چ 02 خرداد 1403 ساعت 22:04

از سوادآموزان برتر شهرستان پاوه تقدیر شد

از سوادآموزان برتر شهرستان پاوه تقدیر شد

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت گرامیداشت هفته سوادآموزی از سوادآموزان برتر و مدیران فعال در زمینه سوادآموزی شهرستان باحضور مدیر، معاون و کارشناسان مدیریت آموزش و پروش شهرستان پاوه تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش در این نشست ضمن تبریک هفته سوادآموزی و تقدیر از فعالان […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت گرامیداشت هفته سوادآموزی از سوادآموزان برتر و مدیران فعال در زمینه سوادآموزی شهرستان باحضور مدیر، معاون و کارشناسان مدیریت آموزش و پروش شهرستان پاوه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش در این نشست ضمن تبریک هفته سوادآموزی و تقدیر از فعالان این عرصه گفت: ما افتخار می کنیم که مسلمان هستیم چراکه اولین دستور خداوند تبارک و تعالی به پیامبر اکرم (ص) «اقرا» و توصیه به خواندن بوده است.

مختار برزگرفرد با بیان اینکه خداوند اولین معلم بشر بوده است، افزود: ما در سطح جامعه معلمان زیادی داریم و معلم تنها کسی که به کلاس درس می رود نیست، بلکه هریک از افراد جامعه می توانند به عنوان معلم و آموزش دهنده عمل نموده و نقش آفرینی نمایند.

وی به آسیب‌های اجتماعی و رابطه آن با بی سوادی اشاره کرد و افزود: خیل عظیم آسیب‌های اجتماعی که در جامعه رخ می دهد به مسئله سواد آموزی گره خورده است، آنچنان که متأسفانه بیشترین آمار خشونت، جرم و بزهکاری و اعتیاد را بی سوادان و کم سوادان به خود اختصاص داده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه با اشاره به سرانه پایین مطالعه در کشور فعالیت آموزش دهندگان سوادآموزی را در جهت ارتقاء این سرانه مهم توصیف نمود و در خاتمه اظهار کرد: انسان باسواد قدرت تعامل بیشتری با افراد جامعه دارد و هر اندازه مطالعه و سواد ارتقاء یابد تعامل افراد در خانوادهنیز  افزایش می یابد که در نتیجه این مهم سوادآموزی می تواند خانواده ها را توانمند کرده و کیفیت زندگی را ارتقاء بخشد.

کارشناس مسئول سوادآموزی نیز ضمن تبریک هفته سوادآموزی به کسب مقام نخست سوادآموزی استان در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این موفقیت شهرستان پاوه توانسته است ۱۰۱ درصد حجمم فعالیت را پوشش دهد و نقش مثبتی در این زمینه داشته باشد.

کاکائی در ادامه تعداد سوادآموزان جذب شده را در سال جاری ۱۹۷ نفر عنوان کرد و در ادامه خواستار حمایت و همراهی بیشتر مجموعه عوامل، مدیران مدارس و آموزش دهندگان در راستای دستیابی مطلوب به اهداف متعالی این حوزه شد.

یک پاسخ برای “از سوادآموزان برتر شهرستان پاوه تقدیر شد

  • ع.م در تاریخ دی 9, 1395 گفت:

    از این به بعد حتی مراسم صبحگاه مدارس هم به عنوان فعالیت ارزنده آموزش و پرورس منعکص می شود