س 29 اسفند 1402 ساعت 07:42

خبرهای ضد و نقیض از برگزاری نشست خبری امروز نماینده با اصحاب رسانه اورامانات

خبرهای ضد و نقیض از برگزاری نشست خبری امروز نماینده با اصحاب رسانه اورامانات

به گزارش سلام پاوه : در چند روز گذشته فراخوان و تماسهایی با اصحاب رسانه پاوه و اورامانات برای شرکت در نشست خبری پرسش و پاسخ نماینده با صاحبان رسانه و خبرنگاران منتشر شد که امروز چهارشنبه راس ساعت ۱۶:۰۰ در محل سالن جلسات فرمانداری جوانرود این نشست پرسش و پاسخ برگزار می شود. به […]

به گزارش سلام پاوه : در چند روز گذشته فراخوان و تماسهایی با اصحاب رسانه پاوه و اورامانات برای شرکت در نشست خبری پرسش و پاسخ نماینده با صاحبان رسانه و خبرنگاران منتشر شد که امروز چهارشنبه راس ساعت ۱۶:۰۰ در محل سالن جلسات فرمانداری جوانرود این نشست پرسش و پاسخ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : برپایه این خبرها بانیان اصلی این نشست خبری که بنظر از منتقدان نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی می باشند دقایقی پیش ضمن تماس با مدیران رسانه ها و خبرنگاران با انتشار بیانیه ای برگزاری نشست امروز را ملغی دانستند و اعلام کردند این نشست برگزار نمی شود. که متن آن این چنین است :

بسم الله الرحمن الرحیــم

باسلام و عرض ادب خدمت مردم شریف اورامانات
همانگونه که به اطلاع عموم رسید با توجه به درخواست از نماینده محترم مبنی بر برگزاری نشست پرسش وپاسخ باایشان و اجابت این دعوت توسط ایشان، وضمن تشکر از استقبال نماینده محترم وباعنایت به حواشی پیش آمده و امکان ناامنی و تجمع احتمالی در محل جلسه ونیز نظر شورای تامین شهرستان مبنی بر مصلحت نبودن چنین نشستی اینجانبان ایرج محمدزاده،امیداحمدیان ویحیی سهرابی با توجه به موارد ودلایل فوق صلاح را براین دانستیم که این نشست را به تاریخ دیگری موکول نماییم و با درنظر گرفتن تمامی جوانب و در اولویت بودن تنش زدایی برای اینجانبان به عنوان خبرنگار وبرای دور کردن هرگونه تنش وناامنی در شهر برگزاری این پرسش وپاسخ را به صلاح ندانسته و مصالح وامنیت عمومی را بر هرگونه مصلحتی ترجیح می دهیم.
بنابراین به خاطر اینکه برای ما مصالح عمومی اولویت دارد و به عنوان خبرنگار در پی ایجاد هیچ گونه تنشی نیستیم نشست امروز از طرف ما کنسل وبه امیدخدا در زمان دیگری و درشرایط بهتری برگزار شود.

ازطرف بانیان جلسه پرسش و پاسخ

ایرج محمدزاده
امیداحمدیان
یحیی سهرابی فر

برپایه اخبار واصله پایگاه اطلاع رسانی نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در بیانیه ای اعلام کرد که این نشست پرسش و پاسخ در همان مکان و زمان اعلام شده امروز برگزار می شود در متن این اطلاعیه آماده است :

⚠️ فوری ⚠️فوری

❌ با توجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی نسبت به عدم برگزاری نشست خبری اصحاب رسانه و خبرنگاران با شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات
به اطلاع تمامی عزیزان شرکت کننده در جلسه می رسانیم که نشست خبری امروز ٢٨ تیر راس همان ساعت مقرر(۴ بعدازظهر) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار خواهد شد.

✅ از تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه و نمایندگان فضای مجازی جهت شرکت در این نشست خبری دعوت بعمل می آید.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : حال باید دید این نشست خبری سرانجام چه می شود آیا برگزار می شود یا خیر ؟ بنظر می رسد این نشست خبری در صورت برگزار شدن با حواشی فراوانی روبرو شود و خبرنگاران و رسانه های منتقد نیز حضور در این نشست را تحریم کنند و یا اجازه حضور در این جلسه خبری را پیدا نکنند . چون براساس اخبار دریافتی از شهرستان جوانرود شنیده ها حاکی از عدم حضور رسانه های منتقد و خبرنگاران مستقل در این جلسه به گوش می رسد . کما اینکه در نشست خبری چند مدت پیش نماینده بیشتر افراد غیر رسانه ای در نشست حضور داشتند تا رسانه ها و خبرنگاران منتقد .

5 پاسخ برای “خبرهای ضد و نقیض از برگزاری نشست خبری امروز نماینده با اصحاب رسانه اورامانات

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ تیر 30, 1396 گفت:

    سلام کاک فرهاد لطفا به این به اصطلاح شهروندبفهمان اگر بفهمه!!که نمایندگان قبلی اگه دروغ میگفتن کم میگفتن نه سرتاپا دروغ ووعده ووعیدخدا شاهده حیف صداقت منوچهری هرچند سیاسی نبودخلایق هرچه لایق !!

  • شهروند در تاریخ تیر 29, 1396 گفت:

    نمایندگان ما در دوره های قبلی چه کرده اند که این سایتها بدنبال جر و بحث با اقای نادری هستند
    چرا از نمایندگان گذشته هیچ ایرادی نمی گر فتید اقای نادری از همه ی نماینده ها بهتر است
    و این همه جلسه و سوال و جواب به نماینده درست نیست حالا مگر نماینده چه قدر توانایی داردو چه کار میتواند بکند نماینده که ریس جمهور نیست که شما از او این قدر انتظار دارید بخدا اگر هم پاوه ای به مجلس میرفت همین طور بود به نظر من اقای شهاب نادری فعالترین نماینده در این چند سال بوده است

  • شهروند در تاریخ تیر 28, 1396 گفت:

    عیب بزرگ بعضی از کاندیداهای نمایندگی عدم فهم درست از وظایف نمایندگی است آنها خیال می کنند که کار اجرایی دارند پس بر این اساس در دوران تبلیغات می گویند جاده آسفالت می کنیم بیمارستان تاسیس می کنیم و خیلی از کارهای دیگر ولی وقتی به مجلس می روند آن وقت می فهمند که کار آنها قانون گزاری است نه اجرا پس وزرا هم برای کسب رای نمایندگان در هنگام استیضاح احتمالی عزل و نصب برخی از مدیران جز در سطح بخش و دهستان به نمایندگان سپرده می شود بر این اساس آقای نماینده ما هم بعضی از مدیران ابتدایی را ۵ زل و نصب نموده است و می خواهد در این باره مصاحبه کند

  • ناشناس در تاریخ تیر 28, 1396 گفت:

    هر بژی کاگ فرهاد یا خدا دسو پنچت ننالو کاکه

  • شاهو در تاریخ تیر 28, 1396 گفت:

    کاک فرهاد سلام خسته نباشی اخه جناب شهاب از کدام طرح از کدام برنامه میخواد بحث داشته باشه با ….. اصلا میخام بپرسم در طول این دو سال چی کردی جناب نماینده پاوه واورامانات درست شما انقدر نسبت به نام پاوه متعصب هستی درموقع سخنرانی یا در سایتهای منتصب خود اعلام میکنی نماینده اورامانات نخیر تا ابد پاوه و اورامانات