س 29 اسفند 1402 ساعت 06:52

تذکر به شکارچی غیرمجاز منجر به درگیری و قتل یک تن در روانسر شد

تذکر به شکارچی غیرمجاز منجر به درگیری و قتل یک تن در روانسر شد

به گزارش سلام پاوه:معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از درگیری بین چند نفر در یکی از روستاهای شهرستان روانسر خبر داد و گفت:متاسفانه براثر این درگیری یک تن کشته و یک تن دیگر زخمی شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:سرهنگ محمدرضا آمویی افزود:این درگیری سه شنبه شب در یکی […]

به گزارش سلام پاوه:معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از درگیری بین چند نفر در یکی از روستاهای شهرستان روانسر خبر داد و گفت:متاسفانه براثر این درگیری یک تن کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:سرهنگ محمدرضا آمویی افزود:این درگیری سه شنبه شب در یکی از روستاهای روانسر اتفاق افتاد که بلافاصله پس از گزارش به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران این پلیس در محل حاضر شدند.

وی گفت:در این درگیری براثر اصابت چاقو ۲ مرد ۳۰ و ۴۰ ساله مجروح می شوند که یکی از این افراد در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و فرد دیگر اکنون در بیمارستان بستری است.

آمویی در مورد انگیزه و دلایل قتل نیز گفت:فرد ضارب اقدام به شکار غیرمجاز در روستا می کرده که از سوی رییس شورای اسلامی روستا که اکنون در بیمارستان بستری است به او تذکر داده می شود و فرد ضارب نیز به این فرد و شخص همراهش حمله ور می شود که شخص همراه رییس شورا فوت می کند.

سرهنگ آمویی اظهار کرد:فرد قاتل اکنون متواری شده و از سوی ماموران انتظامی تحت تعقیب است.

گفتنی است این حادثه حوالی ساعت ۴ عصر دیروز ۲۸ دی ماه ۹۵ در روستای شاینگان از توابع بخش مرکزی شهرستان روانسر که با تیراندازی به سمت چند قطعه کبوتر کوهی شلیک شده است که موجب درگیری و قتل بین دو جوان می شود.

4 پاسخ برای “تذکر به شکارچی غیرمجاز منجر به درگیری و قتل یک تن در روانسر شد

  • ناشناس در تاریخ دی 30, 1395 گفت:

    خدا رحمتش کند

  • ژینگه در تاریخ دی 30, 1395 گفت:

    درمورد قوانین زیست محیطی وحد وحدود اختیارات باید تجدیدنظر شود وتصمیم گیری های جدی گرفته شود تا شاهد این حوادث تلخ نباشیم ونیز سازمان محیط زیست نیز اهتمام بیشتری در حفاظت از گونه های مختلف جانوری به خرج دهد هر چند اعمال هر نظری نیاز به بنیه مالی دارد لکن باید چاره اندیشی جدی شود ..

  • ناشناس در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    خدایا خودت به جوانان آرامش بده این همه ناآرامی نشانه فشار روحی جووانان امروز ماست که بیشتر از یاد خدا هم غافل شدیم

  • d.farzad در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    یکی از خصوصیات اکثر شکارچیان حیوانات و پرندگان بی عاطفه بودن و بی رحمی در نهاد آنهاست و لذا دراین باره باید احتیاط زیادی به عمل آورد