س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 06:29

توصیه پلیس برای تردد خودرو در روز برگزاری جشن میلاد در پاوه

توصیه پلیس برای تردد خودرو در روز برگزاری جشن میلاد در پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه از شهروندان پاوه ای درخواست کرد بدلیل برگزاری هرچه بهتر جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع پاوه و برای حضور در این مراسم معنوی و به وجود نیامدن ترافیک از آوردن خودرو های شخصی  و تردد بی مورد در مسیر برگزاری […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه از شهروندان پاوه ای درخواست کرد بدلیل برگزاری هرچه بهتر جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع پاوه و برای حضور در این مراسم معنوی و به وجود نیامدن ترافیک از آوردن خودرو های شخصی  و تردد بی مورد در مسیر برگزاری خودداری کنند.

سروان خشنودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و هفته وحدت اظهار داشت : با توجه به برگزاری جشن معنوی بزرگ میلاد پیامبر در مسجد جامع پاوه و استقبال عمومی شهروندان و میهمانان از این مراسم و بدلیل ایجاد نشدن ترافیک در مسیر میدان شهدا به طرف مسجد جامع پاوه شهروندان گرامی در روز دوشنبه بجای استفاده از خودروهای شخصی برای تردد در این مسیر از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد و افزود : از شهروندان فهیم و با فرهنگ شهر پاوه درخواست میکنیم برای برگزار شدن هرچه باشکوه تر این مراسم معنوی حتی المقدور از خودرو های شخصی در این مسیر استفاده نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه گفت : برای داشتن تردد روان و ایجاد نشدن بار ترافیکی در این روز توصیه می شود شهروندان از مسیر میدان فلسطین تا محل برگزاری جشن میلاد خودروهای خود را در این مراسم پارک نکنند و همکاری های لازم را به پلیس داشته باشند.

گفتنی است جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور شهروندان و مهمانانی از نقاط مختلف کشور در مسجد جامع پاوه برگزار می شود.

5 پاسخ برای “توصیه پلیس برای تردد خودرو در روز برگزاری جشن میلاد در پاوه

  • شهرام در تاریخ آذر 23, 1395 گفت:

    جناب چاو زل مساله سر مراسم نیست شکر خدا مراسم برگزار شد خو شما دیدین چقد ماشین پارک شده بود مگه قرار نبود از تاکسی استفاده بشه؟واسه کیا از تاکسی استفاده شد ها؟دیدم که ساعت یازده نزاشتن تاکسی بره روبه سراب هولی خوب اون پیرزن بیچاره از دره باسام تا سراب هولی پیاده بره خدارو خوش میاد؟اگه اون ماشینایی که جناب ناشناس گفتن نمیرفتن چندین پیرزن و پیرمرد که خواستن برن سراب هولی و سرده مجبور نبودن پیاده برن

  • عادل رمضانی در تاریخ آذر 22, 1395 گفت:

    جناب آقای خشنودی سلام
    ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات جناب عالی و همکاران محترم. که شاهد زحمات آن ها در هوای سرد و گرم پاوه هستیم،
    این کامنت رو به خاطر تشکر و سپاس از آن واحد محترم ، فرستادم تا بدانید زحمات و تلاش های شما توسط ما دیده میشود. و قدر دان آن هم هستیم
    با تشکر

  • چاوزل در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    آقای ناشناس آقا زاده و غیر آقا زاده نداره مراسم حضرت محمد ( ص) لطفا وارد جزئیات نشین

  • ناشناس در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    جناب خوشنودی این حرفا شامل مسولین واقا زاده ها هم میشه

  • محمد در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    سلام. امیدوارم راننده های وسایل نقلیه عمومی رو هم فردا ملزم به فعالیت کنید . بخصوص از روستاهای همجوار مثل چورژی و نوریاب .
    ضمنا برای کمتر شدن بار ترافیکی در شهر بهتره مثل استان کردستان ادارات شهرستان حداقل ۲ ساعت زودتر تعطیل بشن .