س 29 اسفند 1402 ساعت 14:55

دهمین نشست کتابخوان کتابخانه ی عمومی بعثت پاوه برگزار شد/عکس

دهمین نشست کتابخوان کتابخانه ی عمومی بعثت پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : دهمین نشست کتابخوان کتابخانه ی عمومی بعثت پاوه با حضور علاقمندان عصر امروز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۶ راس ساعت ۱۶ در محل این  کتابخانه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در راستای سیاستهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف توسعه کمی و کیفی مطالعه در […]

به گزارش سلام پاوه : دهمین نشست کتابخوان کتابخانه ی عمومی بعثت پاوه با حضور علاقمندان عصر امروز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۶ راس ساعت ۱۶ در محل این  کتابخانه برگزار شد.

نشست کتابخوان بعثت پاوه
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در راستای سیاستهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف توسعه کمی و کیفی مطالعه در میان اقشار مختلف جامعه کتابخانه عمومی بعثت پاوه در ادامه نشستهای خود بار دیگر با برگزاری دهمین نشست کتابخوان خود میزبان حضور سبز همراهان و دوستداران کتاب و مطالعه گردید تا فضای کتابخانه بار دیگر با شمیم دانایی یاوران سبز آگاهی عطرآگین شود.

در این نشست که شامل تمامی رده های سنی کتابخوان و از عموم اقشار جامعه تشکیل شده بود ۶ نفر از حضار اقدام به معرفی و ارائه کتابهای مورد علاقه ی خود نمودند .

صباح ولدبیگی از فرهنگیان خوشنام دیارمان با ارائه کتاب حقوق جرای عمومی و اختصاصی نوشته ی عبدالقادر عوده ،  امید شریفی با ارائه رمان : ۱۹۸۴ جورج اورول انگلیسی ، خانم زهرا عباسی با معرفی و ارائه کتاب: طب در قرآن به نویسندگی عبدالحمید دیاب،  مسرور عبداللهی با کتاب :در جبهه غرب خبری نیست نوشته ی ماریا مارک ، احسان مرادی با کتاب: استخوانهای خوک و دستهای جزامی از مصطفی مستور و  سیروس امین زاده با معرفی کتاب : خلاقیت و نوآوری در کتابخانه های عمومی از مرکز پژوهشهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور از معرفان و ارائه دهندگان کتاب در این نشست بودند.

در حاشیه این  نشست و در خلال ارائه کتابها ابراهیم شمس از فعالان ادبی شهرستان پاوه در زمینه ادبیات و زبان (هه ورامی ) با سخنان خود در باب فرهنگ و ادبیات ملتها و ارائه آماری از عملکرد نویسندگان منطقه در چاپ و نشر به زبان مادری جلسه را تنوع خاصی بخشید و به سوالات حضار در مورد ادبیات هورامی پاسخ داد.

شایان ذکر است که نشستهای ارائه و معرفی کتاب معمولا اواخر هر ماه در کتابخانه های عمومی شهر پاوه برگزار خواهد شد. از علاقمندان دعوت بعمل می آید تا با حضور و فعالیت خود در این نشستها در جهت توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یاری رسان باشند.

 

 

نشست کتابخوان بعثت پاوه