ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 04:53

مرگ مشکوک پیرمرد ۸۳ ساله در روستای شمشیر شهرستان پاوه

مرگ مشکوک پیرمرد ۸۳ ساله در روستای شمشیر شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:بازپرس دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان پاوه اعلام کرد،صبح امروز شخصی به نام عبدالقادر کاکایی ۸۳ ساله در روستای شمشیر بخش مرکزی شهرستان پاوه فوت کرده است.   سید سجاد ملایری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در بررسی های اولیه مشخص شده است که فرد متوفی شکارچی بوده و اسلحه ایی […]

به گزارش سلام پاوه:بازپرس دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان پاوه اعلام کرد،صبح امروز شخصی به نام عبدالقادر کاکایی ۸۳ ساله در روستای شمشیر بخش مرکزی شهرستان پاوه فوت کرده است.

 

سید سجاد ملایری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در بررسی های اولیه مشخص شده است که فرد متوفی شکارچی بوده و اسلحه ایی قدیمی در منزل داشته است که آثار زنگ زدگی در اسلحه نمایان است که این شخص ضمن مسلح کردن آن یک تیر به خود شلیک کرده و منجر به مرگ وی شده است .

 

ملایری اظهار داشت:پرونده در مرحله مقدماتی با حضور بنده و کارشناس سلاح و مهمات،پلیس آگاهی و پزشکی قانونی قرار دارد که در حال بررسی و یافتن سرنخ های جدید در این خصوص هستیم که به زودی آنرا اعلام خواهیم کرد.

 

وی همچنین اعلام کرد:هنوز علت اصلی فوت مشخص نیست و پرونده باید از طریق مراجع قضایی بررسی و نتیجه آن مبنی بر خودکشی بودن یا سهوی یا جنائی بودن این مرگ مشخص شود.