ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 15:21

دیدار انجمن اسلامی معلمان استان کرمانشاه با اسدالله رازانی

دیدار انجمن اسلامی معلمان استان کرمانشاه با اسدالله رازانی

به گزارش سلام پاوه:اعضای انجمن اسلامی معلمان استان کرمانشاه عصر روز دوشنبه ۲۷ دیماه با استاندار کرمانشاه در محل استانداری دیدار کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این جلسه،اعضای انجمن اسلامی استان ضمن تسلیت رحلت بزرگمرد تاریخ انقلاب و ستون استوار نظام حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی،درخصوص مسائل و رویداد های استان و کشور منجمله […]

به گزارش سلام پاوه:اعضای انجمن اسلامی معلمان استان کرمانشاه عصر روز دوشنبه ۲۷ دیماه با استاندار کرمانشاه در محل استانداری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این جلسه،اعضای انجمن اسلامی استان ضمن تسلیت رحلت بزرگمرد تاریخ انقلاب و ستون استوار نظام حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی،درخصوص مسائل و رویداد های استان و کشور منجمله ضرورت آماده نمودن بستر و زمینه مشارکت فعال و همه جانبه تمامی شهروندان در انتخابات آتی، لزوم حمایت همه جانبه و قاطع از مدیران کارآمد و همسو با دولت،تاکید بر حفظ و اعمال حدود و اختیارات قانونی دولتمردان با رعایت اصل تفکیک قوا،تعامل فعال و موثر مدیران با احزاب و تشکلهای سیاسی و اجتماعی بخصوص در شهرستانها و مناطق، مطالبی را مطرح و ایراد کردند.

اعضای انجمن اسلامی و نمایندگان آنها در شهرستانها در این دیدار به ایراد دیدگاهها و نظرات خویش در خصوص مسائل شهرستان و مناطق خود،مسایل آموزش و پرورش و سایر موضوعات سیاسی اجتماعی در استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم استمرار و تداوم جلسات با احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی با تبیین برنامه های مدیریت استان برای رشد و توسعه همه جانبه استان بر ضرورت مشارکت نخبگان و صاحبنظران علمی و فرهنگی تاکید کرد.

دکتر اسدالله رازانی اقدامات و فعالیت های ارزشمند دولت تدبیر و امید در تمامی عرصه ها بویژه رشد اقتصادی،کاهش نرخ تورم،افزایش بهره وری،دیپلماسی موفق و اثرگذار در عرصه سیاست خارجی را نتیجه حضور و شرکت پرشور ملت فهیم و در انتخابات دانست.

گفتنی است در این دیدار حبیب اله مستوفی رئیس آموزش و پرورش باینگان و عضو انجمن اسلامی معلمان استان کرمانشاه حضور داشت.