ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 07:11

از دو ورزشکار ارزنده شهرستان پاوه تجلیل شد

از دو ورزشکار ارزنده شهرستان پاوه تجلیل شد

به گزارش سلام پاوه :در یک اقدام قابل تقدیر اعضای انجمن پشتیوان پاوه با حضور در منزل دو ورزشکار ارزنده شهرستان پاوه آریز رحیمی و ژینو رستمی از آنها تجلیل و تقدیر کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه (پشتیوان ) از قهرمانان ارزنده شهرستان  آریز رحیمی و ژینو […]

به گزارش سلام پاوه :در یک اقدام قابل تقدیر اعضای انجمن پشتیوان پاوه با حضور در منزل دو ورزشکار ارزنده شهرستان پاوه آریز رحیمی و ژینو رستمی از آنها تجلیل و تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه (پشتیوان ) از قهرمانان ارزنده شهرستان  آریز رحیمی و ژینو رستمی تجلیل کردند.

ژینو رستمی بانوی فوتبالیست اهل روستای نسمه از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه قریب به پنج سال است در میادین ورزشی حضور دارد و افتخارات فراوانی برای پاوه و اورامانات کسب نموده است. وی عضو تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران است که چندی پیش در جام ملتهای آسیا در کشور ویتنام حضور پیدا کرد.

اعضای انجمن پیشتیوان (آقایان دلشاد جراحزاده ، علاالدین نجمی، رامین رئوفی ، ساسان نقی زاده و سید آزاد حسینی)  با حضور در منزل این ورزشکار ارزنده ضمن تبریک این موفقیتها با وی و خانواده ایشان دیدار کردند.

در این دیدار اعضای انجمن هر کدام به نقش خانواده و مربی و همچنین تحمل و صبر و تلاش این ورزشکار پرداختند. در پایان این دیدار انجمن حمایت از ورزش پاوه با تقدیم هدایایی از این بانوی ورزشکار شایسته و موفق تقدیر نمودند.

همچنین اعضای انجمن پشتیوان به دیدار کشتی گیر با آتیه شهرستان پاوه آریز رحیمی که در مسابقات کشوری افتخار آفرینی کرده بود رفتند و ضمن تبریک کسب این موفقیت به آریز رحیمی و خانواده ایشان اظهار داشتند که ان شاالله در آینده همچنان شاهد افتخار آفرینی این قهرمان در مسابقات مختلف باشیم. در پایان این دیدار به رسم یادبود با اهدای هدایایی از آریز رحیمی توسط اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است درآمدهای انجمن پشتیوان پاوه حاصل کمک و مساعدت خیرین است و در این راستا اعضای انجمن پشتیوان از مساعدت و همراهی خیرین انجمن، که همواره یار و یاور ورزشکاران و قهرمانان بوده اند تقدیر می نماید.

 

یک پاسخ برای “از دو ورزشکار ارزنده شهرستان پاوه تجلیل شد

  • صوفی شریفی در تاریخ دی 9, 1395 گفت:

    درودبر آریز و ژینو امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشی در تمام مراحل زندگی