ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:53

فرماندار پاوه:جوانان ارزشمندترین سرمایه هر کشوری هستند

فرماندار پاوه:جوانان ارزشمندترین سرمایه هر کشوری هستند

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه گفت:جوانان گرانبهاترین و ارزشمند ترین سرمایه هر جامعه و هر کشوری محسوب می شوند. به گزارش خبرنگار ایرنا:پرویز ایده پور روز سه شنبه در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور مسوولان و جمعی از نمایندگان جوانان در فرمانداری برگزار شد، توجه به جوانان را […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه گفت:جوانان گرانبهاترین و ارزشمند ترین سرمایه هر جامعه و هر کشوری محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا:پرویز ایده پور روز سه شنبه در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور مسوولان و جمعی از نمایندگان جوانان در فرمانداری برگزار شد، توجه به جوانان را به عنوان یک راهبرد در راستای توسعه و پیشرفت کشور مورد تأکید قرار داد و افزود: با برنامه ریزی و ایجاد اشتغال باید از این سرمایه گرانبها در جهت تحقق اهداف متعالی نظام استفاده بهینه شود.

وی به تأثیر تغییرات در جوامع و نقش این تغییرات در توسعه اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم از قافله جهانی عقب نمانیم باید سرعت خود را با تغییرات جهانی متناسب کنیم تا در جاده توسعه عقب نمانیم و این رسالت فقط با مشارکت جوانان میسر است.

فرماندار پاوه،با اشاره به اهمیت نقش مشارکت جوانان گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که جنگی نابرابر را علیه کشور نوپای ایران تحمیل کردند این جوانان بودند که در قالب بسیج مردمی در مقابل ارتشی متشکل از تقریبا تمام جهان ایستادند و پیروز شدند.

ایده پور افزود:نشست با جوانان باید کاربردی و کارشناسی باشد و شرکت کنندگان در این نشست ها و جلسات با مطالعه و ایده جدید حاضر شوند.چرا که تهدیدی که امروز جوانان ما را هدف قرار داده است فرهنگ است و این فرهنگ در قالب فضای مجازی امروز تهدیدی خطرناک برای جوانان ما است که نیازمند برنامه برای مقابله با آن هستیم.

فرماندار پاوه:تقویت باورهای دینی و اعتقادی جوانان، آموزش مهارتهای سبک زندگی متناسب با تغییرات شتاب دار در جوامع و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و دینی و علمی علما و فرهیختگان برای ساماندهی امور جوانان و مقابله با تهدیدها و آسیب های اجتماعی را در شهرستان مورد تأکید قرار داد.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد

8 پاسخ برای “فرماندار پاوه:جوانان ارزشمندترین سرمایه هر کشوری هستند

  • دکترخسروپرویزمشعوفی در تاریخ فروردین 23, 1397 گفت:

    متاسفم بابت اینکه درصد قابل توجهی از کاربدستان تنها به مناغع مالی و غردی خود می اندیشند و دبگران برایشان پشیزی ارزش ندارند.هرکسی خر مراد خویش را سوار استو پیداست که سواره از پیاده بی خبرست.بی شرمی را برخی مسیولین به حد نهایت رسانده اند..اختلاس و مال مردم خواری بیداد میکنئ و معلوم نبست عدالت اسلامی را در کجا میتوان یافت؟

  • پدرداری جوان بیکار در تاریخ دی 3, 1395 گفت:

    سلام جناب آقای فرماندار لطفا پیگیر درمانگاه تامین اجتماعی پاوه باشید پیگیر زمین چمن فوتبال پاوه برای جوان با شید درروستای نوریاب بلاتکلیف است پیگیرسالن های ورزشی که به جوانان جهت ورزش اجاره داد میشوند با بانک جلسه تشکیل دهید که وام ازدواج به جوانان زود پرداخت کنند جناب آقای ایدپور مرز برای بیکاری جوانان چه شد وکجارسید مشکلات جوانان بایک جلسه بدون پشت وانه حل نمی شود

  • همشهري در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    جناب فرماندار از نظر من شما بهترین فرماندار دنیا هستی کل مردم شهرستان پاوه شما را دوست دارند

    ی خواهش هم دارم
    شما تلاش کنید مرز کولبری یکم برای مردم راحت تر بشه واقعا کولبری سخته و اونایی که این کار رو میکنن مطما باشید احتیاج دارن
    والا هر کسی دوست داره کنار بخاری پیش زن و بچش باشه

  • ناشناس در تاریخ دی 1, 1395 گفت:

    تنها چیزی که برای فرماندار و مسئولان پاوه اهمیت ندارد جوانان هستند بوروکراسی های طولانی در پاوه غرض ورزی مسئولان رمق رو از فعالیت جوانان گرفته بیشتر جوانان از کار و فعالیت دلسرد شده اند خواهشا منعکس کنید

  • ناشناس در تاریخ دی 1, 1395 گفت:

    جناب فرماندار عید میاد و میره پول کوله بری که گفتین چی شد

  • دکتر خسرو پرویز مشعوفی در تاریخ دی 1, 1395 گفت:

    بی شک جوانان بزرگترین ذخائر یک مملکت در حال توسعه و رشد هستند . که برای هدایت صحیح و کنالیزه در راستای اعتقادات مذهبی نیاز به ایجاد زیر ساخت های مفید جهت باوروری مناسب علمی و فرهنگی دارند و در این راستا ایجاد چنینی مراکزی اساس و پایه این کار تلقی می گردد . رونق و یا بازگشایی بازارچه های مرزی در منطقه پاوه و اورامانات می توانست در ایجاد تعامل مناسب و رونق اقتصاد منطقه که صد البته برای جوانان بسیار حائز اهمیت است نقش تعیین کننده ای را ایفا کند که متاسفانه جناب نماینده کلیه اصول کار را در این زمینه رها و به فرعی کار و سیاسی کاری رو آورده اند که نه تنها درد دوا نمی کند بلکه موجبات نا رضایتی را در نظام مقدس اسلامی ایجاد می کند . روی سخنم با جناب نماینده است که لازم است لحظه ای کوتاهی ننمایند که با درخواست اصرار و پیگیر مداوم خواستار بازگشایی مرزی همچون شوشمی گردند تا جوانان با ایجاد انگیزه در قالبی تعریف شده به اشتغالی پایدار و پویا دست یابند . مع هذا بازهم بعنوان یک دلسوز از برداران متدین منطقه و امام جمعه بزرگوار پاوه تقاضامندم که با شناخت عمیقی که از منطقه دارند به انجام این مهم ، جامعه عمل بپوشانند تا واقعا شاهد تصاویر رقت بار شبکه های مجازی در خصوص وضعیت اسف بار بازار چه مرزی شوشمی بدون هیچگونه و امکانات زیر ساختی نباشیم .

  • علی در تاریخ آذر 30, 1395 گفت:

    امید این که درهر شهری بیکار برای جوانان وجود نداشته باشند

  • ناشناس در تاریخ آذر 30, 1395 گفت:

    برای کولبری ارزشمند