ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 17:03

زنگ انقلاب در مدارس شهر پاوه،نوسود و باینگان نواخته شد/تصاویر

زنگ انقلاب در مدارس شهر پاوه،نوسود و باینگان نواخته شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:همزمان با نخستین روز از جشن های دهه فجر،همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش پاوه:فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه در مراسم زنگ انقلاب که بصورت نمادین در مدرسه حاج عنایت شیانی پاوه برگزار شد، ضمن […]

به گزارش سلام پاوه:همزمان با نخستین روز از جشن های دهه فجر،همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش پاوه:فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه در مراسم زنگ انقلاب که بصورت نمادین در مدرسه حاج عنایت شیانی پاوه برگزار شد، ضمن تبریک طلیعه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چکیده انقلاب را می توان در حضرت امام و عملکرد ایشان در ابتدای نهضت و روشنگری که داشته است دید

سرهنگ بهشتی راد با با بیان اینکه امام خمینی با دستان خالی نهضت را ادامه داد، افزود: رهبر کبیر انقلاب در بزنگاه ها همیشه اقتدار و شهامت ملت ایران را به رخ جهانیان کشیده اند و ملت ایران نیز زمانی که بصیرت پیدا کردند انقلاب خواسته و اوج هدف و نیت آنان شد.

وی به موضعگیری های مقام معظم رهبری در بزنگاه های حساس اشاره کرد و گفت:  چند روزی است که رئیس جمهور امریکا سرکار آمده و حرکاتی انجام می دهد که از یک شخصیت سیاسی بعید است. صحبت ها و اخیرا دستوری در خصوص جلوگیری از ورود مردم چند کشور مسلمان ازجمله ایران صادر کرده که عمق خباثت استکبار نسبت به نظام و مردم را نشان می هد.

بهشتی راد با بیان اینکه تا وقتی در مقابل ددمنشی و زیاده خواهی استکبار بایستیم انها هم قدم پیش نخواهند گذاشت، در خاتمه افزود: این رویه را از اوایل انقلاب تجربه کرده ایم تا زمانی که با عزم راسخ و سینه ای ستبر در مقابل ددمنشی و زیاده خواهی استکبار بایستیم آنها هم قدمی پیش نخواهند گذاشت و این خیال خامی برای امریکا است که بتواند روزی به کشور ما دست درازی کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه نیز در ابتدا، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک سی و هشتمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی، بهمن را ماه و بدو بیعت مجدد معرفی کرد و گفت: اکنون امام بهمنی ها، بهمنی ها و شهدای بهمن بر این فضا حاکم هستند تا از ادامه دهنده راه بهمنی ها، بیعت بگیرند.

مختار برزگرفرد با بیان اینکه بهمن روز توکل و ایمان بود، افزود: بهمن یعنی عشق، بهمن یعنی سنگ فرش کردن خیابانها با انسان و روزی که اتحاد و ایثار به درستی معنی پیدا کرد.

وی بهمن را در پنج مرحله تقسیم بندی کرد و در ادامه گفت: بهمن ۴۲ تا بهمن ۵۷ روزهای تبعید، شکنجه و دور از وطن بود، بهمن ۵۷ تا ۵۹ روزهای ترور، گروهک ها و توطئه بود، بهمن ۵۹ تا ۶۷  بهمن جنگ، استکبار و استعمار بود و بهمن ۶۷ تاکنون نیز روزهای محاصره، تهدید، اختراع و اکتشاف است.

برزگرفرد با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم در خاتمه اظهار کرد: ملت ما در سالهای گذشته توانست در مقابل این همه تهدید، اکتشاف و اختراع داشته باشد. باید سلاح بهمنی ها که همانا قلم و اتحاد بود را حفظ نموده و با حفظ اتحاد بین مدرسه و مسجد روزهای انقلاب تداوم ببخشیم.

گفتنی است مراسم مشابهی نیز در مدرسه ۱۲ بهمن روستای خانقاه باحضور بخشدار مرکزی و معاون پرورشی اداره برگزار شد و راس ساعت ۹:۳۳ دقیقه نیز در تمامی مدارس شهرستان زنگ انقلاب نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس منطقه نوسود نواخته شد

به گزارش سلام پاوه:همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره)‌ بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی زنگ انقلاب در تمامی مدارس منطقه نوسود و به صورت       نمادین با حضور مسئولین سطح بخش  و امام جمعه محترم نودشه در دبستان حضرت زینب (س) نوسود و دبستان سمیه نودشه نواخته شد.                               

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سعدی مصطفی زاده  بخشدار نوسود ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام مبارک دهه فجر و تشریح برنامه  های ستاد دهه فجر بخش نوسود با نواختن زنگ انقلاب رسماٌ برنامه های دهه فجر را اعلام نمود.

منصور وهابی رئیس اداره آموزش و  پرورش ضمن تبریک ایام اله مبارک دهه فجر، ۱۲ بهمن ماه هر سال را یادآور خاطرات شیرین و به یاد ماندنی برای ملت ایران دانست.خاطراتی که با ورود پر خیر و برکت حضرت امام پس از سالها تبعید،سختی،غم و اندوه،رقم خورد.ایشان استقبال گرم و بی نظیر و میلیونی مردم از فرودگاه تهران تا بهشت زهرا را  نشان از عشق و علاقه وافر ملت به طراح و معمار کبیر انقلاب اسلامی پیر جماران دانست.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت که ایام اله مبارک دهه فجر نه تنها فرصت مناسبی برای باز خوانی ارزشهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است بلکه باز خوانی ارزش ها و دستاوردهای انقلاب،چگونگی شکل گیری نهضت اسلامی ایران،آزادی ملت از زیر ظلم وستم شاهنشاهی برای  دانش  آموزان و نسل جوان امروزی ضرورت دارد.

وهابی نقش آموزش و پرورش را به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی و نهاد تاثیر گزار در کشور در انتقال مفاهیم انقلاب به جوانان و نوجوانان در جامعه مهم دانست و از نسل جوان امروز ایران اسلامی به عنوان نسل پویاو تلاشگر که در تمامی عرصه ها آماده شکوفایی است نام برد و اضافه کرد  که تداوم این روند با تاسی از سلوک  ومنش رهبر کبیر انقلاب و استفاده از رهنمود های مقام معظم رهبری میسر خواهد بود.

وهابی در ادامه سخنانشان یک از توطئه های دشمنان را بهم ریختن وحدت  مسلمانان در دنیا و ملت ایران در داخل کشور دانست و اظهار داشت ضرورت دارد همه تحکیم بخش وحدت ملت به سهم خود باشیم و این مهم را در برنامه های دهه فجر دنبال کنیم چرا که دهه فجر نمایش اقتدار نظام اسلامی است.

سی و هشتمین گلبانگ انقلا ب اسلامی در مدارس منطقه باینگان نواخته شد

به گزارش سلام پاوه:آیین نمادین سی و هشتمین گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ، و اعضای انجمن اولیا و مربیان در دبیرستان شبانه روزی نبی اکرم(ص) باینگان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بخشدار باینگان با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب مرهون فداکاری، اتحاد و همدلی ملت ایران در سایه ایمان به خدا و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) بود.

اردلان حاتمی گفت:پیروزی انقلاب اسلامی تمامی محاسبات جهانی را بر هم ریخت زیرا تأسیس نظامی اسلامی و در سایه تعالیم اسلام و با رهبری یک نفر روحانی، علیرغم تمامی توطئه های شرق و غرب ، غیر ممکن و محال بود.اما همین انقلاب امروز ۳۸ سال از عمر پربرکت آن می گذرد و دلهای تمامی آزادیخواهان جان را به سوی خود جلب نموده است و زمینه ساز بیداری اسلامی جهانی شده است.

بخشدار باینگان افزود:تصمیمات غیر انسانی و مخالف حقوق بشری رئیس جمهو جدید آمریکا و برای مقابله با موج اسلام خواهی جهانیان، حاکی از حقانیت جمهوری اسلامی ایران است و جهانیان به این باور رسیده اند که آمریکا به تعبیر امام راحل(ره) ، همان شیطان بزرگ است.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: این انقلاب حاصل خونین هزاران هزارن شهید است و تلاش بی وقفه جوانان و دانش آموزان در سنگر مقدس مدرسه، عهدی جاودان با خون شهیدان و فرامین حضرت امام (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) برای حفظ و نگهداری انقلاب و آرمان های آن  و رساندن ایران اسلامی به جایگاه مقتدر جهانی در تمامی عرصه هاست.

در این آیین همچنین از دانش آموزان برتر علمی نوبت اول و آزمون پیشرفت تحصیلی آموزشگاه با اهدای هدایا و لوح سپاس، تقدیر شد.نظیر چنین آیینی در سایر مدارس منطقه برگزار شد.

2 پاسخ برای “زنگ انقلاب در مدارس شهر پاوه،نوسود و باینگان نواخته شد/تصاویر

  • فرهنگی در تاریخ بهمن 13, 1395 گفت:

    مراسم باینگان واقعا بی روح بود

  • باینگان در تاریخ بهمن 13, 1395 گفت:

    بنظر بنده این جوایز دل دانش آموزان را خوشحال نکرده است . اگر به تمام دانش آموزان هر نفر خودکاری می دادنند احتمال بر اینکه تجدید نظر میشد و ما بقی دانش آموزان تلاش می کردنند . و درس می خوانندند این بود مدیریت دبیرستان نبی اکرم باینگان متاسفم