س 29 اسفند 1402 ساعت 13:10

دلجویی معاون فرماندار شهرستان پاوه از خانواده معلولان بهزیستی/عکس

دلجویی معاون فرماندار شهرستان پاوه از خانواده معلولان بهزیستی/عکس

به گزارش سلام پاوه:معاون فرماندارشهرستان پاوه در دیدار با خانواده تعدای از معلولان این شهرستان ضمن بررسی مشکلات آنها از آنان دلجویی کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید نجیب میرانی به همراه مسئول و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان پاوه در دیدار با تعدادی از خانواده های نیازمند و معلولان تحت پوشش بهزیستی از نزدیک در […]

به گزارش سلام پاوه:معاون فرماندارشهرستان پاوه در دیدار با خانواده تعدای از معلولان این شهرستان ضمن بررسی مشکلات آنها از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید نجیب میرانی به همراه مسئول و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان پاوه در دیدار با تعدادی از خانواده های نیازمند و معلولان تحت پوشش بهزیستی از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده ها و افراد معلول قرار گرفت.

معاون فرماندار پاوه با بیان اینکه پیشگیری بهترین راه کاهش معلولیت هاست گفت،متاسفانه برخی از معلولیت ها در جامعه اثر وراثتی و ژنتیکی داشته و در سایه عدم اطلاع کافی خانواده ها قبل از ازدواج ها به وجود می آید.

میرانی افزود:احساس مسئولیت دستگاه های مرتبط با امر ازدواج و جدی گرفتن مسائل خانوادگی و آموزش مداوم خانواده ها و زوج های جوان از طریق ظرفیت های مختلف به خصوص رسانه ها، می تواند در کاهش آسیب ها تعیین کننده باشد.


معاون فرماندار پاوه گفت:وظیفه مسئولان کمک به حل مشکلات جامعه معلولان و افراد نیازمند می باشد و در این راستا باید با برقراری ارتباط عاطفی و ایجاد روحیه نشاط در جمع خانواده های تحت پوشش بهزیستی از آنان حمایت کرد.


وی ضمن دلجویی از این خانواده از رئیس اداره بهزیستی شهرستان خواست نسبت به تسریع درحل مشکلات و مناسب سازی محیطی مسکن این مددجو با توجه به وضعیت خاص آن اقدامات عاجل بعمل آورد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه گفت:۹۰۴ معلول جسمی- حرکتی وذهنی و ذهنی واعصاب وروان در شهرستان داریم که ۴۱۵ نفر آنان مستمری بگیر هستند ومابقی از خدمات غیر مستقیم همانندوسایل کمک توانبخشی،درمان وکمکهای موردی استفاده میکنند.

 
علاء الدین محمدی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات افراد زیر پوشش گفت، ساخت مسکن،اشتغال،حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات مختلف به کودکان و تدارک پیشگیری، درمانی و توانبخشی معلولان جسمی و روانی از جمله اقدام های انجام شده در این راستا بوده است.
در این دیدارها سبد کالا و هدایایی بین خانواده های نیازمند و معلولان توزیع شد.

 

 

یک پاسخ برای “دلجویی معاون فرماندار شهرستان پاوه از خانواده معلولان بهزیستی/عکس

  • رحمانی در تاریخ تیر 28, 1396 گفت:

    عیادت معلولان و دیدار با خانوده آنها کار پسندیده ایست. اما بسیار پسندیده تر است اگر به صورت مداوم و پیوسته به مشکلات آنها رسیدگی نمود.