س 29 اسفند 1402 ساعت 14:48

ساماندهی فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان در ماه مبارک رمضان

ساماندهی فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان در ماه مبارک رمضان

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه اعلام کرد،با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان جلسه ای هماهنگی با حضور مدیر دفتر امام جمعه پاوه،رئیس اتاق اصناف،مسئول اماکن نیروی انتظامی و مدیر اجرایی اتحادیه های صنفی در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در محل ساختمان اداره صنعت،معدن و تجارت برگزار […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه اعلام کرد،با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان جلسه ای هماهنگی با حضور مدیر دفتر امام جمعه پاوه،رئیس اتاق اصناف،مسئول اماکن نیروی انتظامی و مدیر اجرایی اتحادیه های صنفی در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در محل ساختمان اداره صنعت،معدن و تجارت برگزار شد.

شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:این جلسه در خصوص نحوه فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان در سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان و تاکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی جهت نظارت و هماهنگی بیشتر با سایر دستگاهای مربوطه برگزار شد که پس بحث و رایزنی مصوباتی جهت اجرایی شدن داشت.

وی گفت:مفرر گردید که در ورودی و خروجی شهر پاوه و در شهرهای نوسود،نودشه و باینگان یک واحد صنفی رستوران با توجه به حفظ شئونات اسلامی جهت سرویس و خدمات دهی به مسافران و با مجوز فعالیت نمایند.

دولتخواه افزود:در ایام ماه مبارک رمضان گشتهای مشترکی با حضور نمایندگان دستگاههای مربوطه به صورت روزانه و هفتگی از واحد های صنفی مجوز دار بازدید به عمل می آورند و واحد هایی که خودسرانه و بدون هماهنگی اقدام به به پخت غذاهای دودزا نمایند توسط اماکن نیروی انتظامی پلمب خواهند شد.

وی تاکید کرد:به دلیل حفظ شئونات ماه مبارک رمضان کلیه واحدهای غذاخوری و بین راهی باید در این ایام تعطیل باشند و واحد های صنفی که اغذیه فروشی دارند جهت فعالیت و پخت حلیم باید با مجوز اتاق اصناف اقدام به فعالیت نمایند.

گفتنی است که اعضای حاضر در این جلسه هر کدام به بیان نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص  پرداختند که مورد تایید تمامی اعضای حاضر قرار گرفت.