ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 09:54

هدف مؤسسه کمک به نیازمندان با حفظ عزت و کرامت آنان است

هدف مؤسسه کمک به نیازمندان با حفظ عزت و کرامت آنان است

به گزارش سلام پاوه:رئیس هیئت مدیره مؤسسه صلاح الدین ایوبی پاوه اعلام کرد هدف مؤسسه کمک به نیازمندان با حفظ عزت وکرامت آنان است.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا:دکتر جهانگیر ولدبیگی روز یکشنبه به هنگام اهدای کمک هزینه ازدواج ۱۰ مزدوج توسط مؤسسه خیریه صلاح الدین ایوبی گفت،به هر مزدوج […]

  • به گزارش سلام پاوه:رئیس هیئت مدیره مؤسسه صلاح الدین ایوبی پاوه اعلام کرد هدف مؤسسه کمک به نیازمندان با حفظ عزت وکرامت آنان است.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا:دکتر جهانگیر ولدبیگی روز یکشنبه به هنگام اهدای کمک هزینه ازدواج ۱۰ مزدوج توسط مؤسسه خیریه صلاح الدین ایوبی گفت،به هر مزدوج مبلغ ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریال وجه نقد در قالب یک چک حامل بدون ذکر نام افراد اهداء گردید.

وی بابیان اینکه در سال گذشته نیز به ۱۱ زوج جوان نیازمند کمک نقدی و جنسی اهدا شده است افزود:امسال علاوه بر کمک نقدی به این مزدوجین،به هر کدام از آنها یک دستگاه جاروبرقی و یک سری کامل اسباب سر سفره نیز اهدا گردید.

 

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه صلاح الدین ایوبی افزود:توجه ویژه این مؤسسه به جوانان در بخش های دانش آموزی،دانشجویی و طلاب است.

 

جهانگیر ولدبیگی افزود:توجه ویژه ما به قشر فرهنگی نیازمند به این دلیل است که این عزیزان بدون هیچ دغدغه ای به تحصیل خود ادامه دهند و خدایی نکرده مشکلات مالی مانع از ادامه تحصیل آنان نشود.

خبرنگار : محمد هادی زامیاد

 

6 پاسخ برای “هدف مؤسسه کمک به نیازمندان با حفظ عزت و کرامت آنان است

  • عضومؤسسه در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    سلام وعرض ادب ازتمام فرهنگیان آموزش پرورش وبازنشستگان وکامندان خیرادارت ونهادی دولتی وکسبه واصناف وبازریان گرامی پاوه وخیرین عزیز کمال تقدیر وتشکردارم وازخداوندسبحان برای همه خیرین آرزوی طول عمرباعزت وسربلندی دنیاوآخرت را آزومندم از مدیرمحترم سلام پاوه جناب آقای صالحی وآقای هادی زامیاد تقدیروتشکرمی شود موفق باشید

  • متین پیرصنعان در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    با تشکر از موسسه های خیریه ی صلاح الدین ایوبی وهمچنین اقایان بزرگوار

  • دلسوز در تاریخ مرداد 31, 1396 گفت:

    برخی اعضای این انجمن ها صداقت و اخلاص در نیت در وجودشان یا نیست و یا بسیار کمرنگ است امیدوارم تجدید نظر کنند و کارها را فقط و فقط بخاطر خدا انجام دهند دنیا زود گذر است اعضای انجمن ها.

  • شهروند در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    با سلام
    به نظر بنده این اقدامات نباید زیاد رسانه ای بشه یا حداقل بانیان این موسسه نباید در رسانه ها زیاد دیده شوند و کمکهای مردمی اصل وبانی این موسسات هستند وتصاویر افرادنوعی تبلیغ برای افراد میباشد ا
    جر همه با خداوند متعال

  • صفا در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    خدا قوت بزرگواران

  • پوریا در تاریخ مرداد 30, 1396 گفت:

    موسسه های صلاح الدین ایوبی و التیام در شهرستان پاوه از بهترین و کارآمد ترین و صادق ترین انجمنها مردم نهاد در این شهر هستند

    خوشا به حال بانیان آنان که چه صدقه جاریه ایی و چه باقیات الصالحاتی برای خود تهیه کردند