س 29 اسفند 1402 ساعت 06:29

چهار هکتار از مرتع مشجر بخش کلاشی جوانرود در آتش سوخت

چهار هکتار از مرتع مشجر بخش کلاشی جوانرود در آتش سوخت

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جوانرود گفت: در جریان یک فقره آتش سوزی که عصر روز یکشنبه در مراتع مشجر بخش کلاشی این شهرستان رخ داد، چهار هکتار مرتع این منطقه در آتش سوخت. بهزاد رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی […]

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جوانرود گفت: در جریان یک فقره آتش سوزی که عصر روز یکشنبه در مراتع مشجر بخش کلاشی این شهرستان رخ داد، چهار هکتار مرتع این منطقه در آتش سوخت.آتش سوزی جوانرود

بهزاد رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی در ارتفاعات گازران و هرگال روستای بیوند سفلی بخش کلاشی روی داد که با تلاش مردم و نیروهای منابع طبیعی پس از سه ساعت مهار شد.

وی، ارزش ریالی خسارت وارده ناشی از وقوع آتش سوزی را 220 میلیون ریال ذکر کرد و اظهار داشت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان ذیربط در دست بررسی است.

رییس اداره منابع طبیعی جوانرود، از مشارکت نیروهای مردمی این منطقه، انجمن های مردم نهاد و دوستدار طبیعت ماپریس و نیروهای منابع طبیعی قدردانی کرد.

رستمی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون هفت فقره آتش سوزی در سطح 25 هکتار از مراتع شهرستان جوانرود به وقوع پیوسته که در کمترین زمان ممکن مهار شده است.

شهرستان جوانرود با 61 هزار هکتار مرتع و جنگل و 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی

2 پاسخ برای “چهار هکتار از مرتع مشجر بخش کلاشی جوانرود در آتش سوخت

  • شهروند ۱۳ در تاریخ آبان 5, 1395 گفت:

    تا کی؟؟؟
    امسال چند مورد آتش سوزی داشتیم؟؟؟
    واقعا دلخراشه

  • بهروز خسروی در تاریخ آبان 3, 1395 گفت:

    رئیس منابع طبیعی شهرستان جوانرود لطفا دقت نمایید.متن خبر اشتباه است. مراتع هرگال در شهرستان پاوه ( بخش باینگان) واقع شده. مشجر نیست و و خوشبختانه سالها است که هیچ آتش سوزی در آن رخ نداده است. ضمنا منطقه گازران( که در محدوده جغرافیایی شهرستان جوانرود واقع شده) تا منطقه هرگان بیش از 10 کیلومتر فاصله دارد. محض اطلاع شما( از آب گل آلود ماهی نگیرید)