س 29 اسفند 1402 ساعت 12:17

تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه از شهروند خادم قرآن/عکس

تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه از شهروند خادم قرآن/عکس

به گزارش سلام پاوه:جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار و مدیر ذفتر امام جمعه پاوه با حضور در منزل خانم نشمین مرادی که قرآن کریم را همراه با نگارش ترجمه آیات به زبان فارسی کتابت نموده است،از وی تجلیل کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:شورای اسلامی شهر و شهرداری پاوه در راستای […]

به گزارش سلام پاوه:جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار و مدیر ذفتر امام جمعه پاوه با حضور در منزل خانم نشمین مرادی که قرآن کریم را همراه با نگارش ترجمه آیات به زبان فارسی کتابت نموده است،از وی تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:شورای اسلامی شهر و شهرداری پاوه در راستای تجلیل از فعالان قرآنی با هدف توسعه فعالیت‌های قرآنی در راستای ترویج مکارم اخلاقی و ارزش‌های اسلامی،رشد و تعالی معنوی و ایجاد نشاط معنوی در سطح شهر را مهم‌ترین کار فرهنگی خود می‌دانند،چرا که بر این باورند مبنای رشد،تعالی و توفیق شهر و شهروندان در ابعاد مادی و معنوی را فراهم نموده و موفقیت و پیشرفت در گرو اجرای احکام قرآنی است.

از این رو شهردار و آقایان یوسفی و حسینی(به نمایندگی از شورای اسلامی شهر پاوه) بعد از ظهر دیروز سه‌شنبه با حضور در منزل شهروند کاتب قرآن مجید سرکار خانم شرمین مرادی که با اقدام شایسته خود مایه مباهات جامعه قرآنی شهر شده بود،با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ پانصد هزار تومان و در حضور اولیاء محترمش تجلیل به عمل آوردند.

لازم به ذکر است مسئول دفتر امام جمعه پاوه نیز که در این مراسم حضور داشتند با اهداء یک فقره فیش واریزی حج عمره اهدایی از طرف یکی از شهروندان، از ایشان تجلیل به عمل آورد.

6 پاسخ برای “تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه از شهروند خادم قرآن/عکس

  • بنده خدا در تاریخ دی 30, 1395 گفت:

    قطعاً کار این بانو ستودنیست؛
    بنده پیش تر از این عزیز کتابت نموده ام هم نسخه ی عربی هم ترجمه ی فارسی ولی چون هدیه ندادم به مسجد قبا کسی هم نفهمید هر چند من به خاطر دلم این کاررو کردم.

  • ناشناس در تاریخ دی 30, 1395 گفت:

    سلام اولا باد ازجناب حاج موستا ملاقادرقادر امام جمعه محترم اندیشمند که درکلاس هفتگی خود درمسجد قبا ودرنمازجمعه ازاین خانم وخانواده محترم تجلیل نمود تشکرد اشاالله سربلند هردو دنیای باشد واجناب آقای بهرامی که یک فقره فیش حج هدی نموده خود مادرمرحومش سربلند دنیا قیامت باشند وازحرکت فرهنگی شورا وشهردارتشکرمی کنیم موفق باشید هر چه سربلندی ماست ازاعجاز قرآن کریم

  • علی در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    خداوند با قرآن کریم محشورش فرماید.

  • ناشناس در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    زنده باد دست مریزاد
    امیدوارم این حرکت همچنان ادامه داشته باشه
    ینی گاهی میشه بی ریا کیف کرد
    واین ازون جمله موارده
    بنده به سهم خودم خیلی خیلی تشکر می کنم

  • محمدمومنی در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    سلام ضمن تشکر از بانیان محترم این کار از خداوند متعال ارزوی توفیق وسربلندی را برای این خانواده محترم خواستارم

  • همشهری در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    افرین به این عزیزان و تشکر از جناب حاج فاروق مومنی که قطعا در شناساندن بیشتر خانم مرادی به مسئولین عزیز،نقش مهمی داشتند