ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 18:54

آغاز پروژه آزادراه قازانچی-شوشمی وقازانچی-شیخ صله

آغاز پروژه آزادراه قازانچی-شوشمی وقازانچی-شیخ صله

به گزارش سلام پاوه : حضور سرمایه گذاران خارجی در اورامانات و آغاز پروژه آزاد راه قازانچی – شوشمی ، و قازانچی – شیخ صله به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر منوچهری : پروژه ساخت آزاد راه قازانچی به بازارچه مرزی شوشمی و قازانچی به بازارچه مرزی شیخ صله باحضور دکترمنوچهری […]

به گزارش سلام پاوه : حضور سرمایه گذاران خارجی در اورامانات و آغاز پروژه آزاد راه قازانچی – شوشمی ، و قازانچی – شیخ صله

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر منوچهری : پروژه ساخت آزاد راه قازانچی به بازارچه مرزی شوشمی و قازانچی به بازارچه مرزی شیخ صله باحضور دکترمنوچهری آزاد راه قازانچی - شوشمینماینده پاوه واورامانات و سرمایه گذاران خارجی آغازشد.

پس از بازگشایی وتردد مسافرازمرزشوشمی ،برای تسریع و رونق در جهت انجام صادرات از مرزهای شیخ صله و شوشمی با دعوت از سرمایه گزاران خارجی بیش از۱۴شرکت مذاکراتی جهت احداث آزاد راه انجام شدوپس ازانعقاد قرارداد وتفاهم نامه رسمی با وزارت راه وشهرسازی ووزارتخانه های ذیربط استارت این پروژه بزرگ زده شد .

دکترمنوچهری در مراسم استارت این پروژه عظیم که باحضور فرماندارجوانرودوبرخی ازبخشداران ومدیران ادارات ومردم اورامانات درابتدای پلیس راه روانسر-پاوه برگزارشد،ازآغازاین آزادراه از روانسر به بعدخبردادوافزود:بنابرتوافقات لازم وبخاطراینکه مردم اورامانات اجرای شدن این پروژه را باور ونظاره کنندمقرر شدکه اجرای این پروژه از روانسرآغازوفاصله قازانچی تا روانسر به پایان پروژه موکول شود.

3 پاسخ برای “آغاز پروژه آزادراه قازانچی-شوشمی وقازانچی-شیخ صله

  • omid در تاریخ خرداد 3, 1393 گفت:

    اگر به متن خبر دقت كرده باشين مي بينين از مسئولين پاوه كسي نيست و فقط فرماندار جوانرود هستش.پس هدف جوانرود است نه شوشمي نه شيخ صله.بازهم همچون همه دوران ها نمايندگان به مردم پاوه دروغ مي گويند.براي سخنان خود دليل دارم:اگر در اخبار اينترنتي موضوع را جستجو كنيد متوجه خواهيد شد پرو‍ه به جوانرود ختم مي وشد و اولين فاز هم مربوط به همين مسير است پس از تكميل آن راه كرمانشاه روانسر مشكل چنداني ندارد و ناگهان بودجه براي پاوه تمام مي شود. پس اصل پرو‍ژه آزادراهي است كه از قزانچي به جوانروخواهد رفت. اما اگر جوانان شهرمان همت كنن و در نامه هاي سرگشاده فردي و جمعي به مسئولين وزارت راه فشار بياورند شايد به پاوه هم برسد. در ضمن بند چندي پيش نظري انتقادي در اين خصوص گذاشته بودم اما گويا مسئول محترم سايت سلام پاوه انتقاد به نماينده را بر نمي تابد!!!!منتظر تاييد اين نظر هستم.نه توهيني است نه بد و بيراهي فقط واقعيتي تلخ را بيان نموده ام

  • نیشتمان در تاریخ اردیبهشت 28, 1393 گفت:

    امیدواریم

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 28, 1393 گفت:

    پروژه خوبی است
    اما خیلی می ترسم که از روانسر به طرف پاوه نیاد