س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 05:48

بازگشت ملی پوش کونگ فوی پاوه ازمسابقات بین المللی گرجستان با استقبال شهروندان/تصاویر

بازگشت ملی پوش کونگ فوی پاوه ازمسابقات بین المللی گرجستان با استقبال شهروندان/تصاویر

به گزارش سلام پاوه: با استقبال شهروندان پاوه ای سوران قمری ملی پوش کونگ فوی شهرستان پاوه که صاحب عنوان نخست مسابقات اوراسیایی گرجستان شده بود به شهرستان پاوه بازگشت . سوران قمری در آئین استقبال از وی به خبرنگار سلام پاوه گفت :مسابقات بین المللی هنرهای رزمی گرجستان در وزن ۷۵- کیلوگرم شرکت کردم وبه […]

به گزارش سلام پاوه: با استقبال شهروندان پاوه ای سوران قمری ملی پوش کونگ فوی شهرستان پاوه که صاحب عنوان نخست مسابقات اوراسیایی گرجستان شده بود به شهرستان پاوه بازگشت .

سوران قمری در آئین استقبال از وی به خبرنگار سلام پاوه گفت :مسابقات بین المللی هنرهای رزمی گرجستان در وزن ۷۵- کیلوگرم شرکت کردم وبه یاری خداوند صاحب عنوان نخست شدم.

 

وی گفت:در این مسابقات که در سطح بسیار عالی و با کیفیت برگزار شد ۹ کشور در قالب ۲۶ تیم شرکت کرده بودند که بنده توانستم در سبک مبازره آزاد مقام اول را کسب کنم.

 

سوران قمری از حمایتها و پشتیبانی همیشگی والدین،اداره ورزش و جوانان،هیئت کونگ فو شهرستان پاوه،انجمن حمایت از ورزش پاوه(پشتیوان) ، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و اعلام کرد امید است این نهاد ها همچنان از سایر ورزشکاران حمایت کنند.

 

نازار محمودی فر یکی از مربیان سوران قمری و از پیشکسوتان ورزش کونگ فوی پاوه گفت:به راستی خوش حال ترین فرد در این جمع هستم چرا که آرزو داشتم روزی ورزش کونگ فو برای شهرستان  پاوه افتخار آفرینی کند که امروز این مهم با حمایت مردم،نهادهای مرتبط و همت و تلاش قهرمان ارزنده سوران قمری به حقیقت پیوست.

 

رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه گفت:جا دارد از حضور پرشور مردم و ورزشکاران و ورزش دوستانی که به حمایت از قهرمان سوران قمری امده اند تقدیر و تشکر کنم چرا که این حرکت باعث دلگرمی است و امید است که این قهرمانی ها در سایر رشته های ورزشی تدوام داشته باشد.دلشاد جراحزاده

 

هوشیار عبدالله زاده گفت:جا دارد از فرماندار ساعی پاوه،اداره ورزش و جوانان،انجمن پشتیوان و سایر مسئولینی که از این ورزشکار حمایت کردند تقدیر و تشکر کنم.امیدواریم شاهد حضور و تداوم وی در عرصه های  آسیایی و جهانی باشیم و امید است سوران قمری افرادی مثل خود را پرورش دهند و تحویل جامعه دهند که این بزرگترین آرزو و افتخار ما است.

 

جمال مرادی از دوستداران ورزش شهرستان ضمن تبریک به قهرمان ارزنده سورای قمری گفت:سوران قمری تنها قهرمان ورزشی نیست به راستی قهرمان اخلاقی هم است و از این بابت بسیار خوشحالم.

 

مدیر عامل انجمن حمایت از ورزشکاران(پشتیوان)گفت :این قهرمانی را به ملت شریف پاوه و سوران قمری تبریک عرض میکنم،همچنین لازم است از نقش حمایتی انجمن پشتیوان که توسط خود مردم حمایت می شود تشکر کنم که این قهرمان یکی از نمونه هایی است که در دو مرحله با حمایت قاطع انجمن توانسته ایم نقش کوچکی را در این قهرمانی داشته باشیم.

 

دلشاد جراحزاده افزود:متاسفانه شهر ما در برخی مواقع اگر کسی در یک زمینه ای نتیجه ای میگیرد بعد از آن فراموش میشود که امیدواریم اینطور نباشد و همه با تمام توان خود بتوانیم از همه ورزشکاران حمایت و پشتیبانی کنیم که بتوانند باعث افتخار برای شهر و دیار خود باشند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان در این خصوص گفت:قهرمانی آقای سوران قمری را که مایه افتخار و مباهات است تبریک عرض میکنم و امید است که در عرصه بین المللی اقتخارات بیشتری را کسب کنند.

 

هیوا حسینی افزود:از مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه تقاضامندم تا جایی که در توان دارند سوران قمری و امثال آقای قمری را حمایت کنند چرا که در صورت فراموشی لطمه و ضربه بزرگی به ورزش قهرمانی خواهیم زد.انتظار دارم امثال این جوانان را حمایت بکنیم و جامعه رو به افق روشنی ببریم.

 

گفتنی است که قهرمان سوران قمری هفت سال عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است و برای دومین بار است که در مسابقات بین المللی حضور پیدا کرده است. و مجددا درصدد آماده شدن برای مسابقات آسیایی مشهد که قرار است در سال جدید برگزار شود آماده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 پاسخ برای “بازگشت ملی پوش کونگ فوی پاوه ازمسابقات بین المللی گرجستان با استقبال شهروندان/تصاویر

  • پرویز بابایی سنندج در تاریخ مرداد 16, 1396 گفت:

    با سلام عرض ادب احترام به همشهری عزیزم وتبریک انشالله جرقه ای جهت انگیزه روی اوردن بیشتر جوانان بسوی ورزش شده با پشتوانه وحمایت های مالی وفکری مسئولین عزیز وجا دارد که از دوست وبرادر زحمت کش اقای هوشیار عبدالله زاده که همیشه با حضور واستقبال خود از ورزشکاران ومدل اوران شهر پیشقدم بوده تقدیر وتشکر کنم

  • ناشناس در تاریخ مرداد 11, 1396 گفت:

    باعث افتخار است تبریک میگوییم واقعا داشتن همچنین جوانانی به خودمان می بالیم انشالله درتمام مراحل زندگی تان سربلند وموفق باشید

  • شعیب در تاریخ مرداد 11, 1396 گفت:

    هزاران درود و خسته نباشید به آقای قمری….مبارکت باشه این پیروزی

  • اردشير زارعي در تاریخ مرداد 11, 1396 گفت:

    سلام و عرض ادب
    از اینکه شاهد سربلندی و پیروزی ورزشکارهای دیارم هستم باعث افتخاری بس بزرگ است.
    اما از طرفی استقبال مسئولین عزیز و مردم بزرگ منش نیز باعث خوشحالی دوچندان خواهد شد.
    امیدوارم بیشتراز پیش ازجوانان در راه ورزش پشتیبانی شود و شاهد این چنین افتخارهایی باشیم.
    جامعه ای که ورزش رو ارزش بداند هیچوقت شاهد گمراهی جوانان ش نخواهد بود
    احتراما
    اردشیر زارعی