ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 19:15

شورای مشورتی بزرگترین شکاف بین مردم و نماینده/ فرهاد صالحی

شورای مشورتی بزرگترین شکاف بین مردم و نماینده/ فرهاد صالحی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بدون شک شور و مشورت موضوع مورد توجه و تاکید در اسلام و جامعه می باشد.در آموزه های حیات بخش اسلام به موضوع مشورت و هم فکری اهمیت ویژه ای داده شده است.و در قرآن،احادیث و روایت های اسلامی به این مقوله به صورت ویژه پرداخته شده است.به استناد […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بدون شک شور و مشورت موضوع مورد توجه و تاکید در اسلام و جامعه می باشد.در آموزه های حیات بخش اسلام به موضوع مشورت و هم فکری اهمیت ویژه ای داده شده است.و در قرآن،احادیث و روایت های اسلامی به این مقوله به صورت ویژه پرداخته شده است.به استناد به آیه ۳۸ سوره شورا که خداوند در قرآن کریم اشاره داشته است:((الَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلاَهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ)) اهمیت موضوع شور و مشورت را بیش از پیش کرده و ضرورت این موضوع را می رساند.

این روزها که موضوع و بحث شورا چه شورای شهر و چه شوراهای تازه تاسیس داغ شده است مبحث کوتاهی در مورد شورای مشورتی نماینده پاوه و اورامانات خواهیم داشت.

شورای مشورتی نماینده که بنظر می رسد به صورت انتصابی منصوب شده اند و برخلاف بیانیه های جناب آقای نادری و اساسنامه تدوین شده صرفا در پاوه با حرف و حدیث های فراوانی تشکیل شده است و فارغ از تخصص و توانایی این اعضا و… به فعالیت می پردازند.موضوعی است که این پدیده نوظهور را در پاوه با انتقادات عمومی شهروندان روبه رو ساخته است و از نحوه شکل گیری و ترکیب تا مسائل مختلف مورد نقد فراوان می باشد و سوالات بی پاسخ بسیاری در این باره را به وجود آورده است.

اگر نگاهی اجمالی به حضور و فعالیت نماینده در شهرهای اورامانات داشته باشیم بسیار راحت به این نتیجه می رسیم که میزان حضور و فعالیت نماینده در بین مردم شهرستان پاوه به مراتب کمتر از دیگر شهرهای حوزه انتخابی آقای نادری می باشد.

برای نمونه می توان به عدم حضور نماینده پس از ورود به مجلس شورای اسلامی در بخش مرزی نوسود و نودشه،عدم حضور نماینده در مراسم مهم شکست حصر پاوه ،عدم حضور نماینده در مراسم جشن بزرگ میلاد پیامبر خاتم(ص)در مسجد جامع پاوه و…اشاره کرد و حتی کمترین نشست ها و دیدارهای عمومی آقای نادری با مردم پاوه به نسبت دیگر شهرهای اورامانات داشته است..

اما براستی ریشه این موضوع از چیست؟بی توجهی نماینده به شهرستان پاوه یا عدم مشاوره درست مشاوران ضعیف و شورای عجیب و غریب مشورتی نماینده در پاوه؟

با نگاهی به شورای مشورتی نماینده و نبودن چنین شورایی در دیگر شهرستانهای اورامانات و میزان حضور و توجه نماینده به دیگر شهرها به نسبت پاوه در یک معادله دو دو تا چهارتا پاسخ بسیاری از موضوعات را خواهیم گرفت. و باید گفت در شهرهای بدون شورای مشورتی میزان فعالیت نماینده بیشتر است و این پاسخ واضحی می تواند باشد بر سوالات ما اما نه بطور صددرصد.

شورای مشورتی در حالی بدون وجاهت قانونی به فعالیت می پردازد که بنظر می رسد از نظر نماینده فقط یک نفر از آنها وجاهت قانونی دارد و فقط برای آن یک نفر ابلاغی فقط جهت معرفی به فرماندار صادر شده است و حتی در تازه ترین اقدام آقای شهاب نادری در کانال تلگرامی خود نامه ای  هشدار گونه خطاب به افرادی که از نام نماینده سوء استفاده می کنند برای ادارات اورامانات منتشر کرده است که این می تواند تناقض بسیاری را بین گفته های نماینده که ظاهرا در یک مصاحبه بعد از نقد پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه از شورای مشورتی صورت گرفت و در سایتهای پاوه پرس و هزارماسوله منتشر شده بود را در ذهن بوجود می آورد که این نامه هشدار گونه و این حمایت یکباره نماینده از شورای مشورتی که تعداد و افراد آن برای کسی مشخص نیست بیانگر چیست؟  و این در حالی است که اعضای شورای مشورتی نماینده در پاوه حتی مدیران ادارات را دعوت (و یا شاید احضار) می کنند و …

هرچند در اصل مصاحبه هم می توان شک کرد چون در این مصاحبه شبهات و موضوعاتی وجود دارد که جای ابهام دارد و در این که گفته های نماینده محترم باشد شک و گمان وجود دارد.

با این حال شورای مشورتی نماینده بنظر فاصله عمیقی را بین مردم و نماینده بوجود آورده اند و نمی گذارند مردم شهرستان بی پرده با منتخب خود همراه باشند و اگر مقایسه ای با شهرستان جوانرود داشته باشیم به راحتی این موضوع را درک خواهیم کرد.

شورای مشورتی نماینده که بیشتر بنظر می رسد حول محور یک نفر از آنها می چرخد قطعا در فاصله انداختن بین مردم و نماینده نقش بسزایی دارد و حتی این افراد از ابزار های مختلفی برای ساکت کردن منتقدان خود در فضای مجازی و گروههای تلگرامی استفاده کرده اند که متعاقبا در صورت صلاحدید به آن اشاره می شود.

بدون شک در این بین و با وجود چنین شورای مشورتی بزرگترین آسیب را شهاب نادری نماینده اورامانات از این روند خواهد دید و کما اینکه این شورای مشورتی باعث شده است میزان محبوبیت نماینده در پاوه بشدت بسیاری در بین عموم مردم کاهش یابد و فرزند اورامانات در حال حاضر برای مردم شهرستان پاوه غریبه ای شده است.

از مقاسیه میزان حضور آقای نادری در شهرستان پاوه و پیگیری وضعیت این شهرستان نسبت به دیگر شهرهای اورامانات(به استناد اخبار کانال نماینده و پیگری های صورت گرفته)می توان به دو نتیجه رسید:اول شورای مشورتی نماینده عملکرد خوبی نداشته است و توان کمک به نماینده را ندارد و نمیتواند راهنما و مشاور خوبی برای انتقال مشکلات عدیده شهرستان پاوه باشد،دوم نماینده اصلا به آنها اعتقادی ندارد در هر دو صورت باید گفت این مردم شهرستان پاوه هستند که بیشترین ضرر را در وهله اول خواهند دید و در وهله دوم خود نماینده نیز قطعا متضرر می شود.

اگر نگاهی به فعالیت تعدادی از اعضای شورای مشورتی نماینده داشته باشیم متوجه خواهیم شد که جایگاه خود را در این شورا با قربانی کردن بهترین افراد ستادهای انتخاباتی نماینده بدست آورده اند و با تخریب چهره های توانمند و متخصص نزدیک به نماینده وارث جایگاهی نامفهوم و نوظهور به عنوان شورای مشورتی شده اند. و این افراد که هیچگونه حسی به شهرستان و مردم پاوه ندارند قطعا مشاوران خوبی برای آقای نادری نخواهند بود و تاثیرات منفی آنها در این چند مدت از فعالیت نماینده در مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاوه با انتصاب مدیران ضعیف و تقویت برخی جریان های منفی دیگر مشهود است.

بهرحال به نماینده محترم و پرتلاش اورامانات پیشنهاد می شود با رویکردی جدید نسبت به شورای مشورتی خود در شهرستان پاوه از نیرو های کار آمد،متخصص و نخبه و یا جایگزینی برخی افراد باتخصص و تجربه و متعهد دیگر در به عنوان مشاور روند تازه ای را در شهرستان پاوه ایجاد نماید چون قطعا ادامه این روند شکاف بین نماینده و مردم را بیش از پیش خواهد کرد.

پس آقای نادری با توجه به شناختی که از شما موجود است و ظرفیت بالای شما در نقد پذیری این انتظار می رود یک بازنگری در این موضوع داشته باشید و با بازنگری این شورا یا منحل کردن آن و استفاده از جریانهای مقبول مردمی و نخبگان صاحب نظر در شهرستان پاوه گام مهمی برای توسعه این دیار بردارید.

این رسانه با توجه به تعهدات و رسالت خود که همانا روشنگری و گفتن واقعیتهای موجود در جامعه می باشد نسبت به تنویر افکار عمومی و مردم هرگز از نقد سازنده کوتاه نخواهد آمد و صدای مردم خواهد ماند.

لازم بذکر است در آینده این پایگاه خبری تحلیلی به نقد و بررسی و ارزیابی فعالیت های جناب آقای نادری در این رسانه پرداخته می شود و مطالبات مردم نیز به سمع و نظر ایشان خواهد رسید.

39 پاسخ برای “شورای مشورتی بزرگترین شکاف بین مردم و نماینده/ فرهاد صالحی

  • ... در تاریخ بهمن 23, 1395 گفت:

    ولله حرفهای هیچکس کاملا درسته.آقای نادری تنها نماینده ای بودن که واقعا پیگیر مسایل شهر پاوه بودن.و دلیلش بجز خود آقای نادری شورای مشورتی هست که الحق و والانصاف زندگی خود را بی هیچ چشمداشتی وقف رسیدگی به امور مردم میکنن.و مشکلات را صادقانه به آقای نماینده ارجاع میدهند.در ضمن مردم پاوه واقعا زمان انتخابات برخورد درستی با آقای نادری نداشتن.ولله اگه من جای ایشان بودم اصلا به مشکلات این شهر اهمیت نمیدادم.ازشون واقعا ممنونیم.و برای شورای مشورتی دعاگو هستیم.خدا قوتشان دهد که دراین اوضاع بتوانند خدمات خود را ادامه بدهند.لطفا این مطلب را سانسور نکنید آقای صالحی…

  • هیچکس در تاریخ بهمن 23, 1395 گفت:

    با سلام
    ظاهرا اصرار بر اینه که فقط نظر موافقان خودتو بزاری جناب صالحی عزیز آنهم با تکرار زیاد( مثل اخبار شبکه ۱).
    به نظر آقای میلاد توجه کردین؟
    ۳ بار گذاشتی ها
    همون فردی که شما با جای خالی و غرور و تکبر ازش اسم میبری، تا جایی که من میدونم، نه نیازی به شهرت و مقام داره نه از نظر مالی محتاج کسی هست. زحمت کشیده و خدا هم بهش داده و نوش جونش باشه. نه الان، قبلا هم کلی به شهر و مردم خدمت کرده و به قول معروف آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.
    ایشان در کار خیر ید طولانی دارند، اینو نه من بلکه خیلی از مردم میدونن و اینو نمیشه انکار کرد.
    بنده نیز از شورای مشورتی دفاع نمیکنم، اما توی هر جمعی خوب و بد هست و قضاوت در پیشگاه خداوند عظیم جرات میخواهد، پس به ناحق تهمت ندهیم.
    به جای این همه انتقاد لطفا کارهایی که انجام شده است و لو کم را نشان دهید تا انگیزه ای مضاعف جهت خدمت به مردم در آنها ایجاد شود.
    با تشکر

  • شهرونددرجه ۲ در تاریخ بهمن 9, 1395 گفت:

    فرهاد جان سلام از زکاوت و شهامت و واقع بینی و دلسوزی و رک گویی و تشخیص شما برادر عزیز زیاد شنیده بودم ‌ . با خواندن این مطلب زیبا مطمئن شدم آنچه شنیدم حقیقت دارد شما دوست عزیز به حرفهایی که مدتهاست توی گلوی مردم منطقه گیر کرده و پذیرش ژست های اینچتین و آنچنانی از طرف شورای مشورتی به ویژه ……ندارن خوب و شیوا اشاره و حق مطلب را ادا کردی . اگر نماینده خوب تشخیص دهد و منفعت خود و رضایت مردم شهرستان پاوه را مد نظر قرار دهد از خواب غفلت بیدار میشود. دوران عکس گرفتن حق و ناحق و نشان دادن به مردم تمام شده است . از شخصیت و قدرت نماینده نباید سواستفاده کنند. این رسمش نیست . نماینده های قبلی چه سودی از مشاوران تحمیلی خود غیر از ضرر برده اند . اونها هم اواخر دوره به نتیجه رسیده اند که افراد ی که خودشان را با هر طرفند و حیله به نماینده نزدیک کردن و مشاور فرمالیته شدن مردم را از نماینده دور کردند وبس‌ ‌ . آقای نادری اگر قصد خدمت واقعی و هدفمند داشت بایستی خودش از بین افراد با لیاقت و با تجربه شهرستان پاوه خوشنام و مردمی و کاردان چند نفر انتخاب میکرد ‌ . چرا که این گونه افراد حاضر نیستند با تملق و فریب و لابی گری خود را به نماینده نزدیک کنند. وبا التماس مشاور شوند. بازهم دست مریزاد کاک فرهاد

  • درباصام در تاریخ بهمن 8, 1395 گفت:

    سلام واقعیت جامعه پاوه این است چون اکثریت باآقای نادری نبودند هضم اقای نادری برای پاوه مشکل بود بلع آقای نادری مشکل بود شورای مشورتی راهم به خود اضافه کرد که الان درگلوی پاوه گیر کرده ودارد پاوه راخفه میکند

  • معین در تاریخ بهمن 8, 1395 گفت:

    احمد جان بیدار شوو واقعیات شورای مشورتی امانتدار نماینده را قطعا خواهى یافت همیشه جوینده یابندس التماس دعا

  • احمد در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    ضمن عرض سلام
    مادوست داریم …………. محترم کمبود دوستان دوروبر نماینده را بفرمایند
    تخلفاتی که انجام داده اند را بفرمایند
    مقدارپولی که گرفته اند را بیان فرمایند.مخصوصا اون فردی که ایشان میدانند که واقعا شخصیت وجایگاه وپایگاهی قبلا داشته یا نه.
    اگرعقده خالی کردن اینجوریه حرفی نداریم والا باید دربرابراین تهمتها روزی پاسخگوبود.
    دیدن کی بود مثل شنیدن ، کمی وجدان داشته باشیم

  • همشهری در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    به نظرمن حرمت امام زاده به متولیش است .
    همیشه اگرکوه بلند نباشد مه وکولاک به پستی نمی نشیند پس اگر خارچشم ناحزان بود طبیعیه که هنررذالت را به جای عدالت به کار می برند .
    بروید ببینیدکه کدام یک به پول وجایگاه نیازدارندتا قبلا هم محتاج جایگاه وپایکاه بوده باشند.
    طبیعت عقرب نیش زدن است بانیش خودش شاید خود دردوالمش بیشترشود……

  • میلاد در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    غلامی کنار پادشاهی نشسته بود پادشاه خوابش می آمد، اما هر گاه چشمان خود را می بست تا بخوابد، مگسی بر گونه او می نشست و پادشاه محکم به صورت خود می زد تا مگس را دور کند.
    مدتی گذشت، پادشاه از غلامش پرسید:

    «اگر گفتی چرا خداوند مگس را آفریده است؟»
    غلام گفت:
    «خداوند مگس را آفریده تا قدرتمندان بدانند بعضی وقت ها زورشان حتی به یک مگس هم نمیرسد.

  • شهروند در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    اغلب کسانی که دورو بر نماینده هستند یا کمبود دارن ویا برای لاپوشانی تخلفات خودشون یا بستگانشون ویا هردو مورد
    اما تا جایی که خبر دارم تعدادی شون فقط برای اینکه توی مردم دیگه جایگاهی ندارن مرتبا توی جلسات یا مراسمات خودشونو به نماینده نزدیک میکنن که توی عکسا بیفتن که مردم خیال کنن نماینده حامی طرفه مبادا براش مشکلاتی پیس بیاد چون اکثرا مورد دارن
    واما در مورد اون یک نفر که به نماینده نزدیکتره این شخص نه تنها……………………… واین موضوع کاملا آشکاره . شاید احساس ………. در خود میکنه که میخواهد با تکبری که از طریق پول بهش تزریق شده میخواهد ………… گذشته شو جبران بکنه

  • شهری در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    اگربخواهیم که دیگران ادب ونزاکت ماراتحسین کنند بایدقبل ازهرچیز خود باادب باشیم .
    قضاوت ناعادلانه جز بی ارزش نمودن خود ثمری ندارد.
    بایدجواب پس داد درمقابل بازی وبازی دادن باکلمات.
    آیا اگرپدرمان عضوشورای مشورتی بود باز انگ دارش نمی کردیم ازاین بیشترهویت خودرانشان ندهیم .
    چراکه به قول دوستان مردم سفیدمیخوانند
    و………

  • میلاد در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    فرهاد جان سلام وخسته نباشید اصلا خودت را برای افرادی که فقط بدون استدلال ومنطق میخواهند با هجویات خودشان از شورای مشورتی بی خاصیت نگران ومظطرب نکن چونکه پاوه به شما جوان غیور وشجاعی نیاز دارد، عزیز پاوه ای فقط کمی فکر وتعقل کن یکبار دیگر به دقت مطلب را مرورکن وبخوان بعد وجدان خودرا قاضی کن تعصبات کوکورانه را رها کن فرهاد صالحی تمامی واقعیات شورای مشورتی رابیان کرده که امثال شما خود را به خواب غفلت زده اید حاضر نیستین واقعیت را بپذیرید چون پذیرش واقعیت روز الوداع شماست ونرود میخ آهنی بر سنگ. فرهاد بزرگوار شما کسى نیستین که با این یاوه گوییها کم بیارید ان شاالله همیشه سلامت وتندرست باشید

  • پاوه ای در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    اقای صالحی شما فقط نظراتی را که به نفع مقاله ی شماست تایید میکنیدو هر کسی که به شما افرین گفته است نظرش را درج کردهاید خواهشا اگر مدیر سایت هستید تفرقه نکنید و نظرات منفی مقاله ی خودتان را هو نمایش دهید این برای شما درست تر است

    • فرهاد صالحي در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

      با سلام هرچند هویت شما کاملا مشخص است اما خدمت شما عرض کنم کلیه نظرات مخالف با رعایت ادب نیز منتشر شده است و لطفا سیاه نمایی نکنید چون تعداد نظراتی را که در مطلب گذشته و الان فرستادید با مشخصات واقعی خود را به مردم اعلام می کنم

    • فرهاد صالحي در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

      با سلام هرچند هویت شما کاملا مشخص است اما خدمت شما عرض کنم کلیه نظرات مخالف که به سه الی چهار نظر نیز نمی رسد با رعایت ادب نیز منتشر شده است و لطفا سیاه نمایی نکنید چون تعداد نظراتی را که در مطلب گذشته و الان فرستادید با مشخصات واقعی خود را به مردم اعلام می کنم

  • نرگس پاوه ای در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    درست است که ما باید نظر بدهیم و انتقاد کنیم دوستان هر کسی که به مجلس برود نمی تواند تمام خواسته ها را رفع کندنماینده تا حدودی توانایی انجام کاری را دارد اقای نادری باید به هر چهار شهرستان نظارت کند او که فقط نماینده ی شخصی پاوه نیست که هر جلسه ای در پاوه باشد او نمیتواند شرکت کند نماینده که نمیتواند کار خود را ول کند ودایما به پاوه بیاییدهمه ی انتقا دات شما هیچ دلیل روشنی ندارد

  • سوره هراله.م در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    به نظر من نماینده با این شورای مشورتی ضربه جبران ناپذیری به خود زد .۲ با نوشتن ابلاغ برای یک نفر از این شورای مشورتی اونم برای کسی که از حامیان نماینده سابقه آشنایی کمی که دارد باز هم یعنی شورای مشورتی هیچ. بودند در این شهر که دودوره کامل حامی نماینده هستند ابروی خودشانو گذاشتند الان نماینده از این تازه واردها کمتر تحویلشان را می گیرند با این کارها نماینده بازهم حامیان اصلی خودشو از خودش دور کرده. ووووو…….

  • همشهری در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    دود اگربرفلک رود همان خسیس
    جوهراگردرخلاب افتد همان نفیس
    بلی درست است ماچون درحدوقواره ای نیستیم که بجز نشان دادن شخصیت واهی که خودمان هم ازخودمان شناختی نداریم
    والا
    نه تنها این خودمان هستیم که پوچ وفاقدهرگونه جایگاه هستیم ، دوستان مشورتی انسانهای آگاه وکارشناس فن هستند(البته بعضی) ، دارای جایگاه وپایگاه .
    نمی توان باتوهمات دلق خودازرق وجامه پاک دیگران راسیاه کنیم .
    اگرنمی توان جای دیگران قدم گذاشت شهامت داشته که حرمت خودمان را نگه داریم چراکه
    روی دریاکف نشیند قعردریاگوهریست.
    چون خود فاقدجوهرم ،گوهردیگران را بی رنگ وکم رنگ جلوه ندهیم چون روزی باید حساب پس داد.

  • نودژ در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    سلام و درود بر اصحاب رسانه، پاسداران همیشگی آزادی بیان
    جباب آقای نماینده مجلس، امیدوارم در مورد مردم نودشه دچار اشتباه محاسباتی نشده باشی
    والسلام./

  • فدایی رهبر در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    با تشکر از مطلب نوشته شده اما باید گفت نماینده محترم ضمن احترام هر مسولی اقدامی برای پاوه بردارد جز وظایف اش است وباید بیشتر از این ها برای پاوه قدم خیر برداشت و لذا ضمن احترام به نماینده ایشان را به تغییر رویه دعوت میکنیم و بداند که پاوه شهر ولایت و رهبری است و تا اخرین قطره خونمان از انقلاب دفاع کرده و خواهیم کرد پس آن شا الله دیدگاه ایشان به شهر شهیدان عوض شود با تشکر

  • بیمار در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    جناب نادری کاش نماینده نمی شدی و همچنان گره مردم را در بیمارستانها حل می فرمودی. آنگاه که قبل از صاحب جنازه بر جنازه نماز می گزاشتی و درپزشکی قانونی کرمانشاه گره گشا می بودی. اگر برای رضای خدا می بود همان کافی بود که در هردو دنیا رستگار باشی. نمایندگی و اینهمه حرف و حدیث برای چه بود؟ خدایش من چند بار که از بستگان مشکل داشتند ایشان را زیارت نموده ام.
    اجرکم عندلله

  • کارمند شبکه در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    با سلام
    شورای مشورتی فقط کارشان شده دخالت در عزل و نصب مدیران ادارات و با هر مدیری که موافق خواسته های نا معقول آنها موافقت نکند با ایجاد جو منفی و خراب کردن وجهه ی آن نزد نماینده زمینه ی برکناریش را فراهم می کنند مثالش هم وضعیت اسف بار و نابسامان شبکه بهداشت و بیمارستان است که با فشار مشاوران نماینده دکتر ولدبیگی را برکنار و آقای حسینی را به خاطر اینکه بله قربان گوی آنهاست و عملا در برابر همه ی خواسته های آنها تسلیم است به مقام مدیریت شبکه رساندند که باید تاسف خورد و بعد معلوم می شود که مدیریت ضعیف و نا لایق آقای حسینی چه ضربه ی جبران ناپذیری به وضعیت بهداشت و درمان منطقه وارد می کند و از همه ی مسئولین و بزرگان شهر تقاضا می شود که نسبت به این وضعیت شبکه بی توجه نباشند و با رایزنی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به انتصاب یک دکتر لایق و کارآمد که حداقل الفبای مدیریت را بلد باشد اقدام کنند و با نگاهی به عزل و نصبهای آقای حسینی در بیمارستان می توان اوج بی سلیقگی و تسویه حساب شخصی را دید که بدون دلیل افراد را برکنار و افراد معلوم الحال را که نزد پرسنل هیچ گونه محبوبیتی ندارند زمامدار امور کرده است
    مسئولین عزیز و بزرگان شهر آقای حسینی عملا سرپرست شبکه نیست و خواسته ی سایر ادارات را برآورده می کند لطفا دغدغه داشته باشید

  • منصف در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    شورای مشورتی اگر بر اساس وطبق اساسنامه ای که در ابتدای نمایندگی آن را در سایتها منتشر کرده بود صورت گیرد کاملا خوب و موفق است و می تواند بصورت قانونمند و مفید و بصورت عملی نه شعار موفق باشد و لاغیر بی فایده و بی اثر است .

  • فریبا در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    اقای صالحی ان طور که شما میگویید اقای نادری باید یک جت شخصی بخرد و برای هر جلسه ی در پاوه شرکت کند نماینده که بیکار نیست در همه ی جلسات پاوه شرکت کندشورای پاوه برای خود پاوه کاری نمیکنند مشکل پاوه درون مردم و شهر خودش است و ربطی به نماینده نداردقضاوت نادرست نکنید

  • دوست در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    سلام کاک فرهاد در اوایل طرفداری میکردی اما الان جبران کردی بسیار خوب نوشتی آفرین آفرین

  • حیدر حسینی در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    احسنت،سخن دل مردم را گفتی، آقای منوچهری یک نفر داشت عقده ی مردم شده بود، الان نیز نه تنها خودشان بلکه طایفه هریک برای مردم ومسئولین خط ونشان می کشند به جز مصلح قادری مابقی چنان کاری می کنند خدا رحم کند، مدیران ادارات را وادار به کارهای غیر ثواب می کند، بعضی مدیران ضعیف نفس هستند اینها هم دارند آبروی خود را می برند چرا مدیر باید به توصیه بعضی از وابسته های نماینده تبعیض قایل شود

  • قراول در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    سلام اقای نماینده میبایست انسانهای خبره وکار بلد ومتخصص رادر ترکیب شورای مشورتی قرار میداد ضمن احترام به شورای مشورتی من در هیچ یک از این عزیزان تخصص خاصی که در حوزه کار نماینده باشد نمیبینم واگرضمن احترام به کلیه ورزشها ازجمله کشتی در تهران به کشتی گیر و برادر این وانکه هیچ تخصصی درشهرداری ندارند رای نمیدادیم پلاسکو سقوط نمیکرد

  • امینپور در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    قدم مثبتی برای پاوه بر نداشته خدایی
    جبران میکنی
    تاالان به نودشه ونوسودوبابنگان سری نزده

  • همشهری در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    کاک فرهاد گیان دستت دردنکند حرف دل کل مردم شهر با فرهنگ پاوه رونوشتی اولاً الحمدالله ب……………. اغه کاکه با کدام سواد وتجربه و تخصص مگه چند روز پیش درحضور امام جمعه کرمانشاه …….نبودند ایشان بقول معروف در دوکل نمایندگان فعال و زانا همچون آقای جاسمی و فلاحت پبشه گم شدن آقای صالحی عزیز مشاوران ایشان ……………. با چه رویی و مدرک وسوادی شدن دست راست شهاب از خداوند متعال میخواهم که انشالله در مقابل مردم ژیرپاوه شرمنده و سر شور خواهند شدآمین یا رب العامین مجدداً کاک فرهاد عزیز دستت وپنجت وش بو

  • احمد در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    پاوه شهری فراموش شده ازنظرنماینده

  • فرزان در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    سلام درودبرتوجناب صالحی قشنگ بودانصافاهیچ قدمی برای پاوه بر نداشته غیرازعژل ونصب مدیران
    عامل اصلی شکاف بین نماینده ومردم پاوه همین شواراهستن

  • شهروند در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    شورای مشورتی نمی خواهیم فقط خودشان ومی گیرند .در ضمن در پاوه هزاران نفر از این افراد بهتر است که روابط اجتماعی خوبی با مردم داشته باشند………

  • شاهوپاوه در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    فرهاد جان آفرین بر شجاعت وشهامتت حرف دل ما را زدین وبه شما افتخار میکنیم متاسفم برای بعضی از ……… که میلی هستن، شورای مشورتی فقط دربین خودشان برای ….. کردن مردم مشورت میکنند ودرجلسات برای عکس گرفتن از هم سبقت میگیرن شورای مشورتی که هیچگونه وجاهت قانونی ونه تخصص ونه تجربه وحتی سواد و…. صحبت کردن نمیدانند باید اینطور باشه آباد باشى پاوه برای شورای مشورتی ات سپاس از سلام پاوه محبوب مردم وجوانان منطقه

  • علی در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    جناب نادری متاسفم برای شورای مشورتیت که متاسفم برای شما که آنان را به عنوان امین مردم معرفی کردین وتمام وجود ازآنان حمایت کردین ولی لطفا امین بودن آنان را ازمردم جویا شوید تا متوجه اشتباه خود شوید اونا فقط وفقط با یدک کشیدن حامی شما به شما زیان میزنند واین شورای مشورتی غیر قانونی شما از محبوبیت شما میکاهد ومانع راهیابی شما به دور بعدی مجلس خواهد شد، واین راهم بگویم هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیرد

  • میلاد در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    فرهاد جان دست مریزاد وخسته نباشید بازم مثل همیشه از مطالب کلیدی که به آن پرداختی تشکر وسپاس، شورای مشورتی که بدون هیچگونه تخصص ومدرک وتجربه بدون لیاقت وشایستگی تنها به خاطر پشتیبانی وهمراهی با نماینده منصوب شده اند. به نظر شما وکاربران گرامی این شورای به اصطلاح مشورتی وجاهت قانونی دارد؟ جناب نماینده محترم وقتی رییس جمهور تدبیر وامید به دشمن خود سلام ودرود میفرستد شمای بزرگوار به اصطلاح خودتان اونم بانظر شخصی خودتان افراد امینی که صرف فعالیت برای شما آنان را به عنوان شورای مشورتی انتخاب کردین واین پشتیبانی شما از آنها حق مسلم شما بوده ولی جناب نادری بزرگوار امین بودن این عزیزان را باید ابتدا خدا بعدا از مردم با فرهنگ منطقه جویا شوید، درضمن این بزرگواران تا حالا چه گلی بر سر مردم منطقه زدن اونا با کدام تخصص روسای کمیته امداد وبهزیستی روسای دیگر ادارات را بازجویی میکنند این عزیزان را از خدمت به مدد جریان دلسرد نکنید، شورای مشورتی جنابعالی اگه میتوانند گزارشات صحیح را به برسانند شاهکار کرده اند نه اینکه از شما برای منفعت خودشان استفاده ابزاری میکنند جناب نادری نماینده محترم از پرکاری وپرانرژی بودن شما شکی نیست همانند دیگران اهل سلام وپایکوبی توخالی همچون سراب وحرف نیستین چند ماهی که از نمایندگی شما سپری شده کارنامه درخشانی داشتین ولی بیایید به عنوان خادم مردم برای شورای مشورتیان فکری کنید فراخوان دهید وآنان را از نیروهای جوان متخصص ولایق وشایسته انتخاب نمایید شما هدفتان فقط وفقط خدمت به مردم است که خدمت به خلق خدمت به خداست، کجابند شورای مشورتی که برای مشکلات پاوه خودرابه خواب زده اند . مشکلات پاوه یکى دوتا نیست شورای مشورتی قوی مبخواهد مثل خودتان به مشکلات منطقه بپردازن نه فقط برای منفعت خودشان وفامیل کار میکنند، جناب نادری نماینده محترم مردم پاوه هنوز سفید بخوان هستن وبافرهنگ وباشعور این رسم این شورای مشورتی عادلانه ودرست نیست ان شاالله موفق وسربلند باشید وتشکر از سلام پاوه محبوب مردم منطقه

  • ناشناس در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    با سلام خدمت جناب صالحی.
    ممنون از مطالب خوب و بجایی که یاد آوری نمودید
    ولی مشکل از شورا نیست مشکل از خود نماینده است که نمی خواهد برای پاوه کاری انجام دهد ایشان فقط
    در پاوه رئیس ادارات را عوض می کند .دیروز آموزش و
    پرورش فردا حتما برق و پس فردا اداره دیگر این کل کارهایی است که شما فرمایش کردید نماینده پرتلاش

  • ناشناس در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    حامی نماینده.اگر ابلاغی برای یکی از اعضاء صادر شده باشد عملا شورا هیچ جایگاهی ندارد وروال مانند نمایندگان ادوار گذشته می باشد

  • میلاد در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    فرهاد جان دست مریزاد وخسته نباشید بازم مثل همیشه از مطالب کلیدی که به آن پرداختی تشکر وسپاس، شورای مشورتی که بدون هیچگونه تخصص ومدرک وتجربه بدون لیاقت وشایستگی تنها به خاطر پشتیبانی وهمراهی با نماینده منصوب شده اند. به نظر شما وکاربران گرامی این شورای به اصطلاح مشورتی وجاهت قانونی دارد؟ جناب نماینده محترم وقتی رییس جمهور تدبیر وامید به دشمن خود سلام ودرود میفرستد شمای بزرگوار به اصطلاح خودتان اونم بانظر شخصی خودتان افراد امینی که صرف فعالیت برای شما آنان را به عنوان شورای مشورتی انتخاب کردین واین پشتیبانی شما از آنها حق مسلم شما بوده ولی جناب نادری بزرگوار امین بودن این عزیزان را باید ابتدااز خدا بعدا از مردم با فرهنگ منطقه جویا شوید، درضمن این بزرگواران تا حالا چه گلی بر سر مردم منطقه زدن اونا با کدام تخصص روسای کمیته امداد وبهزیستی روسای دیگر ادارات را بازجویی میکنند این عزیزان را از خدمت به مدد جریان مردم دلسرد نکنید، شورای مشورتی جنابعالی اگه میتوانند گزارشات صحیح را به برسانند شاهکار کرده اند نه اینکه از شما برای منفعت خودشان استفاده ابزاری میکنند جناب نادری نماینده محترم از پرکاری وپرانرژی بودن شما شکی نیست همانند دیگران اهل سلام وپایکوبی توخالی همچون سراب وحرف نیستین چند ماهی که از نمایندگی شما سپری شده کارنامه درخشانی داشتین ولی بیایید به عنوان خادم مردم برای شورای مشورتیان فکری کنید فراخوان دهید وآنان را از نیروهای جوان متخصص ولایق وشایسته انتخاب نمایید شما هدفتان فقط وفقط خدمت به مردم است که خدمت به خلق خدمت به خداست، کجابند شورای مشورتی که برای مشکلات پاوه خودرابه خواب زده اند . مشکلات پاوه یکى دوتا نیست شورای مشورتی قوی مبخواهد مثل خودتان به مشکلات منطقه بپردازن نه فقط برای منفعت خودشان وفامیل کار میکنند، جناب نادری نماینده محترم مردم پاوه هنوز سفید بخوان هستن وبافرهنگ وباشعور این رسم این شورای مشورتی عادلانه ودرست نیست ان شاالله موفق وسربلند باشید وتشکر از سلام پاوه محبوب مردم منطقه

  • جمال در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    با سلام جناب صالحی واقعا کم لطفی هست که فرمودید هیچ کاری برای پاوه انجام نشده همه طرحهای پاوه روی میز بودجه و رایزنی و. مذاکرات هست ودر روزهای خبرهای خوبی برای پاوه در راه است
    جناب صالحی اگه توجه داشته باشین دکتر نادری در اکثر نامه اسم اورامانات در هر برگه ای ذکر میکنند و این به خاطر این است که هیچ شهری در اورامانات نسبت به دیگری برتری ندارد
    در مورد شورای مشورتی با توجه به سخنرانی دکتر نادری در روانسر شورای مشورتی پاوه را از جهت عملکرد از همه شهرستانهای دیگر فعال تر دیدن و بقیه شوراهای مشورتی سایر شهرستانها را به الگو برداری از شورای پاوه دعوت کردن. و شورای مشورتی رویه خود که همان مشورت را ادامه میدهد که کمی ها و کاستی ها را به نماینده شناسانده شود. به نظر من جناب میر صاحب اگر دیدهای خودمان را از جهات منفی به مثبت و از جهات غیر خودبینی نگاه کنیم این شورا داره راه خودش رو طی میکنه و باید فرصت داد و در شورای مشورتی بر روی همه باز است
    ولی اگر افکار خودمان را گسترش دهیم به به فکر اورامانات ابادتر و مفید تر باشیم بهتر است تا بحث های حاشیه ای
    جناب دکتر نادری چندین بار به پاوه آمدن و. جلساتی را چه در فرمانداری و…. با مردم برگزار نمودن و اگر ایشان پاوه را فراموش میکردن این همه مدیران ارشد کشوری و انتظامی را برای باز کردن مرز شوشمی و سد داریان به پاوه نمی اوردند و این نشانه این است که دکتر نادری همه. اورامانات را به یک چشم میبینند و تاثیر این امد و رفت. های مدیران ارشد کشوری را در اینده خواهیم دید همانند مرز شوشمی که فقط میتوانستین قلاب ماهگیری و چند کالا جزیی وارد کرد ولی الان لیستی از کالاهای متنوع برای این مرز تعریف شده است
    باید همه دست به دست هم. برای اورامانات مقتدر و اباد و زیبا تلاش کنیم
    و درپایان یک سوال آیا چون شما بایک نفر از اعضای شورای مشورتی مشکل دارین بایدهمه رومحکوم کنید؟!!@!!
    تمام اورامانات سرای من است نه یک شهر آن

  • میلاد در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    فرهاد جان دست مریزاد وخسته نباشید بازم مثل همیشه از مطالب کلیدی که به آن پرداختی تشکر وسپاس، شورای مشورتی که بدون هیچگونه تخصص ومدرک وتجربه بدون لیاقت وشایستگی تنها به خاطر پشتیبانی وهمراهی با نماینده منصوب شده اند. به نظر شما وکاربران گرامی این شورای به اصطلاح مشورتی وجاهت قانونی دارد؟ جناب نماینده محترم وقتی رییس جمهور تدبیر وامید به دشمن خود سلام ودرود میفرستد شمای بزرگوار به اصطلاح خودتان اونم بانظر شخصی خودتان افراد امینی که صرف فعالیت برای شما آنان را به عنوان شورای مشورتی انتخاب کردین واین پشتیبانی شما از آنها حق مسلم شما بوده ولی جناب نادری بزرگوار امین بودن این عزیزان را باید ابتدا از خدا بعدا از مردم با فرهنگ منطقه جویا شوید، درضمن این بزرگواران تا حالا چه گلی بر سر مردم منطقه زدن اونا با کدام تخصص روسای کمیته امداد وبهزیستی روسای دیگر ادارات را بازجویی میکنند این عزیزان را از خدمت به مدد جریان دلسرد نکنید، شورای مشورتی جنابعالی اگه میتوانند گزارشات صحیح را به شما برسانند شاهکار کرده اند نه اینکه از شما برای منفعت خودشان استفاده ابزاری کنند جناب نادری نماینده محترم از پرکاری وپرانرژی بودن شما شکی نیست همانند دیگران اهل سلام وپایکوبی توخالی همچون سراب وحرف نیستین چند ماهی که از نمایندگی شما سپری شده کارنامه درخشانی داشتین ولی بیایید به عنوان خادم مردم برای شورای مشورتیان فکری کنید فراخوان دهید وآنان را از نیروهای جوان متخصص ولایق وشایسته انتخاب نمایید شما هدفتان فقط وفقط خدمت به مردم است که خدمت به خلق خدمت به خداست، کجابند شورای مشورتی که برای مشکلات پاوه خودرابه خواب زده اند . مشکلات پاوه یکى دوتا نیست شورای مشورتی قوی مبخواهد مثل خودتان به مشکلات منطقه بپردازن نه فقط برای منفعت خودشان وفامیل کار کنند، جناب نادری نماینده محترم مردم پاوه هنوز سفید بخوان هستن وبافرهنگ وباشعور این رسم انتخاب این شورای مشورتی عادلانه ودرست نیست ان شاالله موفق وسربلند باشید وتشکر از سلام پاوه محبوب مردم منطقه