س 25 اردیبهشت 1403 ساعت 23:44

سراب روانسر میزبان تیم فوتبال هانه گرمله شهرستان پاوه

سراب روانسر میزبان تیم فوتبال هانه گرمله شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : هفته اول مسابقات فوتبال استان کرمانشاه گرامی داشت دهه مبارک فجر روز سه شنبه با بازی دو تیم آریا و آرش از کرمانشاه در استادیوم ۱۵ خرداد این شهرستان آغاز خواهد شد. رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مسابقات لیگ فوتبال استان کرمانشاه […]

به گزارش سلام پاوه : هفته اول مسابقات فوتبال استان کرمانشاه گرامی داشت دهه مبارک فجر روز سه شنبه با بازی دو تیم آریا و آرش از کرمانشاه در استادیوم ۱۵ خرداد این شهرستان آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : مسابقات لیگ فوتبال استان کرمانشاه با حضور هشت تیم و بصورت رفت و برگشت از فردا سه شنبه آغاز می شوند.

سابق حسینی افزود : در این دوره مسابقات تیم فوتبال هانه گرمله شهرستان پاوه در هفته اول از روز چهارشنبه میهمان تیم سراب روانسر است .

وی گفت : دیدار نماینده شهرستان پاوه با تیم سراب روانسر از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه با قضاوت آقای حبیب ویسمرادی و کمکهای آقایان خالد مارابی و شیری در استادیوم آزادی این شهرستان برگزار می شود.

حسینی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال هانه گرمله افزود : متاسفانه هنوز شرایط میزبانی و زمین چمن مناسب برای این مسابقات را نداریم و در نظر داریم بازی های نماینده شهرستان پاوه را در روانسر برگزار کنیم .

لازم بذکر است در این مسابقات فردا در اولین دیدار این مسابقات تیمهای آریا و آرش کرمانشاه به مصاف هم می روند . همچنین دالاهوی کرند غرب میزبان عقاب زاگرس کرمانشاه ، آریا استقلال صحنه نیز به مصاف بازرگانی میدیای جوانرود می رود.

 

یک پاسخ برای “سراب روانسر میزبان تیم فوتبال هانه گرمله شهرستان پاوه

  • يادايام در تاریخ دی 28, 1395 گفت:

    یادایامی که درپاوه تیمهایی داشتیم
    یادایامی که درپاوه لیگهایی داشتیم
    یاد ایامی که درپاوه زمین چمنی داشتیم
    یاد ایامی که مسئول ورزشی نداشتیم اما افتخارکسب می کردیم
    چه می کند این مسئول خردمند ورزشی ما
    جز اجاره دادن سالنهای ورزشی بدون امکانات