س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:16

تلفن همراه مکان امنی برای نگهداری اطلاعات خصوصی نیست

تلفن همراه مکان امنی برای نگهداری اطلاعات خصوصی نیست

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس فتا استان از شهروندان خواست که اطلاعات مهم خود را روی گوشی تلفن همراه ذخیره نکنند چراکه تلفن همراه مکان امنی برای نگهداری اطلاعات خصوصی نیست و اگر گوشی ربوده شود سارق از آن اطلاعات سوءاستفاده خواهد کرد. سرهنگ “علی کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس فتا استان از شهروندان خواست که اطلاعات مهم خود را روی گوشی تلفن همراه ذخیره نکنند چراکه تلفن همراه مکان امنی برای نگهداری اطلاعات خصوصی نیست و اگر گوشی ربوده شود سارق از آن اطلاعات سوءاستفاده خواهد کرد.

سرهنگ “علی کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس عنوان کرد: تلفن های همراه روز به روز پیشرفته تر شده و قابلیت های آنها بیشتر می شود به طوری که اگر یک دستگاه پیشرفته تلفن همراه را بخرید به راحتی می توانید بیشتر کارهایی را که به کامپیوتر نیاز دارد، با آن انجام دهید.

وی افزود: این دستگاه ها دارای حافظه های بالایی هستند و توانایی ذخیره اطلاعات و عکس های بسیاری را در خود دارند و متاسفانه اکثر استفاده کنندگان اقدام به ذخیره اطلاعات و عکس های خصوصی و خانوادگی می کنند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست که اطلاعات مهم خود را روی گوشی تلفن همراه ذخیره نکنند چراکه تلفن همراه مکان امنی برای نگهداری اطلاعات خصوصی نیست و اگر گوشی ربوده شود سارق از آن اطلاعات سوءاستفاده خواهد کرد.

سرهنگ کریمی در پایان یادآور شد: هموطنان در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک می توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش دهند.