ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 03:33

نمایشگاه سوغات و هدایا در پاوه افتتاح شد/تصاویر

نمایشگاه سوغات و هدایا در پاوه افتتاح شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه سوغات و صنایع دستی ظهر امروز با حضور معاون فرماندار،رئیس شورای اسلامی شهر،روسای مرکز فنی و حرفه ای و صنعت،معدن و تجارت و جمعی از غرفه داران در محل سالن امتحانات امام خمینی(ره)افتتاح شد. مدیر شرکت نمایشگاهی دره سبز افق کردستان به خبرنگار سلام پاوه گفت:این نمایشگاه با ۵۰ غرفه از کسبه و بازاریان بومی و […]

به گزارش سلام پاوه:نمایشگاه سوغات و صنایع دستی ظهر امروز با حضور معاون فرماندار،رئیس شورای اسلامی شهر،روسای مرکز فنی و حرفه ای و صنعت،معدن و تجارت و جمعی از غرفه داران در محل سالن امتحانات امام خمینی(ره)افتتاح شد.

مدیر شرکت نمایشگاهی دره سبز افق کردستان به خبرنگار سلام پاوه گفت:این نمایشگاه با ۵۰ غرفه از کسبه و بازاریان بومی و غیر بومی شامل تولیدات و محصولات خوراکی،البسه و پوشاک و سایر محصولات متنوع دیگر زیر قیمت بازار جهت بازدید و فروش به شهروندان محترم به نمایش گذاشته شده است.

سید علاء الدین کریمی افزود:از همکاری و مساعدت اداره صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف،آموزش و پرورش،اماکن نیروی انتظامی و شهرداری جهت هر چه بهتر برپا کردن این نمایشگاه  تقدیر و تشکر کرد.

کریمی گفت:شهروندان محترم می توانند از تاریخ ۳۰ دی الی ۱۰ بهمن همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۲۳ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:این نمایشگاه با تلاش اتاق اصناف و همکاری اداره صنعت،معدن و تجارت برای بازدید شهروندان برپا شده است.

شاهرخ دولتخواه افزود:در این نمایشگاه بازرسان اتاق اصناف در ساعات مشخصی جهت قیمت گذاری و نصب اتیکت نمایشگاهی به غرفه داران بر کار فروش آنها نظارت و بازرسی مدوامی دارند.

3 پاسخ برای “نمایشگاه سوغات و هدایا در پاوه افتتاح شد/تصاویر

  • تسهیلات در تاریخ بهمن 8, 1395 گفت:

    با تصویر سایت از فضا نمایشگاه کامنت تعاونی وآقای عرفان به حق است چون در گزارش سایت آمده نمایشگاه صنایع دستی وسوغات قضاوت با عکس چرا مردم سرکار می گذارید مسول ……… آیا امتیاز دادن واهی اداری به …… ؟؟؟؟؟؟ نمایشگاه خانگی وپوشاک تنقلات است معمنون کاکه صالحی که بیان کنند واقعیت هستی برای شهرمان بژی

  • عضو تعاونی صنابع دستی کوکب در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    ازنمایشگاه بازدیدم داشتم با علاقه وشوق فراوان ولی هرچه چشم زدم به جز مقداری چاقو سلاح سرد.وکاسه وقابلمه.مسی ندیدم افسوس صنایع دستی درشهرستان به فراموشی سپرده شد و دیگر در ذهن مسولین هم وجود نداردو چه برسد به مسول گردشگری وصنابع هزار ماسوله اقایان بادبادک پتو ولحاف شاید جز صنایع دستی شد مسول صنابع دستی و……..چرا سنت نیاکان مرا فدا ی سیتم اداری ورقابت خود نمودید به خاطر حفظ سمت (نمایشگاه صنایع دستی وسوغات )..کجایی؟

  • عرفان ر در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    سپاس از آقایان خصوصا آقای دولتخواه ریس صنعت ،معدن و….ولی افسوس مسول سه رکن اصلی میراث فر هنگی گردشگری صنایع دستی فقط به فکر حفظ سمت خود ووعده ویده خالی یه شهروندان وعده ای هم که به فکر کسب. درآمد از طریق گردشگری هستند در سد کاکه خوم بنده هم در انتظار سیران در سد هستم مانند مریوان ولی زهی خیال با طل صنایع دستی دیگر در شهرمان نام آنها به فراموشی سپرده شده مگر کوا پانتول این صنایع دستی نجات بدهد که پوشش هم ماست ومایه افتخار مدیر سایت معمنون از گزارش شما