ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 15:20

کمبود سیلندر گاز مایع در بخش نوسود پاوه باعث مشکلاتی برای شهروندان شد

کمبود سیلندر گاز مایع در بخش نوسود پاوه باعث مشکلاتی برای شهروندان شد

به گزارش سلام پاوه : کمبود سیلندر گاز مایع در بخش نوسود شهرستان پاوه بدلیل داشتن متقاضی زیاد و برودت هوا باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم این منطقه شده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بخش نوسود شهرستان پاوه شامل دو شهر نودشه و نوسود می باشد که از شاید گفت از معدود شهرهای […]

به گزارش سلام پاوه : کمبود سیلندر گاز مایع در بخش نوسود شهرستان پاوه بدلیل داشتن متقاضی زیاد و برودت هوا باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بخش نوسود شهرستان پاوه شامل دو شهر نودشه و نوسود می باشد که از شاید گفت از معدود شهرهای کشور می باشند که فاقد گازکشی شهری می باشند. بیشتر امورات مربوط به پخت و پز و استحمام و بخاری و…این دو شهر مرزی و کوهستانی با استفاده از نفت و سلیندر گازهای مایع دو شرکت بوتان و ایران گاز سپری می شود.

برهمین اساس باخبر شدیم که در طی چند مدت اخیر نبود سیلندرگاز مایع و توزیع نامناسب آن باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان این بخش شده است.

در این راستا یکی اهالی روستای مرزی دزآور گفت : کمبود سیلندر گاز مایع و توزیع نامناسب آن باعث مشکلات فروانی برای مردم مرزنشین روستاهای بخش نوسود شده است.

این شهروند اظهار داشت : سیلندرهای گاز در شهر نودشه و نوسود توزیع می شوند و نمایندگان توزیع در محل روستاهای مرزی دزآور ، کمینه ، هانه گرمله و… حضور پیدا نمی کنند و اگر پیرمرد یا پیرزنی فرزند یا کسی را نداشته باشد که بتواند عازم شهرهای مذکور برای سیلندر گاز شود عملا در این سرما با مشکلات بسیاری روبرو می شود.

این مرزنشین از مسئولان خواست پیگیر این موضوع و رفع مشکلات مردم مرزنشین این روستاها باشند.سعدی مصطفی زاده

بخشدار نوسود در این باره گفت : در یک ماه اخیر بدلیل سردسیر بودن منطقه و برودت هوا متقاضی سیلندرهای گاز مایع در این بخش افزایش داشته و علی رغم اختصاص بیشترین سیلندر گاز در استان کرمانشاه به این بخش متاسفانه بدلیل تقاضای بالای شهروندان مشکلاتی به وجود آمده است.

سعدی مصطفی زاده با بیان اینکه موضوع پیگیری شده است و مسئولان مربوطه در جریان امر قرار دارند اظهار داشت : بنظر می رسد کمبود ارائه گاز مایع به صورت سیلندر یک مشکل استانی و حتی کشور است که با توجه به نبود گازکشی در بخش نوسود و داشتن متقاضی فروان در این بخش مشکلات برای شهروندان به وجود آمده است.

وی گفت : با پیگیری های انجام شده و همکاری مسئولان شهرستان و استان این مشکل نسبتا حل شده است و برای تامین سیلندر گاز مایع به نسبت تقاضا اقدامات لازم انجام شده است که در اسرع وقت این مشکل حل می شود.

گفتنی است شهرهای مرزنشین نوسود و نودشه از معدود شهرهای فاقد گاز شهری (لوله کشی) می باشند که عملیات گاز رسانی به این دو شهرکوهستانی در گیرو دار کاغذ بازی های اداری ما بین شرکت گاز استان و اداره راه و شهرسازی می باشد و هنوز عملیات گاز رسانی این دو شهر آسیب دیده مرزی از جنگ تحمیلی اجرایی نشده است .

گزارش : فرهاد صالجی

13 پاسخ برای “کمبود سیلندر گاز مایع در بخش نوسود پاوه باعث مشکلاتی برای شهروندان شد

  • نودشه ای در تاریخ آذر 22, 1395 گفت:

    باسلام و تقدیر و تشکر از انعکاس خبر . خوشبختانه با حضور آقای بخشدار در شهر نودشه بصورت هفته ای یک روز بمنظور بررسی مسائل و مشکلات شهر نودشه (روزهای دوشنبه )برای اولین بار است که این امر تحقق پیداکرده است و در سایتهای محلی نودشه بصورت مستمر شاهد پیگیریهای مجدانه بخشدار در خصوص ارسال سیلندر گاز به نودشه بودیم و مشکل کمبود گاز کشوری و استانی بوده و در بیشتر جاها نیز مشکلات را مسئولین پیگیری نمی کردند . از مسئولین بویژه بخشدار . امام جمعه نودشه و معتمدیم محل تشکر می کنم .

  • شهروند نودشه در تاریخ آذر 22, 1395 گفت:

    با تشکر از سایت سلام پاوه به خاطر انعکاس خبر ولی بیشتر اوقات ماشین گاز نودشه شب به نودشه می رسد و محل پخش سیلندر ها تا اندازه ای خارج از شهر است و خیلی باید سرما تحمل کرد تا موفق به گرفتن یک سیلندر شد جا دارد از آقای عطا یعقوبی راننده محترم ماشین گاز تقدیر و تشکر نمود که با وجود تمام مشکلات تا آنجا که بتواند تلاش می کند که گاز را به مردم برساند اگر ایشان نبودند شاید ده برابر حالا شکل داشتیم و مسئولین محترم هم فقط حرف می زنند و مسئولیت خود را قوام و دوام می بخشند و بود نبودشان یکی است و از سایت محترم سلام پاوه درخواست داریم دلیل مشکلات را از مسئولین محترم نپرسیده زیرا آنها فقط به فکر صندلی مخملی و گردان خود هستند اگر برای این راننده محترم امکان داشت که ماشینش را که کوچک است به یک ماشین ۱۰ تن تبدیل میکرد مشکل نودشه از این بابت کمتر می شد جا دارد بار دیگر از این راننده محترم و زحمتکش تشکر و قدر دانی کنم و سلامتی او را از خداوند خواستارم.

  • ناشناس در تاریخ آذر 22, 1395 گفت:

    اقای بهرامی اتفاقا خیلیها هستن که از کپسول گاز برای گرمایش خانه استفاده میکنند در همین بخش نوسود ده خانوار رو میشناسم که با همین گپسولها خانه هایشان رو گرم میکنند شما بدونه تحقیق نگید کسی استفاده نمی کنه برای نمونش یه اقای هانی گرمله ای هست که ۴۰ تا کپسول داره و از انها استفاده میکنه تو نوسود

  • ناشناس در تاریخ آذر 22, 1395 گفت:

    مشک آن است که به بوید نه آنکه عطار بگوید

  • یحیی بهرامی نوسود در تاریخ آذر 22, 1395 گفت:

    دوستان من اینو گفتم اخه برودت هوا چه ربطی به کمبود سیلندر در نوسودو نودشه دارد تمام اهالی نوسود و نودشه از بخاری نفتی استفاده می کنند!!! آقای مصطفی زاده فرمودند علت این مشکل سردی هواست ؟!!!

  • ناشناس در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    جناب اقای بهرامی میشه بفرمایید که شما فعال فرهنگی هستید به قول خودتون الان کجا تشریف دارید و حاضر نیستید بیایید قضیه گاز نوسود و نودشه رو شما هم به همراه هم فکرهایتان پیگیری کنید من به شخصه از جناب اقای مصطفی زاده بخشدار محترم کمال تشکر رو دارم چون واقعا به شدت پیگیر گاز رسانی به نوسود و نودشه می باشد شما اول تحقیق بنمایید از قضیه بعد نظر بدید لطفا

    • یحیی بهرامی نوسود در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

      وقتی مردم شما را نمی شناسند قطعا شهادت شما را هم قبول نمی کنند باید با اسم بیایید تا ناشناس نباشید !!!

  • باینگانی در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    ما هم مشکل کمبود سیلندرگاز در روستاهای باینگان راداریم . کسی نیست پیگیری کند.

  • نوسودی در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    در جواب آقای بهرامی . اتفاقا” آقای بخشدار من خود شاهد بودم که شبانه روز پیگیری حل مشکل بودند و وقتی به ادارات استان و شهرستان مراجعه می کردیم . می گفتند که بخشدارتون دارد پیگیری می کند شما هم منتظر باشید . دارد خوب کار می کند بگذاریدش .

    • یحیی بهرامی نوسود در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

      ]چرا با اسم نیامده اید برادر ما که با کسی کاری نداریم بگو فلانی هستم و با شهامت این شهادت را می دهم !!!

  • شهروند در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    با سلام. این مشکل گاز نوسود و نودشه بیش از ده سال است که مردم با آن بزرگ شده اند ولی کو همت والا و اراده و راست گویی ( مسولین) . چندین سال است باوعده های دروغین این مردم را منتظر گاز کشی کرده اند . تازه الان منتظر مجوز اداره راه هستند برای حفر کانال . تازه اگر این صحت داشته باشد . در شهر های نوسود و نودشه برای دریافت سیلندر در این عصر تکنولوژی که مردم عزم سفر به ماه می کنند باید از چند روز قبل نام نویسی کنیم . پس معنی اقدام و عمل یعنی چه . برای کی ؟؟

  • شهروند نوسود در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    من نمی دانم مردم نوسود و نودشه چرا آنقدر عجولند. مگه مسئولین امر چندین سال پیش قول ندادند که به جبران زحمات و مجاهدت های چندین ساله این ملت غیور در دوران دفاع مقدس و پس از آن، عملیات گاز کشی را شروع کنند!!!!! خوب کمی دندان رو جگر بگذارید حتما تا چندین سال آینده انشالله اگر مشکلی پیش نیاید حتما مشکل این کپسول ها یا همان گاز مایع حل می شود. و چندین دهه دیگر انشالله برای گاز کشی به این دو شهر محروم در اولویت تصمیم گیری قرار می گیرد. انشالله. ای کی یو سان؟ بله! عجله نکن زنگ تفریحه.!

  • یحیی بهرامی نوسود در تاریخ آذر 21, 1395 گفت:

    شاید آقای مصطفایی تاب و تحمل بوی خوش نفت را ندارند و در نوسودهم مثل پاوه از بخاری گازی استفاده می کنند و نمی دانند مردم محروم و سپر توپ و تیرهای دشمنان در زمان جنگ تحمیلی واین مرز داران زحمتکش از سیلندر فقط برای پخت و پز استفاده می کنند نه برای گرمای منزل؛ که ایشان کمبود سیلندر را به سردی و برودت هوا ربط داده اند !!!!