ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 01:56

ورود بیش از۸۰ درصد لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور به صورت قاچاق است

ورود بیش از۸۰ درصد لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور به صورت قاچاق است

به گزارش سلام پاوه:مدیرنظارت بر موادغذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،رشد سالانه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران را حدود ۱۲ درصد ذکر کرد و گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت قاچاق و تقلبی وارد کشور می شود. به گزارش سلام پاوه و به […]

به گزارش سلام پاوه:مدیرنظارت بر موادغذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،رشد سالانه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران را حدود ۱۲ درصد ذکر کرد و گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت قاچاق و تقلبی وارد کشور می شود.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:دکتر شهریار مستوفی روز شنبه در همایش آموزشی مدیران و مربیان پرورشی و بهداشتی آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: مصرف روزافزون فرآورده های آرایشی و بهداشتی،این صنعت را به یکی از پرسودترین و جذابترین صنایع در دنیا تبدیل کرده است.

وی اظهار کرد:سالانه بیش از ۸۵۰ میلیون دلار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق وارد کشور می شود در حالیکه واردات رسمی در ۸ ماه سپری شده از سال جاری کمتر از ۵۰ میلیون دلار بوده است.

وی با بیان به اینکه سن استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران به کمتر از ۱۴ سال رسیده است،گفت:سالانه بیش از ۲٫۱ میلیارد دلار از بازار ۷٫۲ میلیارد دلاری خاورمیانه به کشور ما اختصاص دارد.

وی گفت:ایران، دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است اما آمارهای جدید حاکی از آن است که ایران،گوی سبقت ازعربستان را نیز ربوده و مقام اول را در خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

3 پاسخ برای “ورود بیش از۸۰ درصد لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور به صورت قاچاق است

  • ناشناس در تاریخ بهمن 3, 1395 گفت:

    سلام اقای قادری عزیز فقط یک مورد از مدیریت ایشان را خدمتتان عارضم که در زمان ریاست دکتر مستوفی شبکه پاوه بهترین وفعال ترین شبکه استان بودند ایشان یکی از بهترین مسولین شبکه ها در سطح استان بوده وبدونه اغراق نظرات وتصمیمات ایشان دردانشگاه بسیار قابل احترم وراهبردی بود اما حا لا چی لطفا تحقیق بفرمایید باتشکر از شما

  • سید بهاقادری در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    قبلا تشریف داشتن چکارکردندقربان؟

  • ناشناس در تاریخ دی 27, 1395 گفت:

    سلاممنون از اقای دکتر مستوفی بزرگوار مثل همیشه توانمند وزیبا ایشان بایستی در پستهای بالاتر سمت داشته باشند شهرستان از وجود ایشان متاسفانه بی بهره اندوما در شبکه مشکلات فراوانی داریم باتشکر فراوان همکار قدیمی