س 01 خرداد 1403 ساعت 13:21

جایزه بهترین پژوهش سیما به جوان شهرستان پاوه رسید

جایزه بهترین پژوهش سیما به جوان شهرستان پاوه رسید

به گزارش سلام پاوه:عثمان میرانی به عنوان پژوهشگر برتر صدا وسیمای مرکز کرمانشاه در بخش تولید با پژوهش در نوزدهمین جشنواره رادیو و تلویزیونی مراکز استان ها انتخاب شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:میرانی به دلیل،شناسایی وضعیت کارآفرینان استان کرمانشاه،مشکلات و موانع موثر بر عملکرد آنان در قسمت بهترین پژوهش سیما از سوی هیئت داوران در نوزدهمین جشنواره […]

به گزارش سلام پاوه:عثمان میرانی به عنوان پژوهشگر برتر صدا وسیمای مرکز کرمانشاه در بخش تولید با پژوهش در نوزدهمین جشنواره رادیو و تلویزیونی مراکز استان ها انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:میرانی به دلیل،شناسایی وضعیت کارآفرینان استان کرمانشاه،مشکلات و موانع موثر بر عملکرد آنان در قسمت بهترین پژوهش سیما از سوی هیئت داوران در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها که امروز ۲ دی ماه ۹۵ در اهواز در حال برگزاری است،حائز رتبه برتر شد.

وی همچنین در هفته پژوهش در آذر ماه ۹۵ به عنوان پژوهشگر برتر صدا و سیمای مرکز کرمانشاه انتخاب شد و از طرف استاندار کرمانشاه و ریاست دانشگاه رازی مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است که آقای عثمان میرانی اصالتا اهل شهر بانه وره از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه می باشد که در حال حاضر در مرکز صدا و سیمای استان کرمانشاه مشغول به فعالیت می باشند.

4 پاسخ برای “جایزه بهترین پژوهش سیما به جوان شهرستان پاوه رسید

  • ناشناس در تاریخ شهریور 24, 1399 گفت:

    آفرین و درود به آقای میرانی
    واقعا ایشان فردی شایسته است

  • تنها در تاریخ دی 3, 1395 گفت:

    با آرزوی موفقیت بیشتربرای جناب میرانی

  • عمار قادری در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    مبارک باشد
    به امید موفقیت ها بیشتر و افتخار آفرینی برای این مرز و بوم.

  • ادیب در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    مبارک است….