ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 11:58

بخشدارنوسودنیرویی معتدل یا اصولگرا/حکم انتصاب وی دردولت یازدهم امضاشد

بخشدارنوسودنیرویی معتدل یا اصولگرا/حکم انتصاب وی دردولت یازدهم امضاشد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از آوای اورامانات: براساس اخبار رسیده در روزهای اخیربه پایگاه خبری تحلیلی آوای اورامانات حکایت از رایزنی برای تغییر بخشداران اصولگرای اورامانات داشت. این گزارشات حاکیست که مخاطبان گرامی در ایمیل ها وتماس های مکرر اثبات اصولگرا بودن بخشداران اورامانات راامری دشوار دانسته واعلام نموده اند که اکثریت […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از آوای اورامانات: براساس اخبار رسیده در روزهای اخیربه پایگاه خبری تحلیلی آوای اورامانات حکایت از رایزنی برای تغییر بخشداران اصولگرای اورامانات داشت.

این گزارشات حاکیست که مخاطبان گرامی در ایمیل ها وتماس های مکرر اثبات اصولگرا بودن بخشداران اورامانات راامری دشوار دانسته واعلام نموده اند که اکثریت مدیران اورامانات جناحی و سالم مصطفاییوایستگی حزبی ندارندواگرداشتند هم اکنون درسطح استان وکشور بعنوان نیرویی اصلاح طلب یا اصولگرا مطرح وحرفی برای گفتن داشتند.

دراین گزارشات هم ازامضای حکم سالم مصطفایی درزمان دولت تدبیروامید بعنوان بخشدارنوسود سخن گفته و وی رانیرویی معتدل و عدم وابستگی به جناح سیاسی دانسته وگرنه بایستی درزمان دولت احمدی نژاد به این سمت منصوب می شد.

شایان ذکراست که خبر رایزنی برای تغییر بخشداران اصولگرا را از چهره های نزدیک به دولت یازدهم دریافت کرده وتایید یاتکذیب آن در آینده نزدیک مشخص خواهدشد.

6 پاسخ برای “بخشدارنوسودنیرویی معتدل یا اصولگرا/حکم انتصاب وی دردولت یازدهم امضاشد

  • نور سعید در تاریخ اردیبهشت 15, 1393 گفت:

    من از نزدیک آقای مصطفایی را می شناسم ،ایشان امانتدار خوبی هستند با مردم صادق و همیشه در خدمتگذاری مردم دریغ نمی کند اگر نصف شب برای کاری نزد ایشان بروی بدون هیچ گونه ناراحتی مشکل را حل میکند ؛وی تحصیل کرده و از سوء استفاده مالی مبری است و خدمت شعار ایشان است .از دولت هم تشکر میکنیم که به نیروهای بومی منطقه اعتماد کرده و در حساس ترین نقطه مرزی از وجود آنها استفاده میکند . لان شکرتم لازیدنکم .باید سپاسگذار باشیم تا خدا هم به ما لطف کند .

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 14, 1393 گفت:

    باسلام از اینکه ایشان حکم خودرا گرفته اند برای ایشان خیلی متاسفم این نشان دهنده آنست که ایشان چون حکم گرفته اند هرکاری بخواهند انجام می دهند ولی ای کاش ایشان حکم خودرا باتشکر مردم امضا میکردند نه با دست مسئولان

  • به به در تاریخ اردیبهشت 13, 1393 گفت:

    اگر ایشان توانمند بودند که بایذ با اینهمه پست مدیریتی که داشته اند حداقل یک اثر و ردی از خودش به جا می ذاشت!
    تنها نقطه قوت ایشان …. چرا از کارمندان زیردستشون نمی پرسید که جناب مصطفایی چقدر توانمند هستند!؟

  • آرمان در تاریخ اردیبهشت 12, 1393 گفت:

    شهردار پاوه شهردار نودشه بخشدار شاهو شهردارشاهو بخشدار نوسود مهندسی عمران نشان میدهد توان مدیریتی دارد با ارزوی موفقیت بیشتر

  • رحمانی در تاریخ اردیبهشت 12, 1393 گفت:

    با نظر کریمی مو افق هستم همین که مهندس از جناح وگروه خاصی نیست هدفش خدمت است ومیانه رو است سابقه وتوان دارد سال گذشته نشان داد

  • کامیل کریمی در تاریخ اردیبهشت 11, 1393 گفت:

    با سلام
    جناح و گروه ملاک خوبی برای ارزیابی عملکرد نمی باشد . مهم این است که ایشان در نقطه صفر مرزی مشغول به خدمت هستند . ایشان برای مردم ومنطقه دلسور باشند کافیست .