د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:30

برپایی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در پاوه

برپایی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در پاوه

به گزارش سلام پاوه:به همت شرکت کشت و صنعت احنام و با همکاری اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون و لوستر در سالن امتحانات امام خمینی(ره)پاوه برپا شده است. مدیر نمایشگاه شرکت کشت و صنعت احنام به خبرنگار سلام پاوه گفت:نزدیک به ۶ شرکت از تولیدکنندگان مبل و لوستر در استان […]

به گزارش سلام پاوه:به همت شرکت کشت و صنعت احنام و با همکاری اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون و لوستر در سالن امتحانات امام خمینی(ره)پاوه برپا شده است.

مدیر نمایشگاه شرکت کشت و صنعت احنام به خبرنگار سلام پاوه گفت:نزدیک به ۶ شرکت از تولیدکنندگان مبل و لوستر در استان تهران جهت برگزاری نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در شهرستان پاوه اعلام آمادگی کردند که پس از سیر مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم اقدام به برپایی نمایشگاه گرفتیم.

عبدالباسط رستمی اعلام کرد:تولید کننده ها از استان تهران و بیشتر آنها از منطقه یافت آباد هستند که محصولات و تولیدات خود را که دارای کارت طلایی و ضمانت نامه سه ساله است به صورت نقد و اقساط و چک کارمندی به فروش می رسانند.

وی گفت:شرکت های تولید کننده مبل و لوستر اعلام کرده اند،برای کسانی که در حال تهیه جهیزیه و خرید وسایل را دارند از تخفیف ویژه ای برخورردار خواهند شد،که هر شب به قید قرعه یک سکه طلا جایزه اهداء خواهند کرد.

رستمی افزود:جهت برگزاری این نمایشگاه از اداره صنعت،معدن و تجارت،اماکن عمومی نیروی انتظامی،اتاق اصناف،شهرداری و آموزش و پرورش پاوه که مجموعه را در برپایی این نمایشگاه یاری رسانده اند،کمال تقدیر و تشکر را داریم.

گفتنی است که این نمایشگاه از تاریخ ۹۵/۰۹/۲۳ الی ۹۵/۰۹/۲۹ از ساعت ۱۵ عصر الی ۲۲ شب آماده بازدید علاقه مندان است.