6 Comments

  1. 6

    ناشناس

    باسلام روش میکس کردن اسفالتشون تو نزدیک سنگ شکن شهرداری نوسود دیدم واقعا افتضاح بود اگه هدفشون بهسازی بود باید باویتکن اسفالت قدیمی رومیکندن وبافینیشر پخش میکردن نه اینکه بالودر ماسه روباقیر مخلوط کنن وباگریدر پخش کنن من خودم صفرتاصد کارراهسازی بلدم برای یه اسفالت خوب درصد قیر ودانه بندی وازهمه مهمتر نحوه پخش وکوبیده شدن اسفالت مهمتره عمر مفید این اسفالت خیلیی پایین خواهد بود یا کارونبابد کرد یااساسی وبی نقص باید انجام داد

    پاسخ دادن
  2. 5

    سعیدیانی

    متاسفانه هنوز روش آسفالت کردن با دستگاههای سنتی قدیمی است که دارای بهره وری و دقت کافی نیست، امیدوارم دستگاههای جدید آسفالت را در اختیار شما بگذارند. با این وجود از شما سروران راهدار تشکر میکنیم که با تمام محدودیتهای بودجه ای به این امر اقدام کرده اید .

    پاسخ دادن
  3. 4

    شهروند

    سلام جناب آقایشهریاری خسته نباشید چراخسارت محورپاوه به نوسود تادوآب وپاوه تامحل احداث سدداریان هیروی ازسد نمی گیرچون اداره شمامسول جادهای برون شهراست روزانه چندماشین سنگین ازمسیرپاوه به مرزشومه عبورمرودارند مسول خسارت این جادها چه کسی است

    پاسخ دادن
  4. 3

    پاوه

    تشکر فراوان از اقای شهریاری و همکاران محترمشان به جهت انجام شبانه روزی خدمات امید است راه ۴بانده محور روانسر به پاوه که هم اکنون نزدیک سه راهی جوانرود هست به زودی افتتاح و اتمام شود

    پاسخ دادن
  5. 2

    شهروند نوسودی

    به راستی اگر بهسازی جاده و آسفالت اینگونه باشد (به اصطلاح مثل سر کچل !) با هزینه شخصی خود محور پاوه به کرمانشاه را آسفالت می کنم. فقط باید به این دل خوش کنیم که «کاچی بهتر از هیچی»!!

    پاسخ دادن
  6. 1

    پیمان محمدی

    با سلام جناب شهریاری یه فکری هم به حال جاده نودشه (زلته )پاوه بکنید اولا هر ساله کلی هزینه و اعتبار از بیت المال بابت این آسفالت و لکه گیری میشه بدون هیچ گونه نظارتی نمونه اش جاده سه راه شهدا (ملندو) خدا وکیلی خودتون قضاوت کنید آخه مسافر یا گردشگر با چه دلخشویی بیاد منطقه جناب صالحی تایید بفرمایید

    پاسخ دادن

نظر دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.