ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 07:40

سقوط بهمن جان ۲ نفر را در اورامان گرفت

سقوط بهمن جان ۲ نفر را در اورامان گرفت

به گزارش سلام پاوه : بر اثر سقوط بهمن در محور دره کی به اورامان در منطقه به نام” که ر به ناو” دو نیروی پیمانکار اداره برق شهرستان سروآباد هنگام کار بدلیل ریزش بهمن جان خود را از دست دادند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از زریوار خبر : پیش ازظهر روز […]

به گزارش سلام پاوه : بر اثر سقوط بهمن در محور دره کی به اورامان در منطقه به نام” که ر به ناو” دو نیروی پیمانکار اداره برق شهرستان سروآباد هنگام کار بدلیل ریزش بهمن جان خود را از دست دادند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از زریوار خبر : پیش ازظهر روز دوشنبه ۱۱ بهمن در  محور دزلی و دره کی به اورامان در منطقه به نام” که ر به ناو” دو نیروی اداره برق شهرستان سروآباد بدلیل ریزش بهمن جان باختند.

یک از منابع آگاه به زریوار خبر، گفت: این دو نفر اهل روستای چشمیدر شهرستان سروآباد بودند که هنگام انجام عملیات و رفع مشکل برق رسانی به منطقه اورامان بر اثر ریزش بهمن جان باختند.

بعد از این حادثه با حضور نیروهای امدادی و نیروهای هلال احمر دو نیروی شرکتی اداره برق سرواباد به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدند.

به گفته این منبع این دو نفر از نیروهای شرکت پیمانکار روستایی اداره برق شهرستان سروآبادبودند. این دو نفر هم اکنون در سردخانه بیمارستان بوعلی مریوان هستند.

وقوع برف و کولاک طی چند روز گذشته منطقه اورامان و مریوان را درگیر ساخته و نیروهای امدادی و حمل ونقل جاده ای و راهداران تمام تلاش خود را می کنند تا محور مواصلاتی را بازگشایی و امدادرسانی کنند.

4 پاسخ برای “سقوط بهمن جان ۲ نفر را در اورامان گرفت

  • محمد... در تاریخ بهمن 12, 1395 گفت:

    ضمن عرض تسلیت درگذشتگان؛
    دور افتاده بودن این مناطق از مرکز شهرستان (سروآباد) و وجود گردنه ها و راه صعب العبور در فصول مختلف از جمله زمستان مشکلاتی را برای ساکنین این روستاها به وجود آورده است.
    در هفته گذشته از یکی از این روستاها زن بارداری به دلیل بسته بودن جاده تا سروآباد، بالاجبار به پاوه اعزام گردید.
    آیا بهتر نیست این روستاها مانند نوین، ناو، کلجی و … به شهرستان پاوه ملحق شوند؟ روستاهایی که هم از لحاظ فرهنگی، زبانی و نیز نزدیکی به پاوه شباهت و قرابت بیشتری دارند.

  • فرمیسک فرهادی در تاریخ بهمن 12, 1395 گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون
    از پروردگار مهربان غفران و ترفیع درجه این عزیزان را خواهانم و برای بازماندگان ،صبر و عمر با عزت .
    ما ز دریاییم و دریا میرویم
    ما ز بالاییم و بالا میرویم

  • ناشناس در تاریخ بهمن 11, 1395 گفت:

    خداوند روحشانو بە بهشت شادکنە بە خانوادە شان صبر عطا کنه

  • ناشناس در تاریخ بهمن 11, 1395 گفت:

    به نظر من این عزیزان هم ردیف شهیدان آتشنشانان پلاسکو هستند باز هم باید بگوییم ایران تسلیت