ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 07:42

تقدیر اداره ورزش و جوانان از قهرمانان ورزشی شهرستان پاوه/عکس

تقدیر اداره ورزش و جوانان از قهرمانان ورزشی شهرستان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:رییس اداره ورزش و جوانان به همراه علاءالدین نجمی رییس هیئت والیبال پاوه با حضور در محل تمرینات تیم والیبال بانوان از خانم سردیارانی و خانم ها شکیبا امینی و هاله ولدبیگی تجلیل کردند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار سید هیوا حسینی از زحمات بی شائبه خانم سردیارانی مربی ارزنده […]

به گزارش سلام پاوه:رییس اداره ورزش و جوانان به همراه علاءالدین نجمی رییس هیئت والیبال پاوه با حضور در محل تمرینات تیم والیبال بانوان از خانم سردیارانی و خانم ها شکیبا امینی و هاله ولدبیگی تجلیل کردند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار سید هیوا حسینی از زحمات بی شائبه خانم سردیارانی مربی ارزنده والیبال بانوان شهرستان پاوه و مربی استان کرمانشاه در مسابقات کشوری رامسر و خانم ها شکیبا امینی و هاله ولدبیگی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند و به اردوی تیم ملی راه یافته اند با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر و تشکر نمودند.

 

 

تجلیل از نفر اول مسابقات بادی کلاسیک استان کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه:رییس اداره ورزش و جوانان در آستانه اعزام آقای نامق شریفی به مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی کشور در اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از وی تجلیل بعمل اورد.شایان ذکر است نامق شریفی در مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی سنندج مقام اول وزن ۶۸کیلو گرم را از آن خود کرد و نماینده استان در مسابقات کشوری می باشد.

 

 

 

تجلیل رییس اداره ورزش و جوانان از کشتی گیران قهرمان شهرستان پاوه 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه با حضور در محل خانه کشتی با اهدای لوح و هدایایی از کشتی گیران برتر سال ۹۶ شهرستان پاوه تجلیل بعمل آورد.

 

در این مراسم هیوا حسینی از حمید فهیمی مربی ارزنده و متعهد کشتی شهرستان و آقایان آریز رحیمی نفر اول مسابقات آموزشگاههای کشور و نفر اول مسابقات استانی- محمد احمدی نفر اول استان و نفر سوم مسابقات کشوری،متین احمدی مقام اول استان،شورش امینی نفر اول مسابقات استانی و سینا امینی نفر اول مسابقات استانی تجلیل بعمل آورد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه مراتب تقدیر و تشکر خود را از مدیر کل محترم ورزش و جوانان به خاطر تخصیص کمک هزینه خرید رویه تشک به مبلغ سی و پنج میلیون ریال ابراز نمود.همچنین مراتب تقدیر خود را از اعضای انجمن پشتیوان که همواره یاور ورزشکاران بوده اند اعلام نمود و در پایان از والدین ورزشکاران و اعضا و رییس هیئت کشتی به خاطر کسب این موفقیتهای متوالی مراتب قدردانی خود را اعلام نمود.