س 29 اسفند 1402 ساعت 12:01

حضور بی نظیر مردم پاوه در پای صندوق های اخذ رأی

حضور بی نظیر مردم پاوه در پای صندوق های اخذ رأی

به گزارش سلام پاوه : مردم آگاه و روشنفکر پاوه امروز با حضوری گسترده و بی نظیر در پای صندوق های اخذ رأی فهم و شعور بالای خود را به نمایش گذاشتند. به گزارش خبرنگار ایرنا، مرزداران آگاه و بصیر شهرستان پاوه از اولین ساعات صبح امروز با حضور در شعب اخذ رأی یکبار دیگر […]

به گزارش سلام پاوه : مردم آگاه و روشنفکر پاوه امروز با حضوری گسترده و بی نظیر در پای صندوق های اخذ رأی فهم و شعور بالای خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرزداران آگاه و بصیر شهرستان پاوه از اولین ساعات صبح امروز با حضور در شعب اخذ رأی یکبار دیگر عزت وعظمت ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشتند.

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه و پرویز ایده پور فرماندار پاوه هم با حضور در شعبه شماره ۱۲ شهر پاوه آرای خود را به صندوق ها ریختند.

امام جمعه پاوه با قدردانی از حضور خوب مردم در پای صندوق های اخذ رأی گفت: در ۳۸ سال گذشته پیام حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی این بوده که ما هستیم و همین بودن موجب شده که دشمنان نتوانند چشم طمع به کشور و ملت ما داشته باشد و اگر هم داشته با شکست مواجه شده اند.

ماموستا قادری افزود: امسال و در این دوره از انتخابات هم با توجه به اوضاع اطراف ایران از شرق و غرب و جنوب و شمال و با توجه به تهدیدهای دشمنان به طور قطع حضور ملت ایران پیام مهمی را دارد.

وی افزود: پیام حضور امسال مردم ما نشانه عزت، وحدت، تفاهم همراهی با اتقلاب ، وفاداری به رهبری است و در پایان امروز ملت ایران دوستان خود را شادمان و دشمنان را ناامید و مأیوس خواهند کرد.

امام جمعه پاوه افزود: برنده اصلی انتخابات همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مردم هستند.

فرماندار پاوه هم گفت: از ابتدای صبح امروز شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم شهرستان پاوه در شعب اخذ رأی بودیم که با حضور خود اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

ایده پور افزود: پیروز انتخابات ملت بزرگ ایران هستند و امروز هم مردم ما با حضور گسترده خود همچون دوره های گذشته نظام و انقلاب را بیمه خواهند کرد.

در شهرستان پاوه یک هزار و ۸۵۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و محافظان صندوقها در ۷۲ شعبه آرای مردم را جمع آوری می کنند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد