س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 03:32

فرماندار پاوه: باید به توسعه و زیباسازی نوسود بیش از پیش توجه شود

فرماندار پاوه: باید به توسعه و زیباسازی نوسود بیش از پیش توجه شود

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازکرمانشاه – ایرنا – فرماندار پاوه با بیان اینکه شهر مرزی نوسود، پیشانی ورودی جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور و محل تردد مسافران و گردشگران خارجی است، گفت: باید به عمران، توسعه و زیباسازی این شهر بیش از پیش توجه شود. به گزارش سلام پاوه و به […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازکرمانشاه – ایرنا – فرماندار پاوه با بیان اینکه شهر مرزی نوسود، پیشانی ورودی جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور و محل تردد مسافران و گردشگران خارجی است، گفت: باید به عمران، توسعه و زیباسازی این شهر بیش از پیش توجه شود.

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا ˈپرویز ایده پورˈ روز شنبه در نشستی در شهرداری نوسود، استفاده کامل از ظرفیت های بازارچه ها و مرز شوشمی را در بخش نوسودراستای توسعه، عمران و آبادانی شهرستان پاوه و نوسود مورد تاکید قرار داد.

در این نشست بخشدار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نوسود با تشریح مسائل و مشکلات این بخش، افزایش درآمد شهرداری از محل بازارچه های مرزی، هدایت و دفع آب های سطحی، احداث تصفیه خانه به منظور جمع آوری فاضلاب های جاری شهر، احداث کمربندی به منظور تردد کامیون های حامل بار بازارچه های مرزی، رفع مشکل اینترنت، آنتن دهی تلفن همراه و شبکه های صدا و سیما و تامین آب شرب شهر نوسود را خواستار شدند.

در ادامه حاضرین در جلسه از طرح های در حال اجرا و نقاط مشکل دار شهر نوسود بازدید به عمل آوردند.

شهر نوسود از سال 37 دارای شهرداری بوده و هم اکنون نیز مرکز بخش مرزی نوسود شهرستان پاوه است که دارای دو شهر نوسود و نودشه و 10روستای دارای سکنه با حدود هشت هزار نفر جمعیت است.