س 29 اسفند 1402 ساعت 09:41

شهاب نادری در پیامی سال نو را تبریک گفت

شهاب نادری در پیامی سال نو را تبریک گفت

به گزارش سلام پاوه : نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پیامی غاز سال ١٣٩۶ را به مردم شریف پاوه و اورامانات تبریک گفت. متن پیام اینچنین است :   بنام خالق هستی آفرین  بهار گل افشان به همراه خود طراوت، نشاط و شادمانی را هدیه می‌آورد و زمزمه‌های ناب زندگی، راز […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پیامی غاز سال ١٣٩۶ را به مردم شریف پاوه و اورامانات تبریک گفت. متن پیام اینچنین است :

 

بنام خالق هستی آفرین

 بهار گل افشان به همراه خود طراوت، نشاط و شادمانی را هدیه می‌آورد و زمزمه‌های ناب زندگی، راز خلقت، شکوه طبیعت، پالایش روان و خوداندیشی در بهار تجلی می‌یابد.

سال جدید در گهواره مفتون کننده و شیدای طبیعت با فصل بهار آغاز می‌شود. ذهن تسخیر دل می‌شود و نیروی شگرف زنگارهای فکر و روح را صیقل می‌دهد و انسان احساس دگرگونی و نوشدن می‌کند.

پیام مشترک بهار، نو شدن و بازآفرینی برای طبیعت و انسان است. بهار این زبان گویای خداوندی به انسان می‌آموزد که رمز ماندگاری و رستگاری او در عرصه هستی، منوط به تغییر و تحول، تلاش و پویائی، خلاقیت و اندیشه ورزی، نوخواهی و نواندیشی است.

نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت شریف ایران با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی در سایه منویات مقام معظم رهبری پاسداری نماید.

انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال مقاومت دلیرانه فرزندان این آب و خاک از میهن اسلامی مان، تنها دو نمونه از ثمرات و برکات بی بدیل این وحدت و همدلی در تاریخ معاصر ماست و سزاست که بر روح پر فتوح امام راحل و شهیدانمان در آغاز سال جدید درود فرستیم.

اینک با پشت سر گذاشتن سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه ملت غیور ایران برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان خواهیم بود .

نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به ایرانی آباد ، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت ، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.سال ١٣٩۶ به فضل پروردگار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خواهد بود.

در پایان ، در پناه الطاف لایزال الهی و آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی و طول عمر رهبر کبیر و فرزانه انقلاب را دارم و صمیمانه‌ترین تبریکات و شادباش‌ها را به مناسبت سال نو و بهار طبیعت به پیشگاه تمامی مردم خوب ایران عزیز، مردم حماسه آفرین استان کرمانشاه و مردم شریف و گرانقدر ابراز می‌نمایم .

از ایـزد متعال بـرای همگان سالـی خوش همراه با بهروزی، تفاهم، وفاق و پیشرفت را مسألت دارم.

شهاب نادری
(فرزند اورامانات)
نماینده مردم شریف اورامانات
١٣٩۵/١٢/٣٠

2 پاسخ برای “شهاب نادری در پیامی سال نو را تبریک گفت

  • آگاه در تاریخ فروردین 2, 1396 گفت:

    http://pr.mshdiau.ac.ir/index.php/2015-07-05-06-38-37/farhangi-ejtemaee/7290-303 خجالت آور است کپی پیام : پیام تبریک رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال جدید

    • احمد مرادی در تاریخ فروردین 4, 1396 گفت:

      ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیب است!! این همه تحصیلکرده در اورامانات هست نماینده می تواند از کسی بخواهد برایش متن مناسب بنویسد دیگر نیازی به کپی برداری از دیگران نیست!