ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 21:40

اولین نشست اعضای شورای مشورتی شهاب نادری با مدیران دستگاه های اجرایی پاوه تشکیل شد.

اولین نشست اعضای شورای مشورتی شهاب نادری با مدیران دستگاه های اجرایی پاوه تشکیل شد.

به گزارش سلام پاوه : اولین نشست اعضای شورای مشورتی نماینده پاوه و اورامانات با دستگاه های اجرایی شهرستان پاوه در تاریخ ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۵ در محل دفتر ارتباطات مردمی نماینده پاوه و اورامانات تشکیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست آقای بیابانی پور رییس صندوق کارآفرینی امید و آقایان […]

به گزارش سلام پاوه : اولین نشست اعضای شورای مشورتی نماینده پاوه و اورامانات با دستگاه های اجرایی شهرستان پاوه در تاریخ ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۵ در محل دفتر ارتباطات مردمی نماینده پاوه و اورامانات تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست آقای بیابانی پور رییس صندوق کارآفرینی امید و آقایان وهبی احمدی، امیر حاتمی، سید آزاد حسینی و سابق حسینی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست وهبی احمدی با ذکر این نکته که یکی از اهداف تشکیل این جلسات تعامل دو سویه فی مابین شورا و مدیران دستگاه های اجرایی است، گفت:برای اولین نشست با ارگان ها به دلیل حجم بالای درخواست های مردمی از لحاظ کارآفرینی؛ وام و ایجاد اشتغال با صندوق کارآفرینی امید، تشکیل جلسه داده شد.شورای مشورتی

وهبی احمدی در خصوص کارآفرینی وایجاد اشتغال پایدار و سطح انتظارات از صندوق گفت: انتظار داریم مشکلات،تنگناها، نقاط ضعف و قوت، آمارها و فعالیت های انجام شده در راستای اشتغال ارائه شود.مسائلی که نیاز به پیگیری وجذب اعتبارات و تخصیص بودجه یا مسائل دیگری است، مطرح شود که این مسائل و موضوعات به آقای نادری منعکس شوند.

احمدی به رسالت اصلی صندوق اشاره کرد و گفت:رسالت اصلی صندوق بر همه مشخص و مبرهن است. اما متاسفانه مراجعه خیل عظیم متقضایان جویای کار همکاری و همیاری همه ارگان های مرتبط با رفع معضل بیکاری را می طلبد.

سیدآزاد حسینی در ادامه جلسه برداشتن کوچکترین قدم ها را برای کمک به مردم مبارک خواند و گفت: از شما و همکاران انتظار داریم مانند یک عضو از اعضای شورای مشورتی به ما شور دهید و ارائه طریق کنید.

وی افزود:به دلیل ارتباط مستقیم با مردم در شورای اسلامی شهر، با معضل بیکاری آشنا هستم و باور دارم که نقش صندوق کارآفرینی امید می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.شورای مشورتی

حسینی در رابطه با سرمایه گذاری سرمایه داران شهرستان گفت: مشکلات زیای در بحث سرمایه گذاری پروژه ها و طرح های سطح شهرستان وجود دارد. افراد متمول زیادی در شهرستان پاوه وجود دارند که اگر علاقمند به سرمایه گذاری در طرح های شهرستان شوند، می توانند شهرستان پاوه را به سمت و سوی توسعه سوق دهند و مشکل اشتغال جوانان را نیز تا حد زیادی کاهش دهند.

سید آزاد حسینی در ادامه نیازهای مردم به وام و اشتغال را ضروری عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه واقعا هستند کسانی که نیازمند وام های با مبلغ بسیار کم می باشند؛ اما با برنامه های مدون و بلند مدت و طرح های اشتغال زا می توان برای بیشتر کسانی که مراجعه کننده به دفتر و یا صندوق هستند؛ مشکلات مالیشان را حل کرد.

حسینی در ادامه به مشکلات بعد از دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اگر در زمان سازندگی در سایر شهرها و استان های کشور مردم به توسعه و پیشرفت شهر و شغلشان فکر می کردند در شهرستان های مرزی مانند پاوه ما به بازسازی صدمات ناشی از جنگ و خمپاره مشغول بودیم و متاسفانه شهرستان آنگونه که باید پیشرفت و توسعه نیافته است.

وی خطاب به بیابانی و صندوق امید پرسشی در رابطه با ایجاد طرح های بزرگ اقتصادی مطرح کرد و گفت: همانگونه که مطلع هستید کار سد تقریبا رو به اتمام است، کارخانه و یا مرکز تولیدی بزرگی در سطح شهرستان وجود ندارد، آیا واقعا صندوق کارآفرینی امید می تواند تسهیلات و هزینه طرح های کلان را در سطح شهرستان عهده دار شود؟شورای مشورتی

سپس سابق حسینی از دیگر اعضای شورای مشورتی با بیان اینکه در کارگروه های اشتغال بیشتر طرح ها به صندوق کارآفرینی امید ارجاع داده می شوند گفت: امیدواریم طرح هایی که در کارگروه های اشتغال و یا به صندوق ارائه می شوند، طرح هایی با درآمدزایی و اشتغال پایدار باشند. اما گاهی بروکراسی ها ممکن است مانع شوند، انتظار برنامه ریزی و پیشرفت بیشتر را در زمینه اشتغال زایی داریم.

رستگار بیابانی پور با بیان اینکه اعضای شورای مشورتی به دلیل اینکه قبول مسئولیت کرده و در قبال مردم نیز پاسخگو هستند، هرکدام نوعی نماینده به حساب می آیند، گفت: افراد حاضر در این جلسه و اعضای شورای مشورتی هر کدام به نحوی شناخته شده و معتمد شهر هستند.موضوع صندوق نیز مرتبط با توسعه است زیرا اهداف شغل و توسعه نیز زمان بر است. یعنی در واقع به هر قیمتی نمی توان یک شغل پایدار به وجود آورد. ما فرهنگ و برخورد اجتماعی ما نیز حتی به گونه ای توسعه است.

بیابانی پور در رابطه با شرایط صندوق گفت: این نهاد یک صندوق پویاست. شرایط پرداخت وام و تسهیلات در صندوق کارآفرینی امید بنا به مقتضیات و دستورالعمل های جدید و البته شرایط متقاضیان قابل تغییر است و این بدین معنی است که صندوق مکانی ایستا برای ارائه خدمات و تسهیلات نیست، بلکه پویا و فعال است.

رییس صندوق کارآفرینی امید در رابطه با بازتاب فعالیت ها و عملکرد نهادها گفت: از نظر من زمانی که می توانیم بحث توسعه یافتگی و یا پیشرفت یک ارگان و نهاد را در شهرستان مثبت ارزیابی کنیم که آن را با مرکز استان و کشور مقایسه کنیم.

وی افزود: منابع ما محدود است که نیاز به برنامه ریزی داریم و البته مدیریت صحیح این برنامه ها از اهم وظایف دستگاه های اجرایی مرتبط می باشد.

بیابانی پور در رابطه با عملکرد صندوق در سال گذشته گفت: ما در سال ۹۴ توانستیم رتبه اول را در پرداخت تسهیلات در سطح کشور به عنوان اولین شهرستان با توجه به نسبت اعتباری کسب کنیم. بالغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات را پرداخت کرده در قالب خویش فرمایی، کارفرمایی، پشتیبان و خود اشتغالی و مشاغل خانگی بوده است. ما تلاشمان این است که تا جایی که در توان داشته باشیم اعتبارات بیشتری جذب کنیم.

رستگار بیابانی پور به مشکلات و مسائل صندوق اشاره کرد و گفت:با وجود کمبود بودجه و اعتبارات مبلغی بالغ بر یک میلیارد به صندوق کارآفینی امید شهرستان اختصاص داده شده است؛ اما در نه ماه گذشته نزدیک به سه میلیارد و صد و بیست و هفت میلیون و دویست هزار تومان پرداخت کرده ایم.

وی افزود: تا زمانی که پرداخت معوقات با نظم خاص مالی انجام نشود برای متقاضیان بعدی با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید پاوه در رابطه با مبالغ تسهیلات و تعداد اشتغال های ایجاد شده در ۹ ماه گذشته شهرستان پاوه افزود:

در بخش کارفرمایی ۳۱ پرونده به مبلغ یک میلیارد و صد و هفتاد و چهار میلیون تومان با ۹۶ نفر اشتغال زایی
در بخش خویش فرمایی ۵۷ پرونده به مبلغ ۸۱۳ میلیون و پانصد هزار با ۵۷ نفر اشتغال زایی
در بخش طرح های پشتیبان ۱۱ پرونده و ۲۰۰ میلیون تومان پرداختی
در بخش پرونده های ازدواج ۳۲۰ میلیون و ۲۸ پرونده

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ هیچ اعتباری برای مشارکت های جدید وجود ندارد، گفت: صندوق کارآفرینی امید اعتبار و بودجه ای جداگانه بجز وصول تسهیلات ندارد. هنوز مبلغ جدیدی به ما ابلاغ نکرده اند.

بیابانی پور همچنین توضیحات و شرایط لازم احراز تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید را توضیح داد و گفت: برای هر شغلی که در منزل ایجاد شود و به اصطلاح شغل خانگی باشد؛ مبلغ از یک تا ۱۰ میلیون تومان با یک ضامن تعلق می گیرد که ۳۶ ماهه باید بازپرداخت شود. بویژه برای زنان بدون سرپرست و یا خانواده هایی که مشکلات ویژه دارند، بدون صدور برخی مجوزها نیز این تسهیلات صورت می گیرد. درطرح های خود اشتغالی نیز از ۵ تا ۳۰ تومان می شود. باید ارگان مربوطه آن را تایید کند و باید محل کسب داشته باشد. مانند نانوایی و …برای شهر ۴سال و برای روستا ۵ سال زمان بازپرداخت آن خواهد بود. که برای هر ۱۰ میلیون نیز یک ضامن نیاز هست. کارفرمایی تا ۱۰۰ میلیون سقف میلیون است که باید حداقل ۳ نفر اشتغال زایی داشته باشد.طرح های پشتیبان نیز محدودیت مبلغ ندارد.

همچنین امیر حاتمی در ادامه جلسه هدف از تشکیل این جلسات مستمر را توسعه بیشتر شهرستان اعلام کرد و گفت: همه کسانی که در شورای مشورتی حضور دارند و همچنین کسانی که اکنون در این نشست دو ساعته به بررسی مسائل مربوط به شهرستان نشسته ایم، دغدغه ای بجز پیشرفت و عمران بیشتر شهرستان نداشته و نداریم.

در پایان این نشست شورا به استمرار جلسات آتی تاکید و اظهار داشتند با توجه به وضعیت خاص منطقه از نظر حجم وسیع فارغ التحصیلان دانشگاهی و از طرفی میزان اعتبارات تخصیصی تعادل لازم با شورای آقای بیابانی به عمل آید. ایشان نیز اظهار نظر نمود که انتظار دارم طرح های مناسب که منتجر به اشتغال پایدار در سطح شهرستان باشد، به صندوق مراجعه تا مشاوره لازم از نظر کمی و کیفی در اختیار مراجعان قرار گیرد که ان شاءالله منجر به توسعه و پیشرفت بیشتر در منطقه شود.

لازم به ذکر است که اعضای شورای مشورتی دفتر پاوه آقایان؛ وهبی احمدی، امیر حاتمی، مصلح قادری، سید آزاد حسینی، سابق حسینی، اکبر حسینی، نوری نادری هستند. گزارش سایر نشست های اعضای شورای مشورتی در هفته گذشته در گزارشات بعدی منتشر خواهد شد.

آدرس دفتر شورای مشورتی و ارتباطات مردمی نماینده پاوه و اورامانات: خیابان امام خمینی(ره)-روبروی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،ساختمان قدیمی فنی، حرفه ای

روزهای مراجعه:شنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱ ظهر
دفتردار: جمیل قادرپور -شماره تماس:۰۸۳۴۶۱۲۸۰۴۰

تهیه گزارش و خبر: کوثرفخری

26 پاسخ برای “اولین نشست اعضای شورای مشورتی شهاب نادری با مدیران دستگاه های اجرایی پاوه تشکیل شد.

  • جوانرود در تاریخ دی 7, 1395 گفت:

    سلام راستی چرا جوانرود شورای مشورتی ندارد ؟ اعضای محترم شورای مشورتی میخواهید جواب را بدانید تیم انتخاباتی جوانرود بعد از انتخابات متوجه شدند که اقای نادری از اصل برنامه ها که همان خدمت واقعی به عموم مردم بوده فاصله گرفته واعتقادی به مشورت وشورا ندارد در واقع نماینده محترم بعد از انتخابات یک شخصیت بادکنکی پیدا کرده است به همین دلیل دوستان راستین همگی از او فاصله گرفته اند وشخص نماینده نتوانست در جوانرود شورای مشورتی انتخاب نماید

  • ناشناس در تاریخ دی 6, 1395 گفت:

    سلام از مسولینی که نماینده عزل ونصب نموده اند روجند نفر روبانظر این اقایان شورای مشورتی انجام داده اند شورای مشورتی کیلویی چنده

  • دولت در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    از فرماندار دلسوز شهرمان عاجزانه خواستارم وام خود اشتقالزایی پرداخت می شود وآقای که در اداره صاحب سمت است با نگا هی اجما لی به لیست وشهرت آنها مشخص چه وامهای گرفتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ افراد صاحب نفوذ وبا سمت ؟؟؟؟؟؟؟بله نان قرض دادن وحمایت کردن از هم خدا به داد فرد بدون پارتی وبد ون سمت برسدفرماندار لطفا بررسی نماید چون با مراجعه به استان نام ها دیدم دینا بر سر م ویران شد سوال کردم این چه وضعی آخر بی عدا لتی جوابی که شنیدم این بود ریس شهرستان لیست به ما داد ما نقشی نداریم ورسیدگی کنند نداردمگر دارد شهر شما ،،،، مدیر سایت،،،،،،سپاس اگر هم اطلاع رسانی شود اگر نتجیه هم شامل نشو دولی حقیقت را گفتیم

  • قه لاگیان در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    لطفا تخصص اقایان وهبی احمدی، امیر حاتمی، مصلح قادری، سید آزاد حسینی، سابق حسینی، اکبر حسینی، نوری نادری رو برامون بنویسید .

  • دولت پاسخگو در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    نظر دادن تو رسانه های پاوه دیگه لوس شده هیچکی اهمیت نمیده تا فردا نظر بدین به خدا تاثیری نداره چون مسئولان اعتقادی به پاسخگویی ندارند همش حرفه خودتون رو اذیت نکنید

  • همیار در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    من فرد رو میشناسم با یک ماه ۳۰میلیون وام گرفت. فرد رو هم میشناسم ۱۰ماهه دنبال وامه هنوز نگرفته چون اقای بیابانی ازش خوشش نمیاد همش دروغ اقای بیابانی بیا ملموس حرف بزن شغلهای ایجاد شده رو با ادرس معرفی کن . ببینیم راست میگی ببینیم تو زردویی چند تا شغل درست شده مردم زردویی چیز دیگری میگن . با اون قیافه حق به جانبی که میگیرید فکر می کنید مشکلات مردم رو داری حل میکنی نه بابا اخه کی می تونه با ده میلیون یک شغل درست کنه

  • درمانگاه در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    سلام لطفا پیگردرمانگاه تامین اجتماعی پاوه باشید که دوسال پیش کلنگ احداث آن درمحله فرهنگیان پاوه به زمین زاده شد

  • فرید در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    مراجع جان لطفا به قسمتی از نظر خود توجه ویژه ای داشته باشید چراکه بیانات شما دو پلو است
    (اتفاقا اعضای شورای مشورتی همه از کسانی هستند که دغدغه حل مشکلات مردم رو ندارن )

  • شیخ در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    بخوا برا قدیمی راسیان فرموگه :
    مه کینه (ئاسیاو ) کاری خوی اکات ، چقچقه سه ری خوی تریته ئیش
    مرمان عجیبی داریم فقط تو این شهر هم ایجوره عده زیادی هم نسیستند اما همین عده کم تو فضاهای مجازی دارن برای قیامت خودشون مرتب نمرات منفی کسب میکنند و با شخصیت و غرور آدمها بازی میکنند و عده ای هم از آب گل آلود ماهی میگیرن
    تاکی میخایم مثل طوطی فقط حرف تکرار کنیم چرا یکبار هم شده واقعیت رو نمیخایم قبول کنیم که شاید عده ای بخان کارکنند و هدفشان دلسوزی باشد چرا تا باکفش دیگران راه نرفتیم درخصوص راه رفتنشان نظر میدیم شاید شرایط این باشه شاید و نشه کاری کرد چرا نیمه خالی لیوان را میبینیم چرا از روی قیافه . لهجه . اصالت و حرف مردم مریض درخصوص آدمها نظر میدیم خوبن یا بد چرا تا خودمان ب نتیجه نرسیدیم ترور شخصیت میکنیم
    فقط باید تاسف خورد تاسف تاسف تاسف

  • شهروند در تاریخ دی 5, 1395 گفت:

    شورای مشورتی یعنی کسانی عقل کل که بتوانند تصمیماتی بگیرند تا نماینده را کمک کنند اولا این شورا ضمانت اجرایی نداره و خواهشا وقت ادارت را نگیرید
    در ضمن از این آقایان بهتر و مقبول تر نبود چرا جاهایی دیگه شورای مشورتی ندارد. به فرض اینکه شما را نماینده انتخاب کرده باشد که انتخابهای کاملا اشتباهی بوده است خواهشا اگر کاری میکنید دیگه به اطلاع عموم نرسانید چون مردم نمیخواهد.

  • من هم گوسفند نیستم در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    موافق نظر من گوسفند نیستم هستم. خواهشا به فکر نان باشید خربزه اب است. مردم وام میگیرند قرضهاشون روبدن. کارافرینی کجا بود

  • شهروند در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    با سلام خدمت دوستان.
    من به عنوان یکی از حامیان آقای نادری واقعا از خودم خجالت میکشم.چرا که با تبلیغات و فعالیتهایی که در سطح منطقه برای نماینده ی فعلی انجام دادیم در واقع به اعتقاد بنده هر کس دیگه ای بود شانس برنده شدن داشت.
    جناب نادری شخصا با هیات همراه من جمله جناب نوری نادری و وهبی احمدی و سایرین به منزل تنی چند از دوستان از جمله بنده تشریف فرما شده اند ،برای چه؟ برای اینکه ایشان طبق شعارشون فرزند هورامانات هستند و فرزند باید در خدمت خانواده اش باشد.
    خواسته ی کلی تمامی دوستان این بوده که صرفا کمک حال مردم باشند.و ایشان در جواب تاکید بر این مساله داشتند که متاسفانه به محض انتخاب ایشان سر همه دوستان را شیره مالیدند.شاید بگیم فعلا برای قضاوت زود است ولی متاسفانه….انچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
    .
    جناب نادری شمایی که دم از همرنگ بودن میزدید و هر روز به مکانی سر کشی میکردید،چرا الان روز همه را به باد فراموشی سپرده اید؟؟؟ مگر این مردمان همانی نبودند که هورام خود را ندیده گرفتند که شما با سربلندی از شهرستان ثلاث در شهرستان پاوه اول رای را بیاورید؟شما باید فقط بخاطر این نکته به پاوه خدمت کنید و بس.
    جناب نادری جنابعالی مدعی بودید مخالف عزل و نصب هستید و ادعای بررسی و پیگیری داشتید پس چی شد؟تنها فعالیت شما هم مثل بقیه شده است عزل و نشاندن امرمطیع خودتان.
    نکته ی آخر اینکه مجلس به شما رسید و کنایه دوستان مخالفمان به من و امثال من هوادارتان.
    امید وارم بازنگری در رویکردتان داشته باشید شاید برای دور بعدی دور از انتظاره

  • مراجع در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    سلام خدمت تمام کاربران و اعضای محترم شورای مشورتی اتفاقا اعضای شورای مشورتی همه از کسانی هستند که دغدغه حل مشکلات مردم رو ندارن این نظرات اکثرا رو یک طیف خاص مینویسه و صدرصد مغرضانه هستن اصلا مشکل شهرما همین است فقط نقد نقد و تخریب من رفتم تو دفتر و شاهد بودم این عزیزان چقد زحمت میکشند تا بتونن مشکل مردم روحل کنند ازتون خواهش میکنم از این نظرات دلسرد نشید و هرکاری از دستتون برمیاد برای مردم انجام بدین بخدا همین افرادی که دراین جا نظر میدن وکنایه میزنند افرادی هستند که ب وقت خودش که منافعشان درکار باشد از طرفداران شما و نماینده میشن پس با تلاش و پشتکار بیشتر ادامه بدین خداقوت

  • علی در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    سیر ازحال گرسنه خبر ندارد

  • ناشناس در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    باسلام خدمت شورا های مشورتی که به جرف هستن با عمل نه چه تبلیغی را انداختید خدای غیر از کارهای که برای خودتان سود داشته باشند برا ملت پاوه چه کردید اخه وام دادن بدونه نظارت اشتغال چه فایده اقایان شورای مشورتی بخدا قسم ان پولهای میلیونی را که برای تبلیغات خرج میکنید انها را در درست کردن کارگاه های کوچک خرج میکردید که چند نفر سرکار میرفتن بیشتر مبلغتان میبود

  • یکی در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    باشه حالا اینا میخوان با این بنده خدا چکار کنند آگه گوش نده اخراجش کنن عجب کاربرد آدمها رو هم فهمیدیم

  • ناشناس در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    سلام پس اقای نوری نادری وصباح لهونی کجا هستند اینها همش فورمالیته میباشد ونماینده اعتقادی به شورای مشورتی ندارد

  • ناشناس در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    سلام واقعا ایا اقای نادری هیچ ارزشی برای شورای مشورتی قایل هستند یا فرمالیته میباشد تاکنون اقای نادری چند جلسه با این افراد داشته اند ونظرات این عزیزانرادر تصمیم گیریها ترتیب اثر داده اند بنده تاجایی که باروحیات اقای نادری اشنا هستم هیچ اعتقادی به شورای مشورتی اورامانات نداشته و درخارج از اورامانات باافراد دیگر مشورت مینمایند

  • ناشناس در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    سلام این افراد که بجز حاج امیر حاتمی ووهبی احمدی همگی از مخالفین اقای نادری بوده اند واقعا متاسفم برای نماینده ای که زحمات افراد نزدیک وزحمت کش وتیم انتخاباتی رو نادیده گرفته وعده ای سود جو روبعنوان شورای مشورتی خود انتخاب نموده است اقای نادری چرا دراین شورای مشورتی جای افرادی مانند نوری نادری وصباح لهونی خالی است نوی نادری فردی است بیشترین تاثیر گذاری رو در پاوه داشته وهزینه های مادی زیادی رو متقبل شده اند واقعا جای تاسف وتاثر فراوان است باید بدانید تاوان این ندان کاریها روخواهید داد

  • ناپاوه ای در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    بهترین شورا رو دارین آقای نادری
    باگوله بیتو له کانی

  • محمد در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    از دفتر نماینده تشکر میکنم فکر خوبی کردند امیدوارم ادامه داشته باشه وبفکر مشکلات معلولان پاوه باشند از جمله نبود یک رشته وسالن ورزشی برای معلولان اشتغال ونبود یک دوره یا کارگاه برای اشتغال این عزیزان مسکن وغیره

  • فرهنگی در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    باسلام بارها گفته شده این آقایان به درد شورای مشورتی نمیخورند چراکه شورا ی مشورتی باید دربین جوانان تحصیلکرده انتخاب شود اونم بیکار وخوشنام که درد مشکلات جوانان را بوضوح شاهد است ودر رفع مشکلات زمین وزمان نمیشناسد ودررفع مشکلات من جمله استغال وبیکاری جوانان میکوشد این گروه مشورتی متاسفانه اعضای اکثریت کارمندان ومردان هزار چهره رادرون خود جای داده است

  • شهروند در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    هردم از این باغ بری مرسد. خواهشا ملت خستن

  • ناشناس در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    عجب شورای مشورتیی اینا خودشانو جمع کنن نمی خواهد به نماینده مشورت بدن

  • من گوسفند نیستم. در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    خروجیش؟؟؟؟؟؟
    پول و وام بانکی وبازپرداخت وبهره ان حرام است اقایان!!! مگه شما نماز نمیخوانید؟
    اگه راست میگید درباره مرز شوشمی وبیمارستان واب هانه کوان وبیکاری جوانان شور بفرمایید
    شما هم دارید ادای اقازاده های……را در میاورید میخواید با این وام گرفتن وصندوق بازی پدر مردم را در بیاورید!غیر از وام دادن با سودهای کلان به جوانان مردم چیزی دیگر در چنته دارید؟؟
    پیشنهاد میکنم بحث جلسه بعدیتان درمورد فیزیک کوانتم وارتباط ان با مخازن اب ولوله های زیر خاک ونابودی شپش های لایه های زیرین خط استوا وارتباط ان با طلسم تردد مرز شوشمی شور بفرمایید!!
    اخه پول این بانک ها وصندوق ها حرام است وموجب فروپاشی بنیان خانواده های پاوه میشود وموجبات قهر وعذاب الهی میگردد وما از رفتن به بهشت محروم میشویم!!!..خسته نباشید

  • هانه ملکان در تاریخ دی 4, 1395 گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت مدیریت سایت
    بعد از هشت ماه شروع بکار مجلس باید اولبن جلسه شورای مشورتی الان باشه ضمنا شورای مشورتی ایا ازافراد تحصیلکرده ومتخصص امور شهری ایا سود میبرد وایا این یک نوع موازی کاری باشورای شهر نمیباشد والبته مسئولان دستگاههای اجرایی ایا موظف به پاسخگویی به فرماندار و مدیران کل استان باشندیا به شورای مشورتی فاقد اعتبار حقوقی