید به دنبال شهردار بومی باشند

  • زانيار در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    بنظر من اگر آقای جراحزاده ، جراحزاده قبل از اتتخابات باشند قطعا این شورا موفق خواهند شد. آقای احمدی و مرادی راه صحیحی را بر گزیده اند و آقایان اسلامی نیا و لطف الهی نیز از بزرگانند و قطعا بزرگی خواهند نمود.

  • بازنشسته در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    لطفا اعضای محترم شورا ازاول کاربامردم روراست باشید وشفاف بامردم اطلاع رسانی کنید آقای ریس شورا تحت تاثیرجریان مذهبی دوستان خودکارشورا شهرداردرست واین یک آزمایش است ۴سال تمام شود آخرنمره قبولی مال کسی است بامردم روراست باشد کسی شهردارجای دیگراست چگونه سرپست می شود لعنت خدا به هرچ دورغ گوودوربامردم است مردم سفید می خوانند ماخودکردیم به خود

  • شهرک کارگاهی در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    من میخواستم بدونم شهردار در مورد شهرک کارگاهی چکار کردن ایا تا بحال توی جلسات دادگاه شهرک کارگاهی شرکت کردن یا نه آیا توانستن چند پرونده شهرداری رو که به داد گستری بردن به سر انجام برسونن یا همیشه متهمان فقط به همراه وکیلشون بدون حضور شاکی که شهرداری بود ویا وکیل شهرداری بر گزار شدن وحتی یک بار شهردار که در زمان های قبلی هم ریئس حراست بود در هیچ یک از جلسات دادگستری شرکت نکرد

  • همشهری در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    اعضای شورای قبلی اگه شما کارنامه درخشانی داشتین که دوباره انتخاب میشدین پس چرا دست از سر مردم بر نمیدارین اون رای هایی رو هم که آوردین بخاطر تعصببات فامیلی ومخالفت با نماینده بود وگرنه کمتر از اینا رای میاوردین پس شما هم دست بردارین و به فعالیتهای دیگری مشغول شین

  • شهروند در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    خوب اعضای شورارو بازی میده از یک سو به هرسین بله گفته از سوی دیگر اینجارو دو دستی چسپیده .
    حالا چند روزدیگه به عنوان شهردار هرسین معرفی بشه چطور روتون میشه تو روی مردم نگاه کنید.
    واقعا خجالت آوره ….

  • واقع بین در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    من ماندم که این رای اولی در انتخاب کاندید شهرداری که خیلی از مردم قبولش داشتن رای مخالف میده وبه سرپرستی شهرداری که خیلی از مردم قبولش نداشتن رای مثبت .
    اقای جراح زاده آیا زمستان گذشته رو فراموش کردی که همین شهردار بخاطر خطای شهرداری وکم کاریشان با یکی از ماموستایان شهرمون دعوا کرد وحتی بهش هم توهین کرد وهمونایی که آمدن و به شما گفتن به این شخص رای اعتماد بدین در همان زمان تنها ریئس شورای وقت از این ماموستا دفاع کرد وشهردار اعتنایی نکرد وهمان افرادی که به شما گوش زد میکردن بهش رای اعتماد بدین از شهردار دفاع کردن احتمالا شما هم به مانند استیکری که براتون ساخته بودن از فحاشی به دیگران لذت ببرین

  • کامل حسینی در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    سلام فقط مینویسم اقای احمدی وآقای مرادی ممنون به خاطر رای مخالفی که دادین تشکر

  • واقع بین در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    درود به دو نفری که رای مخالف دادن

  • شهروند در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    خیلی دقیق ومو شکافانه نوشتین دستتون درد نکنه وشما اقای صالحی وزربان باز هم ثابت کردید مردمی هستین وشجاع دستتون در نکنه ممنون

  • ناشناس در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    یکی ازکوچکترین انتظارات مردم از این شورا شفاف سازیست که باید اعضای شورا یا با سخنگویشان یا به صورت تک نفری انجام دهند به این صورت که قبل از انجام کاری نحوه تصمیم و روال کار را به مردم بگویند نه اینکه کاری را که انجام داده اند به عنوان خبر در دست رس مردم قرار دهند اعضای شورا خبر نگار که نیستند مثل خبری که در همین سایت سلام پاوه و دیگر رسانه ها شنیدیم که اعضای شورا اقای جراح زاده را رییس و اقای احمدی را نایب وییس و اقای مرادی را خزانه دار تعیین کردنند این یک خبر است و خبرنگاران نیز این خبر را به مردم میدادند این شفافسازی نیست به مردم بگویند که چگونه این تصمیم گرفته شد و اقایان لطفالهی و اسلامینیا چگونه هیچ پستی ندارند و گلایه ای هم ندارند این را شفاف سازی کنید و تکلیف شورای استانی و کمیته ها چه میشود ؟
    قبل از انجام کار مردم را در جریان امور قرار دهید نه بعد از انجام ان
    نحوه تعیین سرپرست و چند نفر کاندید سرپرست بودنند و چند رای اوردند و غیره را به اطلاع مردم برسانید اینگونه شفافسازی را مردم میخواهند
    دلیل اینکه اقای میری که شهردار شورای قبلی است در حالی که شورای قبلی مردم بار دیگر انتخابشان نکردنند و از عملکردشان راضی نبودنند راچگونه رای لازم را برای سرپرستی شهرداری کسب کرده اند و چه کسانی به اقای میری رای دادنند و دلیلشان چه بوده و چه کسانی رای ندادند و دلیلشان چه بوده ؟
    این را شفاف سازی کنید اقایان شورای محترم

  • Hosseini در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    جهت روشن شدن ذهن اعضای شورای پنجم اعضای شورای چهارم فقط یکیشون باریزش۱۰۰۰ ارا نسبت به دوره ی قبل وارد شورا ی پنجم شد پس این موضوع رو بخاطر داشته باید .یقینا در دور بعبد این با انتخاب این نخبه استان به عنوان سرپرست و بازی دادن شما سه تن که بهش رای دادید یقین داشته باشید در دور بعدی به هیچ عنوان اسم شما سه نفر در لیست برگه انتخاباتی شورای بعدی من وخانواده من نخواهد بود حتی اگه فردا تصمیمتان عوض شود واز مردم هم طلب بخشش بکنید شما خیانت در امانت کردید
    درود به شرف اون دو نفری که رای مخالف دادن هزاران بار درود

  • منصور شریفی در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    این روزها بیشتر از هر چیز ” تمکین های فضولانه ” افرادی مرا می ازارد که مهر تایید قاطبه مردم را برای حضور دوباره در صحنه سیاسی دریافت نکردند .
    این روزها بیشتر از هر چیز ” چرخش های منفعت طلبانه ” منتخبانی مرا می ازارد که قصد دارند عزت و ابروی خود و حامیانشان را به مطاعی حقیر و ناچیز معاوضه کنند.
    در زمانی که جهان به سرعت در حال گذار به سوی مدرنیته است ما نه تنها همراه این تحول نیستیم بلکه با فراموش کردن اصالتها و سنت ها و صرف نظر کردن از کمترین حقوقی که قانون اساسی و حاکمیت در اختیار ما گذاشته است بزرگترین ظلم و بی مهری را در حق نخبگان بومی روا میداریم . اگر چه همواره باید شایسته سالاری در اولویت انتخابهای ما قرار گیرد اما انتخاب شهردار غیر بومی نیز به معنای شایسته نبودن نخبگان بومی است و به نوعی توهین به شعور افکار عمومی محسوب میشود .
    سناریوی ننگین موجود در شورای پنجم که توسط چند نفر عوامل پشت پرده و دو نفر از اعضای شورای فعلی در حال اجراست قطعا با شکست مواجه خواهد شد و سر افرازی و سربلندی برای کسانی خواهند ماند که با هیچ مطاعی تطمیع نشدند و بر شعار خود استوار ماندند . این سناریو در عین انکه شرم اور بود اما به حدی ابتدایی و اماتور نوشته شده بود که با نگاهی گذرا به “اعلام فراخوان ” “قربانی نمودن یکی از داوطلبان ” “رای به سرپرستی شهردار کنونی ” “سناریوی کاذب هرسین ” و “حمایت های فضولانه برخی افراد از ابقای شهردار کنونی ” میتوان به نیت عوامل اجرایی ان به سادگی پی برد .

  • جواب زمستان در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    خوب اگه شما صادق هستید و بیمار نیستید اسمتون رو می نوشتید.
    مرگ خوبه ولی برای همسایە

  • س. ن در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    من نسبت به شورای پنجم خیلی خوش بین هستم مطمئنم نهایت تلاش خودشون رو برای پیشرفت شهرمون انجام میدن واز اینکه بهشون رای دادم پشیمان نیستم و موفقیت و سربلندی را براشون آرزو میکنم.متاسفم برای بعضی از دوستان چرا انقد ایراد واشکال میگیرید هنوز که چیزی نشده بذارید کارشون رو انجام بدن با گذشت زمان همه چی معلوم میشه. شما با این اشکالها وایرادهای بیجا وبی معنی بهترین آدمها رو به بدترین آدم تبدیل میکنید. شایدم بعضی ها عمدا به این شیوه نقد میکنن تا شورا رو به بیراهه هدایت کنن.

  • بي اعتماد در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست

    جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

  • شهروند در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    چند روزی هست که به شدت پیگیر جریان شورا و شهردارهستم هم از رسانه ها و از کارمندان شهرداری و هم پچ پچ های مردم خیلی نارحتم کاش هیچ وقت رای نمیدادم اقایان شورا من نمونه ی یکی از اون افرادی هستم که واقعا با امید براتون تبلیغ کردم و به شما رای دادم ولی الان چیزی بر خلاف انتظارم میبینم واقعا شما کسی رو پیدا نکردید برای سرپرستی یا واقعا مردم رو …. فرض کردید با این بازی که را انداختید لا اقل از اول جهتتون رو مشخص میکردید که خدایی نکرده مردم خودشون رو ‘…. فرض نکنن حالا هم دیر نشده خواهش میکنم اگه کسی از شما این نظر رو میبینه تا دیر نشده این جریان رو جمع کنه و مسیر رو عوض کنه هر چند میدونم شما تا رای می خواستید حرف ما ادمای زیر دست رو میشنیدید قتعآ حالا وقتی می خونید می خندید و میگید اینا نمیفهمن خواهش می کنم ..خواهش میکنم با این بازیهای تکراری یه بار دیگه پاوه رو رو به افول نبرید بگذارید شما یکی از شوراهایی باشید که به خوبی از شما یاد بشه پاوه نیاز به پیشرفت داره با یه در جا زدن دیگه نابود میشه

  • کارمند شهرداری در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

    باسلام خدمت همشهریان عزیز متاسفانه شواهد امر باز هم تفرقه و بیدرایتی در میان اعضای شورا را نشان میده که در این میان افول شهر و بی احترامی به شهروندان مشاهده میشه که باعث بی اعتمادی میان شهرداری و شهروندان می گردد .این تفرقها تنها به نفع شهردار فعلی خواهد بود و ایشان هم خواستار همین جریانند. بنده به نوبه خود از تمام شهروندان عزیز معذرت خواهی می کنم واقعا لیاقت مردم شریف پاوه این نبود.

  • زمستان در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    معمولا انتقاد سازنده است و عامل پیشرفت اما تخریب نشان از آلودگی درون و مریضی دل دارد.کسی که انتقاد کند برای بیان خود ادله کافی هم دارد و آنکه در پی تخریب است حتی رخ نمی نماید و در خفا چرک درون را بر هر کسی می پاشد.
    شما اگر انتقادی دارید چرا بدون ذکر نام خود نوشتید.یا ترسو هستید و یا کینه توز.
    بر عملکرد شوراها همیشه نقد هست و آنها هم قبول دارند که عاری از عیب نیستند.اما واقعا حرف باد هوا نیست که هر چه خواستی بگویی و از پاسخ گویی طفره روی.
    خسروی شهرداری بود که به گفته همین سایت سلام پاوه پاک آمد و پاک رفت و در حد خود کار سازنده انجام داد و طرحهایشان بعد از او هم اجرایی شدند.دم از کدام بدهی میلیاردی می زنید و چرا صورت مسیله را پاک می کنی؟آیا دسته گل قبل از روی کار آمدن خسروی را ندیدی؟سالها می گذرد و پاوه از این بدتر خواهد شد چون مجال کار به امثال خسروی را نمی دهند.
    آنها که به دیگران برای پست و مقام رو می اندازند کسانی دیگرند که شما خوب می دانید چرا اسمشان را نیاورده اید و دلیل نگرانی شما هم بر شهروندان روشن است.

  • سفید خوان در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    باز هم فتنه را در شورا راه انداختن باز هم شورا دارن بازی میخورن بازهم دستهای پشت پرده بازهم غرور وحمایت که خیلی با هم اجینند بازهم مردم باید حسرت بخورند که چرا تکرار اشتباه باز هم سهم خواهی از شهرداری مفلوک باز هم شهری عقب مانده تر بازهم تقسیم شهر برای رانت خواهی باز هم به غرور مردمانشان غرور جوانانشان ودلسوزان این شهر عقب افتاده لگدی در حد نمک نشناسی به دهن شان زدند

  • شهروند در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    به نظر می رسد با این وضعیتی که پیش می رود شورای پنجم به مراتب بدتر از شوراهای گذشته عمل خواهد کرد دلیل اصلی آن هم دخالت بیجا و مغرورانه چند نفر از اعضای شورای چهارم می باشد که با وجود تمام شدن دورانشان بشدت در حال رایزنی در زمینه انتخاب شهردار و نیر تخریب چهره های مخالف خود در شورای جدید می باشند

  • ناشناس در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    سلام تحلیل جالب و درستی بود به راستی عملکرد شورای چهآرم غیر قابل قبول و در حد ناچیزی بود

  • شهروند در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    براستی آنچه که در مورد شهردار فعلی بیان نمودید کاملا مقرون به صحت است تا افکارعمومی و نخبگان ونماینده به وضعیت نامناسب آسفالت(متاسفانه ومتاسفانه سقف خواسته هایمان راتایک آسفالت ساده تقلیل داده اندبگونه ای که وقتی انجام میگیرد دچار شعف میشویم)وشکل ظاهری میدانهااعم از شهدا و فرمانداری اعتراض شدید نکردند شهردار فعلی در فکرش نبودند و درواقع به سمت کار کردن هدایت شدند در حالی که شهردار باید خلاق باشد علم و پستکار تخصص و روزمه کاری کاری داشته باشد الان هم بواسطه دو تا کار حداقلی از سوی بعضی افراد اصطلاح فعال و کوشا به ایشان منتسب میگردد ما از ایشان تشکر میکنیم که قطعا ویقینا از شهرداران قبلی سالمتربودند اما گزینه مطلوب برای این پست مهم نیستند.

    • سیروس در تاریخ شهریور 4, 1396 گفت:

      من به شورای پنجم خوشبینم واز اینه بهشون رای دادم پشیمان نیستم و موفقیت وسربلندی رو براشون آرزومندم. هنوز که چیزی نشده بذارید کارشون رو شروع کنن. با این نقدها وایرادهای بی معنی بهترین آدمها رو به بدترین آدم تبدیل میکنید بعضی چهار کلاس درس خوندن بدونه هیچ دلیل و برهانی نقد میکنن، غافل از اینکه نه تنها نقد نیست بلکه توهینه هم به شورا هم به مردم علاوه بر این در کنا هر نقدی باید راهکاری هم ارائه داده بشه

  • الفتی در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    متاسفانه شورایی چهارم اندکی شورایی پنجم بازمانده شورایی سوم واهرمهای صاحب نظر وقدرت همه در سوق این جریان دخیلند به نحوی جهت معامله باهمه اعلام.آمادگی کردن قطعا بد اءتلافی از شهردار داره حمایت میکنه که عواقب بدی بهمراه خواهد داشت برای بخصوص حامیان ناموزون آن که کامل از هم سوا هستن قطعا کار برای شهردار نیز امکان پذیر نخواهد بود

  • ولدبیگی. در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    یک توصیه محترمانه، دلسوزانه و دوستانه به این بزرگواران
    در صورت خیانت و پشت کردن به مردم و دور زدن جریانهای فکری و مردم و جوانانی که با هزار امید و ارزو برای شهرشان، برگه های رأی را بنام شما سیاه کردند ….

    این مردم با همان قلمی که نام شما را برای مدت کوتاهی بالا بردند
    با همان هم شما را نقش بر زمین خواهند کرد..

    چهار سال زمان زیادی نیست مثل برق و باد می گذرد و تمام می شود
    و شما می مانید اثری که بجا گذاشته اید
    پس لطفأ از خود اثر نیکی بجا بگذارید
    با تشکر

  • م ولدبیگی در تاریخ شهریور 3, 1396 گفت:

    با سلام و احترام
    متاسفانه تمام موارد ذکر شده در مورد شورای سوم و چهارم پاوه کاملا درست است و مایه شرمساری برای شهر پاوه
    اما امیدوارم گمانه زنی ها در مورد شرایط شورای پنجم صحت نداشته باشد و بتوانیم شاهد عملکرد مثبتی از سوی انها باشیم