س 29 اسفند 1402 ساعت 11:21

از قهرمانان و نخبگان ورزشی بسیجی پاوه تجلیل شد

از قهرمانان و نخبگان ورزشی بسیجی پاوه تجلیل شد

به گزارش سلام پاوه : به همت فرمانده سپاه ناحیه بسیج پاوه طی نشستی از مربیان ، قهرمانان و ورزشکاران نخبه ورزش بسیج پاوه تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه در این نشست با اشاره به گفته هایی از رهبر معظم انقلاب در مورد ورزش پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در […]

به گزارش سلام پاوه : به همت فرمانده سپاه ناحیه بسیج پاوه طی نشستی از مربیان ، قهرمانان و ورزشکاران نخبه ورزش بسیج پاوه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه در این نشست با اشاره به گفته هایی از رهبر معظم انقلاب در مورد ورزش پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در بحث ورزش اشاره دارند، که تا زمانی که جسم انسان سالم نباشد، نمی تواند از نظر معنوی هم مدارجی کسب نماید بلکه کسب مدارج بالا نیازمند توان جسمی و روحی بلندی است.

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: یکی از موضوعات مهمی که از جانب ما هم پیگیری می شود، اهمیت دادن به ورزش و آمادگی جسمانی است که در این زمینه در بحث باشگاه داری، تیم داری و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کمک های بسیار خوبی را انجام داده ایم.

وی گفت: رویکرد سپاه و بسیج در این زمینه، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی همچون پیاده روی خانوادگی بوده است، که همواره پایه اصلی برگزاری آن بسیج و سپاه بوده است.

سرهنگ بهشتی راد ادامه داد و گفت : فعالیت در ورزش، یکی از عرصه هایی است که جوانان ما کمتر به مسائل آسیب اجتماعی دچار گردیده و هر ورزشکاری با در نظر گرفتن فعالیتهای ورزشی، به ندرت دچار این آسیب ها خواهند شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه هم باید قهرمانانی را که توانسته اند، به مقام های مختلف در مسابقات دست یابند، به عنوان الگو در جامعه معرفی کرد بلکه جوانان ما بیشتر در این عرصه فعالیت داشته باشند.

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه اخلاق در ورزش یکی از مهمترین جنبه هایی است که باید رعایت شود گفت: توصیه من به ورزشکاران این است که از ظرفیت توانایی خود که موفق به کسب مقام های مختلف شده اند، با تکبر با دیگران برخورد نکنند، بلکه باید شکر گذار خداوند باشند که این توانایی را در درون انها نهاده است.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: متاسفانه در سطح استان ورزش ما با مشکلاتی همراه است، که برخی موارد به امکانات و برخی نیز ناشی از مدیریت ضعیف است.

وی با بیان اینکه در سه روستای شهرستان پاوه سه زمین چمن ورزشی کوچک با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان قرار است که توسط سپاه پاسداران ان شاالله احداث می گردد گفت: حمایتهای ما در حوزه ورزش شهرستان را جزء وظایف خود می دانیم حتی اگر زمینی را برای احداث مکانهای ورزشی در سطح شهر در اختیار ما قرار دهند، تمامی تایم های آن برای جوانان شهرستان به صورت رایگان خواهد بود.

سرهنگ بهشتی راد در پایان گفت: اگر جوانان ما در عرصه ورزش فعال باشند و وقت خود را به ورزش اختصاص دهند، قطعا آسیب های اجتماعی ما کمتر خواهند شد.

در پایان نیز پس از ارائه نقطه نظرات هر کدام از حاضرین در جلسه، از قهرمانان و مربیان ورزشی شهرستان پاوه با اهدای هدایا و لوح، تجلیل به عمل آمد.