ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:15

فرماندار پاوه: قدردانی از زحمات کارگران، تکریم کرامت انسانی است

فرماندار پاوه: قدردانی از زحمات کارگران، تکریم کرامت انسانی است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: – فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به نقش کارگران در توسعه کشور، قدردانی از زحمات کارگران را تکریم کرامت انسانی دانست. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: ، ˈپرویز ایده پورˈ روز سه شنبه در آیین گرامیداشت و تجلیل از کارگران کارگاه هیروی […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: – فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به نقش کارگران در توسعه کشور، قدردانی از زحمات کارگران را تکریم کرامت انسانی دانست.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: ، ˈپرویز ایده پورˈ روز سه شنبه در آیین گرامیداشت و تجلیل از کارگران کارگاه هیروی این شهرستان، نقش کارگران را در شکل گیری و پیروزی انقلاب پرویز ایده پوراسلامی و دوران دفاع مقدس ارزنده و موثر دانست.

وی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را منشا خدمات ارزنده ای در حوزه عمران و آبادانی و امور فرهنگی کشور دانست و از زحمات و خدمات کارگران و کار فرمایان کارگاه هیروی وابسته به این قرارگاه در شهرستان پاوه قدردانی کرد.

مدیر پروژه کارگاه هیروی (مجری ساخت تونل انتقال آب مره خیل در شهرستان پاوه) نیز در این آیین گفت: فعالیت های جهادی سپاه در حوزه های عمرانی و فرهنگی با هدف عمران و آبادانی توسعه فرهنگی کشور و در راستای بی اثر کردن تحریم ها حائز اهمیت است.

رستمی افزود: انجام 2 میلیون و چهل ساعت کار بدون حادثه در این پروژه نشان دهنده توجه بالای کارفرما به سلامت و ایمنی کارگران است.

در پایان این آیین که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد از تعدادی کارگر نمونه با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد.