ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 07:10

برگزاری گارگاه آموزشی تغذیه سالم در بخش نوسود

برگزاری گارگاه آموزشی تغذیه سالم در بخش نوسود

به گزارش سلام پاوه :کارگاه آموزش تغذیه سالم در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی دانش نوسود با حضور اولیاء دانش آموزان و با همکاری مرکز بهداشتی، درمانی نوسود برگزار گردید . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کارگاه آموزش تغذیه سالم در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی دانش نوسود با حضور اولیاء دانش آموزان […]

به گزارش سلام پاوه :کارگاه آموزش تغذیه سالم در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی دانش نوسود با حضور اولیاء دانش آموزان و با همکاری مرکز بهداشتی، درمانی نوسود برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کارگاه آموزش تغذیه سالم در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی دانش نوسود با حضور اولیاء دانش آموزان و با همکاری مرکز بهداشتی ،درمانی نوسود برگزار گردید .

وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مراکز بهداشتی شهرستان پاوه و نوسود ارتقاء سلامت مادران در خصوص تغذیه سالم فرزندان ترویج سبک زندگی سالم با تغذیه سالم آشنایی با رژیم غذایی مناسب و شیوه زندگی متوازن و هم چنینی عوارض ناشی از تغذیه نادرست را از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی برشمرد .

وی در ادامه نیز با توجه به پایان امتحانات نوبت اول و لزوم توجه به نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و اهمیت همکاری و همراهی اولیاء با مدارس در جهت رفع کاستی هاو نقاط ضعف دانش آموزان سخنانی را بیان نمود.

در ادامه خانم فهیمی کارشناس مسئول برنامه بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهرستان پاوه در خصوص وضعیت سبد تغذیه خانوارهای ایرانی به بیان سخن  پرداخت. و افزود بر اساس تحقیقات انجام شده یکی از عوامل موثر در بروز بیماریهای قلبی عروقی در ایران وضعیت تغذیه نامناسب است که می توان با کاهش مصرف قند ، نمک و چربی از یک سو و افزایش مصرف انواع میوه ها و سبزیها از سوی دیگر از بروز بیماریهای قلبی عروقی ، سکته ، دیابت ، فشار خون بالا و برخی از انواع سرطان ها و چاقی پیشگیری کرد. سپس به اولیای دانش آموزان توصیه نمود جهت فرهنگ سازی و آموزش همگانی تغذیه سالم به منظور خود مراقبتی و بهره مندی از اصول پیشگیری اولیه ، عادات غذایی نادرست فرزندان خود را اصلاح نمایند .  و در سبد غذایی فرزندانشان به مصرف حبوبات ،سبزی و میوه که منبع خوبی در تامین ویتامین و پروتئین است توجه خاصی داشته باشند .

11 پاسخ برای “برگزاری گارگاه آموزشی تغذیه سالم در بخش نوسود

  • مراجعه کننده در تاریخ بهمن 8, 1395 گفت:

    خیلی خوبه که این کارگاه ها برگزار میشود .از تمام پرسنل زحمت کش آموزش و پرورش و بهداری نوسود مخصوصا خانم نادرپور که بخش مراقبت کوکان رو انجام میده تشکر میکنم.کلی اطلاعات خوب در اختیار مردم میذاره.

  • رضا حسینی در تاریخ بهمن 8, 1395 گفت:

    از خصوصیات خوب سایتهای شهرستان پاوه اینه از هیچ کس بی جهت ودلیل تعریف نمی کنن .قضاوتهایشان منطقی وعادلانه است.رسالت خطیر رسانه را رعایت می کنند وباید به انها درود وتحیت فرستاد وبرایشان ارزوی سلامتی کر د

  • انسان اگاه شرکت کننده در مراسم در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    دعوت بنده از طرف اداره بود.مراسم در سالن اموزش وپرورش بود.مقدمات مراسم همه ش توسط اموزش وپرورش انجام شده بود.بهداشت هم امده بودن وصحبت کردن در جلسه وپذیرایی را هم انجام دادن .در گزارش هم امده مراسم با همکاری بهداشت نوسود انجام شده ورییس اداره هم در ابتدای گزارش از انها تشکر کرده .چرا حسادتت میا از اداره اموزش وپرورش تشکر بشه درست قضاوت کنیم ایا در گذشته این برنامه ها بودند؟

  • شهسواری در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    سایتی که همش تعریف وتمجید ازیه مسئول شده کارش دیگه انتظار بهبود واصلاح وجودنخواد داشت صدای هرگونه نقد واتقادی رامجال پخش وانعکاس نمیدین متأسفم بعنوان خبرگزاری واقع بینانه

  • نوسودی در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    ممنون از خانم فهیمی کارشناس محترم تغذیه و همچنین تشکر از خانم نادرپور به پاس تمام زحماتی که برای شهروندان نوسود میکشند

  • شهروند در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    لطفا بررسی کنید برگذار کننده کارگاه تغذیه مرکز بهداشت بوده نه آقای وهابی . نمیدونم به چه استنادی از آقای وهابی تشکر شده؟؟؟؟؟؟

  • شهروند در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    تشکر میکنم از مرکز بهداشت نوسود مخصوصا خانم نادرپور که از زمانی آمدن فعالیتهای مرکز بهداشت چشم گیر شده است از ایشان و همکارانشان نهایت تشکر را دارم

  • کارشناس در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    تشکر فراوان از جناب آقای محمدی کارشناس بهداشت اداره آموزش و پرورش نوسود بابت تمام زحماتی که می کشند…
    و تشکر صمیمانه از سرکار خانم فهیمی بابت ارائه مطالب عالی در کارگاه…

  • عین الدین رحمانی در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سلام پاوه
    باید از آقای کورش محمدی کارشناس تربیت بدنی وسلامت اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود بخاطر برگزاری چنین کارگاهی تشکر کرد و همچنین باید از واحد تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه به خاطر تلاشهای بی دریغ در برگزاری کارگاههای توجیهی تشکر ویژ ای داشت.

  • علی امجدیان در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    با سلام خدمت آقای …با نظر ناشناس بنده نیز موافق نظر شما هستم اگر مدیر اداره ای توانمند باشد و عاشق خدمت به مردم بدون اعتبار هم می تواند کار بکند نمونه آن اقدامات خوب آموزش و پرورش نوسود است به تنهایی به اندازه بسیاری از ادارات دارن کا می کنن.دست همه عاشقان خدمت به مردم درد نکند.

  • ناشناس در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    سلام بازم آقای وهابی و…مرحبا بکم .همش میگن بودجه آموزش وپرورش کمه اندازه اداره کل ظاهرا بخش نوسود بودجه داره آخه سه روز به سه روز یه فعالیت از آقای وهابی اینجا منتشر میشه