س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 08:04

فراخوانی دیگر برای نشست های کتابخوان /مهارت خود آگاهی فردی و اجتماعی

فراخوانی دیگر برای نشست های کتابخوان /مهارت خود آگاهی فردی و اجتماعی

به گزارش سلام پاوه : در ادامه نشستهای های کتابخوان کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه فردا چهارشنبه نشستی دیگر با موضوع آموزش مهارتهای زندگی( مهارت خود آگاهی فردی و اجتماعی) در کتابخانه عمومی وحدت برگزار می شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : باید گفت مهارتهای زندگی و آموزش موفق آنها به افراد یکی از عوامل عمده […]

به گزارش سلام پاوه : در ادامه نشستهای های کتابخوان کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه فردا چهارشنبه نشستی دیگر با موضوع آموزش مهارتهای زندگی( مهارت خود آگاهی فردی و اجتماعی) در کتابخانه عمومی وحدت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : باید گفت مهارتهای زندگی و آموزش موفق آنها به افراد یکی از عوامل عمده بهداشت روانی و سلامت فردی و اجتماعی در جامعه است.

با توجه به اینکه قلمرو بسیاری از علوم نوین و بوی‍ژه علوم انسانی و روانشناسی مطالعات وسیع در حوزه آسیب های فردی و اجتماعی می باشد و بر این اساس محققان و روانشناسان ریشه بسیاری از اختلالات رفتاری  و آسیب های فردی و اجتماعی را در ناتوانی افراد در نحلیل های واقعی و موقعیت های خود و عدم شناخت نقاط ضعف و قوت فرد می دانند و برای آماده نمودن افراد و نسلهای آینده جهت رو برو شدن با موقعیت های دشوار زندگی و پیشگیری از بیماری های روانی و کجروی های فردی و اجتماعی راهی جز آموزش مهارتهای زندگی باقی نمانده است و اهمیت این موضوع برای  بهتر زیستن جامعه انسانی سازمان بهداشت جهانی جوامع انسانی را ملزم به آموزش این مهارتها و تقویت آنها در میان افراد می داند ودر تعریف مهارت های زندگی می گوید : توانایی انجام رفتار سازگارانه و مثبت به گونه‌ای که فرد بتواند با چالشها و ضروریات زندگی روزمره خود کنار بیاید .

لذا بنا به ضرورت فوق و برای نقد و بررسی گفتمان و پیشنهاد سازمان بهداشت جهانی نشست گروه مطالعاتی کتابخانه وحدت پاوه با عنوان آموزش مهارتهای زندگی( مهارت خود آگاهی فردی و اجتماعی) در تایخ ۱۳/۱۱/۱۳۹۵ راس ساعت ۱۴ در محل سالن جلسات کتابخانه عمومی وحدت برگزار میگردد تا ضمن باور عمیق به کارآیی این مهارتها  در زندگی با همراهی و همکاری مشاورین و اساتید این حوزه و کلیه صاحب نظران و علاقمندان و دوستداران رشد و توسعه و تعالی انسانی جامعه شاهد زندگی بهتر و پر ازبهره مندی از  مهارتهای زندگی برای خود و نسلهای آینده باشیم .

 

3 پاسخ برای “فراخوانی دیگر برای نشست های کتابخوان /مهارت خود آگاهی فردی و اجتماعی

  • نشست کتاب‌خوان تخصصی «سلامت و بهداشت» برگزار می‌شود – My Blog در تاریخ اسفند 22, 1395 گفت:

    […] فراخوانی دیگر برای نشست های کتابخوان /مهارت خود آگاهی &#… […]

  • ناشناس در تاریخ بهمن 19, 1395 گفت:

    اجر کتابداران با خداست چون کتابداران پیام آوران الهی هستند.

  • ناشناس در تاریخ بهمن 13, 1395 گفت:

    آفرین بر زحمات بی دریغ مسئولین کتابخا نه های شهرستان پاوه و اورامانات . واقعا” زحمت می کشند و با فرهنگ هستند و فرهنگی برخورد می کنند.