ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 18:48

لزوم تخصیص اعتبار ویژه برای صیانت ازجنگلهای غرب بامحوریت کرمانشاه

لزوم تخصیص اعتبار ویژه برای صیانت ازجنگلهای غرب بامحوریت کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص ردیف های ویژه اعتباری برای صیانت از جنگل های غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاریمهر، احمد صفری شامگاه پنجشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استانداری کرمانشاه […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص ردیف های ویژه اعتباری برای صیانت از جنگل های غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاریمهر، احمد صفری شامگاه پنجشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: متاسفانه ما رتبه اول بیکاری کشور را داریم و این نشات گرفته از کم اعتباری استان است.احمد صفری

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل اشتغال فارغ التحصیلان استان افزود: وزارت جهاد کشاورزی بیشترین سهم را در اشتغال دارد و انتظار داریم حداقل نسبت به استخدام ۳۰۰ نفری که از استان معرفی شده اند اقدام کند.

صفری خواستار کمک به قشر عشایر استان کرمانشاه در پروژه های آبرسانی شد و گفت:  عشایر مرزداران بی مزد هستند و کمترین انتظارشان آبرسانی است.

وی با اشاره به وجود ۵ بازارچه و دو مرز در استان بیان کرد: انتظار داریم که با توجه به مرزی بودن استان اعتبار ویژه‌ای برای کنترل دام و طیور به استان ما اختصاص یابد.

صفری همچنین خواستار تخصیص ردیف های ویژه  اعتباری برای صیانت از جنگل های غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه در خصوص حفظ جنگل ها از آتش سوزی و… شد و گفت: توسعه باغات استان و ساماندهی چاه های غیرمجاز کشاورزی از دیگر مطالبات ما است.

وی با تاکید بر ارائه الگوی کشت مناسب گرمسیری و سردسیری و دیم در استان گفت: احداث سیلوی ۱۰۰ هزار تنی به عنوان  مرکز غرب، و با توجه به ظرفیت استان در شیلات کمک لازم صورت گیرد.

این نماینده مجلس گفت: اکثر فارغ التحصیلان استان کرمانشاه از نظر مالی ضعف اما از نظر دانش و سواد نخبه اند و باید از این افراد حمایت شود.

یک پاسخ برای “لزوم تخصیص اعتبار ویژه برای صیانت ازجنگلهای غرب بامحوریت کرمانشاه

  • شهروند در تاریخ دی 24, 1395 گفت:

    واقعا کاک فرهاد نشان دادی که این سایت مردم در اولویت هستند درود بر سلام پاوه وننگ بر کسانی که نان به نرخ روز خورن