چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 08:19

جاده های اورامانات لغزنده است

جاده های اورامانات لغزنده است

به گزارش سلام پاوه : جانشین پاسگاه پلیس راه روانسر به پاوه گفت: در پی بارش برف که از بامداد امروز آغاز شده جاده ها منطقه اورامانات (شهرستان های روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) لغزنده است. سروان امیر کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به بارش برف […]

به گزارش سلام پاوه : جانشین پاسگاه پلیس راه روانسر به پاوه گفت: در پی بارش برف که از بامداد امروز آغاز شده جاده ها منطقه اورامانات (شهرستان های روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) لغزنده است.

سروان امیر کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به بارش برف تردد در مسیرهای منطقه اورامانات به کندی صورت می گیرد و به خودروهای عبوری رعایت سرعت مطمئنه توصیه می شود.

وی تاکید کرد: رانندگان باید حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند و از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرودی خود اطمینان حاصل کنند.

جانشین پاسگاه پلیس راه روانسر – پاوه اظهار داشت: چهار اکیپ پلیس راه در یک هزار و ۳۳۳ کیلومتر از راه های مواصلاتی منطقه اورامانات گشت زنی می کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر نیز گفت: با آغاز بارش برف عوامل راهداری به تیغه زنی و برف روبی راههای این شهرستان اقدام کردند.

امجد افسری اضافه کرد: خوشبختانه تمامی محورهای این شهرستان باز است اما با کندی صورت می گیرد.

صابر محمدی رییس اداره هواشناسی روانسر نیز گفت: ارتفاع برف در شهر روانسر پنج سانتی متر و در گردنه ها و نقاط برف گیر ۲۰ سانتی متر گزارش شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار: یوسف فتاحی

یک پاسخ برای “جاده های اورامانات لغزنده است

  • صهیب بابائی در تاریخ آذر 29, 1395 گفت:

    خدارو صد هزار مرتبه شکر واسه همه ی نعمت هایش
    دل همه رو شکر کرد
    (خدایا شکرت)