س 29 اسفند 1402 ساعت 06:45

اجازه بدهیم زمان قضاوت کند؛تاریخ بهترین قاضی زمان است!/ هادی محمودی

اجازه بدهیم زمان قضاوت کند؛تاریخ بهترین قاضی زمان است!/ هادی محمودی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نامه ای از یک شهروند به کاک فاروق :سلام خدمت کاک فاروق بزرگوار . کاک فاروق بزرگوار  بنده  هر از چند گاهی نگاهی به سایت پاوه پرس می اندازم و مطالب و یادداشت های شما رو میخوانم . چون انتخاب نشدن شما رو دریافتم و با خوندن خیلی از […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نامه ای از یک شهروند به کاک فاروق :سلام خدمت کاک فاروق بزرگوار .

کاک فاروق بزرگوار  بنده  هر از چند گاهی نگاهی به سایت پاوه پرس می اندازم و مطالب و یادداشت های شما رو میخوانم .

چون انتخاب نشدن شما رو دریافتم و با خوندن خیلی از نظرات به فکر فرو رفتم و برخود واجب دانستم به عنوان یک شهروند به وظیفه شهروندی خود عمل کنم و نکاتی رو خدمت جنابعالی و دوستان عرض کنم .

کاک فاروق باید عرض کنم که :

اولا: عملکرد و افکار و اندیشه پاک شما به عینه در نوشته ها شما در سایت پاوه پرس عیان است و عملکرد شما نشان دهنده هدف الهی شماست و این براحتی بر دوستان نزدیک شما  نیز  پوشیده نیست .

پس اصلا چه اهمیتی دارد که مورد پذیرش کسی قرار بگیرید ؟؟؟

و اصلا چه اهمیتی دارد که توسط مردم انتخاب نشده اید ؟؟؟

ما مسلمان هستیم و  راز سعادت را فقط در  قبول خالق میدانیم و اعمالمان را فقط بر اساس قبول خالق انجام میدهیم نه پذیرش خلق !!!

اگر شخص مقبول خالق باشد به رد خلق مردود نگردد، و اگر مردود خالق باشد به قبول خلق مقبول نشود !!!

ثانیا: انتخاب نشدن یک نفر توسط مردم  نشان دهنده عدم صلاحیت و عدم لیاقت آن شخص نیست ؛اگه به یاد داشته باشیم در سال ۱۳۸۴  خیلی از مردم ایران طرفدار احمدی نژاد بودند و بهش رای دادند ولی پس از چند سال که عملکرد و حرفها و اظهار نظرهای عجیب و غیر منتظره اش را شنیدن و آنوقت وی را خوب شناختند و بعد از مدت کمی از انتخابش خیلی پشیمان شدن و آرزوی برگشت به دوران قبل از احمدی نژاد رو داشتند .

پس پذیرش این آقایانی که به عنوان شورا انتخاب شده اند  فعلا هیچ چیزی را ثابت نمیکند باید در چهار سال آینده شاهد عملکرد و صحبت های این آقایان باشیم.

پس هیچ کسی نباید به خود اجازه دهد لیاقت این آقایان را بالاتر از  اشخاصی نظیر کاک فاروق و آقای عبدی و …  بداند .

و باز هم  هیچ کسی نباید به خود اجازه دهد که انتخاب نشدن شما رو توسط مردم  حمل بر عدم لیاقت شما کند .

اجازه بدهیم زمان قضاوت کند ؛ تاریخ بهترین قاضی زمان است !!!

ثالثا : نقدهای فراوانی به شما وارد شده است که البته  این رو از کامنتهایی که برای شما فرستاده اند میشود دریافت .

اما به نظر بنده  نقدی که میتوان به شما داشت این است که :

شما زمینه مطرح شدن خیلی از افراد را به وسیله رسانه اتان  را عملی کردید ؛  ولی  در کمال تعجب بعضی از این افراد شروع به تخریب شما کردند .

اساسا این افراد فرصت طلب و چاپلوس بودند که به این شکل جواب زحمت های شما رو دادند ؛ اما  این نشانه ضعف شما نیست ؛ این نشانه قلب پاک شما است که به همه خوشبین هستید .

نشانه نزدیکی انسان به خدا پاکی قلب اوست !!!

 انشالله که در آینده دیگر کسی نتواند از شما و رسانه شما  پلی برای اهدافش بسازد .

رابعا : در یادداشتی که گذاشتید این گونه برداشت میشد که قصد دارید دیگر به راهی که در پیش گرفته اید ادامه ندهید.

واقعا چرا میخواهید عرصه را خالی کنید ؟؟؟

همه میدانیم  اکثریت رسانه ها وسیله ای هستند برای توجیه و مطرح کردن کارهای مسئولین  و رسانه هایی مثل رسانه شما خیلی کم هستند .

هیچ میدانید با این رسانه اتون سبب چه امور خیری در پاوه شده اید ؛ اینکه با خواندن دقیق کامنت های مردم و انعکاس آن در سطح جامعه ؛  خواسته های مردم  رو مطرح میکنید  و مسئولین را وادار  به خدمت به مردم میکنید!!!

هرکسی که حداقل  ۱۰  تا از  مطالب سایت شمار بخواند به خوبی درک میکند که برای شما بیشتر کامنتهایی که از طرف مردم ارسال میگردد مهم است  تا خبری که منتشر میشود  و این را میتوان از  تعداد کامنت ها  و دقتی که در تائید کامنت ها داشته اید دریافت و این نشانه مردمی بودن رسانه شماست و اینکه شما میخواهید نیازهای جامعه مدنی را مطرح کنید و برای شما خواسته ها و مشکلات مردم در اولویت قرار دارد .

و این کاریست بسیار خدا پسندانه …

 امیدوارم در تصمیم خود تجدید نظر کنید .