ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:52

حضور فرمانداران سابق و جدید پاوه در آخرین و اولین روز کاریشان در نماز جمعه

حضور فرمانداران سابق و جدید پاوه در آخرین و اولین روز کاریشان در نماز جمعه

به گزارش سلام پاوه : فرمانداران سابق و جدید پاوه ، با حضور در نماز جمعه این شهر ، بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداختند و بدین ترتیب آقای خدرویسی آخرین روز کاری و آقای ایده پور اولین روز کاری خود را در میان نمازگزاران جمعه پاوه بودند به […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانداران سابق و جدید پاوه ، با حضور در نماز جمعه این شهر ، بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداختند و بدین ترتیب آقای خدرویسی آخرین روز کاری و آقای ایده پور اولین روز کاری خود را در میان نمازگزاران جمعه پاوه بودند

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي دفتر امام جمعه پاوه ، روز جمعه (12 اردیبهشت ماه 93) فرمانداران سابق و جدید پاوه ، با حضور در نماز جمعه این شهر ، بعنوان سخنران قبلفرماندارن از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداختند و بدین ترتیب آقای خدرویسی آخرین روز کاری و آقای ایده پور اولین روز کاری خود را در میان نمازگزاران جمعه پاوه بودند.

حسین خدرویسی فرماندار سابق پاوه در سخنان خود به بخشهایی از عملکرد چهار ساله خود در کسوت فرمانداری پاوه اشاره کرد و گفت : گاز رسانی به اکثر نقاط شهری و روستایی و بخصوص شهرهای بانه و باینگان ، و تلاش برای بازگشایی مرز شوشمی که در مراحل نهایی است از مهمترین کارهای دوران مدیریتم بوده است.

وی با بیان اینکه گزارش عملکرد چهار ساله در این فرصت کوتاه بیان نمی شود و مردم خود شاهد کارهای انجام شده هستند افزود : در این مدت اعضای شورای تأمین ، شورای اداری ، شورای شهر و همه مردم فهیم منطقه یار و یاورمان بودند که جا دارد از تک تک آنها سپاسگزار باشم.

خدرویسی در پایان از تعامل و همکاری و همراهی فرهنگیان و روحانیون گرانقدر بویژه ماموستا ملا قادر قادری تقدیر و ضمن طلب حلالیت از مردم فهیم شهرستان پاوه برای آقای ایده پور آرزوی موفیت کرد.

در ادامه آقای پرویز ایده پور فرماندار جدید پاوه در سخنانی ضمن اظهار خوشحالی برای توفیق خدمتگذاری به مردم شریف پاوه اظهار داشت : به قصد خدمت به پاوه آمده ام و وعده میدهم در حدتوان در راستای خدمت به این مردم شریف کوتاهی نکنم .

وی ضمن تقدیر از همه فرمانداران سابق بخصوص آقای خدرویسی گفت : به امید خدا و با همکاری و همفکری آحاد مردم شهرستان در راستای حل مشکلات شهرستان گام بر میداریم.

بعد از سخنان این عزیزان ، امام جمعه پاوه به ایراد خطبه های نماز پرداخت .

ماموستا قادری در بخش دوم خطبه های نماز با اشاره به تودیع فرماندار سابق و شروع به کار فرماندار جدید پاوه ، ضمن تجلیل شایسته از زحمات 4 ساله آقای خدرویسی ، برای آقای ایده پور فرماندار جدید پاوه آرزوی توفیق و عزت کرد.

فرمانداران

یک پاسخ برای “حضور فرمانداران سابق و جدید پاوه در آخرین و اولین روز کاریشان در نماز جمعه

  • س از تهران در تاریخ اردیبهشت 15, 1393 گفت:

    از عملکرد فرماندار سابق راضی نیستیم . فعالیت مورد توجهی انجام ندادند و از فرماندار جدید انتظار زیادی داریم غرور ملی منطقه پاوه را به مردم برگرداند و از نظر اجتماعی و سیاسی و اقتصادی به فکر مردم باشد .