ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 02:03

جاده پاوه به نودشه تا اطلاع ثانوی مسدود است

جاده پاوه به نودشه تا اطلاع ثانوی مسدود است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: به دلیل بارش های دو روز گذشته، جاده پاوه به نودشه از توابع استان کرمانشاه به دلیل احتمال ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است. پرویز ایده پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به بارندگی های دو روز اخیر در […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: به دلیل بارش های دو روز گذشته، جاده پاوه به نودشه از توابع استان کرمانشاه به دلیل احتمال ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

پرویز ایده پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به بارندگی های دو روز اخیر در شهرستان که موجب خوشحالی مردم شد، گفت: به دلیل ایمنی مسافران این مسیر را تا اطلاع بعدی مسدود کرده ایم.جاده نودشه

وی اظهار کرد: با توجه به توپوگرافی خاص پاوه، بعد از هر بارندگی و هواخوری ارتفاعات شاهد ریزش سنگ های صخره ای کنار جاده های به روی جاده ها هستیم که همواره با خطرات بسیاری همراه است.

وی افزود: عوامل راهداری به موقع در مسیرهای ارتباطی حاضر هستند و نسبت به پاکسازی جاده ها اقدام می کنند.

ایده پور افزود: برای تردد مسافران این مسیر و مردم نودشه و روستاهای اطراف راه ارتباطی جایگزین را از کنار جاده ساحلی سد سیروان آماده کرده ایم تا خللی در تردد مردم و مسافران وارد نشود.

وی از مردم نودشه و مسافرانی که قصد تردد از این مسیر را دارند خواست تا از تردد و مسافرت های غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

فرماندار پاوه همچنین از مسدود شدن راه ارتباطی پاوه به مریوان و سروآباد کردستان خبر داد و گفت: این مسیرارتباطی نیز به دلیل سختی بودن امداد و نجات برای حادثه دیدگان احتمالی تا پایان فصل زمستان مسدود خواهد بود و مسافرانی که قصد تردد به مریوان را دارند از دیگر راه های ارتباطی استان کرمانشاه به کردستان استفاده کنند.

شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه دارای چهار هزار نفر جمعیت است. شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار: محمدهادی زامیاد

یک پاسخ برای “جاده پاوه به نودشه تا اطلاع ثانوی مسدود است

  • ناشناس در تاریخ آذر 13, 1395 گفت:

    حداقل تا 15 روز دیگر جو آرام و بدون ریزش نزولات قابل توجه خواهد بود. پس بهتر است نسبت بازگشایی مسیر پاوه مریوان اقدام گردد.
    تونل راه را اسان خواهد نمود…