ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 20:28

منصور وهابی : سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی سرمایه اجتماعی است

منصور وهابی : سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی سرمایه اجتماعی است

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود بیان داشت لازمه حفظ سلامت و صیانت اداری رعایت قوانین و مقررات است . منصور وهابی در نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بیان داشت ،شفاف سازی ، آگاهی بخشی به مردم، حفظ حقوق شهروندی ، عمل به قانون و قانون […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود بیان داشت لازمه حفظ سلامت و صیانت اداری رعایت قوانین و مقررات است .

منصور وهابی

منصور وهابی در نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بیان داشت ،شفاف سازی ، آگاهی بخشی به مردم، حفظ حقوق شهروندی ، عمل به قانون و قانون گرایی ، تکریم ارباب رجوع از مهم ترین نکاتی است که باید در سلامت اداری مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نقش و جایگاه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بیان نمود انجام درست وظایف اداری ، تکریم ارباب رجوع ، و کسب رضایت مردم و مراجعین و سعی واهتمام جدی درجهت حل مشکلات مدارس و دانش آموزان منطقه را از برنامه های اولیت دار این اداره برشمرد .

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود احیاء و تقویت روح تعهد ، وجدان کاری افراد در انجام مطلوب امورات و اجرای قوانین اجتماعی و توجه به مسائل فرهنگی اجتماعی منطقه و توجه به تاثیر گذاری آنها در جامعه  ضروری دانست و به همکاران خود در جهت ارتقاء امورات آموزشی ، پرورشی و خدماتی مدارس تاحصول نتیجه توصیه وتاکید کرد .

وی در این نشست به تشریح فعالیتهای اخیر این اداره پرداخت و گفت : چهار واحد آموزشی در شهرهای نوسود و نودشه با همکاری بسیج سازندگی (طرح هجرت ۳ ) سپاه پاوه تعمیر و رنگ آمیزی شده اند.