ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:09

توقف پروژه «دهکده گردشگری تپه الله‌اکبر» جوانرود

توقف پروژه «دهکده گردشگری تپه الله‌اکبر» جوانرود

به گزارش سلام پاوه : دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور دستور توقف فعالیت‌های احداث دهکده گردشگری بر روی تپه الله اکبر جوانرود خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری کار ایران (ایلنا )محمد حسین صادقی گفت: با توجه به نارضایتی‌های عمومی در زمینه نحوه واگذاری اراضی تپه الله اکبر […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور دستور توقف فعالیت‌های احداث دهکده گردشگری بر روی تپه الله اکبر جوانرود خبر داد.

دادستان کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری کار ایران (ایلنا )محمد حسین صادقی گفت: با توجه به نارضایتی‌های عمومی در زمینه نحوه واگذاری اراضی تپه الله اکبر پس از انجام بررسی‌های لازم و استعلامات مورد نظر در اجرای تکالیف حاصل از ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری و تا رفع وضعیت موجود دستور به توقیف فعالیت پروژه صادر شده است.

او افزود: با توجه به مشکلات موجود، اجرای پروژه به صورت داوطلبانه از سوی مجریان طرح متوقف و ادامه آن منوط به اتخاذ تصمیم دادستانی بود که پس از بررسی‌های متعدد دستور به توقف پروژه تا زمان رفع مشکلات صادر شد.

2 پاسخ برای “توقف پروژه «دهکده گردشگری تپه الله‌اکبر» جوانرود

  • شاهو0 در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

    درود بر شرف جناب دادستان محترم و سلام بر مردم جوانرود شورای مشورتی و جناب نماینده واقعا متاسفم این دو سال عمرت هم مثل باد میره اقا شهاب میدانم ……….. ولی صبر پیشه کن تا شاید کاتبی پیدا شود و دفاعیات رو مانند ………… سپاس از کاک فرهاد عزیز و زحمت کش مدیر محترم سایت

  • بنیامین در تاریخ مرداد 10, 1396 گفت:

    الله اکبر، جناب نماینده وشورای مشورتی اینم تحویل بگیرید