د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:06

فرماندار پاوه: طرح بیمه روستاییان موجب فقرزدایی در روستاها می شود

فرماندار پاوه: طرح بیمه روستاییان موجب فقرزدایی در روستاها می شود

به گزارش سلام پاوه :  فرماندار پاوه گسترش بیمه روستاییان را موجب آرامش، رفاه و فقرزدایی روستاها عنوان کرد و گفت: تا ماه مبارک رمضان نباید هیچ یک از روستاییان، کشاورزان و عشایر این شهرستان فاقد پوشش بیمه ای باشند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در […]

به گزارش سلام پاوه :  فرماندار پاوه گسترش بیمه روستاییان را موجب آرامش، رفاه و فقرزدایی روستاها عنوان کرد و گفت: تا ماه مبارک رمضان نباید هیچ یک از روستاییان، کشاورزان و عشایر این شهرستان فاقد پوشش بیمه ای باشند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی توسعه بیمه اجتماعی روستاییان افزود: توسعه و ترویج صندوق بیمه روستاییان و عشایر نیازمند مشارکت پرویز ایده پورهمه جانبه مردم و مسوولان است.

وی اظهار کرد: هم اکنون بطور میانگین حدود 40 درصد روستاییان، عشایر و کشاورزان شهرستان پاوه از پوشش بیمه ای برخوردار هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه نیز با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به این صندوق گفت: این صندوق از پشتوانه و حمایت حاکمیتی برخوردار است و روستاییان و عشایر کمترین دغدغه را برای استفاده از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت را نداشته باشند.

در این نشست بخشداران مرکزی، باینگان و نوسود و کارگزاران صندوق بیمه در روستاها نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

پاوه دارای سه بخش، پنج شهر و 43 روستای دارای سکنه است که از 58 هزار و 537 نفر جمعیت این شهرستان 25 هزار و 645 نفر در روستاها ساکن هستند.