س 29 اسفند 1402 ساعت 06:30

قطعی چند ساعته اینترنت پاوه بدلیل آسیب فیبر نوری درجاده روستای دره بیان

قطعی چند ساعته اینترنت پاوه بدلیل آسیب فیبر نوری درجاده روستای دره بیان

به گزارش سلام پاوه: امروزه فناوري اطلاعات به مدد فناوري ارتباطات فراگيرشده و جهان را دگرگون ساخته است.ظهور اينترنت به عنوان يك ابزار جديد سريع و ارزان ارتباطي عرصه‌هاي مختلف زندگي بشر را دچار دگرگوني كرد و از بسياري جهات معنا و مفهوم جديدي به ابعاد آن بخشيد. در دنیای امروز اینترنت توانسته است تاثیرات […]

به گزارش سلام پاوه: امروزه فناوري اطلاعات به مدد فناوري ارتباطات فراگيرشده و جهان را دگرگون ساخته است.ظهور اينترنت به عنوان يك ابزار جديد سريع و ارزان ارتباطي عرصه‌هاي مختلف زندگي بشر را دچار دگرگوني كرد و از بسياري جهات معنا و مفهوم جديدي به ابعاد آن بخشيد. در دنیای امروز اینترنت توانسته است تاثیرات چشم گیری بر زندگی مردم بگذارد.این فناوری جدید کالایی است جهت برقراری ارتباطات در دهکده جهانی که به تبع این شبکه عظیم در سراسر جهان از آن استفاده می شود.زین الدین شیلانان

پس از ورود اینترنت به ایران و سالها دست و پنجه نرم کردن مردم با آن و استفاده ابزاری متاسفانه نحوه دسترسی مردم و آحاد جامعه و استفاده از آن به لحاظ نرم جهانی کشورمان وضعیت خوبی در رنکینگ و استانداردهای آن ندارد.این شبکه جهانی  امروزه در ایران جایگاه خاصی پیدا کرده است و مردم در روز قطعا از آن در جهت های مختلف بهره لازم را می برند که این مقوله متاسفانه در چند سال گذشته در استان کرمانشاه و علی الخصوص در شهرستان پاوه روند خوبی نداشته است که همواره با اختلال و کندی مکرر مواجه بوده است.

عده ای از کارشناسان بر این عقیده اند که با توجه به صعب العبور بودن و نوع توپوگرافی شهرستان متاسفانه نمیتواند روند چندان امیدوار کننده ای داشته باشد و پس از سالها فیبر نوری آن چنان در شهرستان جوابگو نبوده است و عده ای دیگر زیر ساخت های حال حاضر را جوابگوی نیاز و خواسته شهروندان پاوه نمیدانند که باید پهنای باند و زیر ساختهای لازم بسط و گسترش داده شود که امید است این مشکل با رایزنی مسئولین مربوطه و دست اندرکاران رفع و رجوع شود.با این مقدمه و در این رابطه در پی اختلال و قطعی چند ساعته اینترنت در شهرستان پاوه در روز گذشته گفتگویی  را در این خصوص با رئیس اداره مخابرات شهرستان پاوه داشتیم.

رئیس اداره مخابرات شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:امروز با توجه به تعریضو بهسازی جاده روستای دره بیان و آسیب به فیبر نوری در مسیر این جاده  توسط اداره راه و شهرسازی باعث به وجود آمدن اختلال در شبکه اینترنت شهرستان پاوه و قطعی چند ساعته اینترنت شد.

زین الدین شیلانان اعلام کرد:پس از اطلاع از این مشکل به وجود آمده بلافاصله مراتب را جهت رفع مشکل به کارشناسان فیبر نوری استان اطلاع دادیم که پس از رایزنی در این خصوص کارشناسان مربوطه در محل مورد نظر حاضر شدند و در پی رفع اختلال به وجود آمدهشدند.

وی در ادامه گفت:ضمن عذرخواهی و پوزش بابت قطعی اینترنت ناهماهنگی و عدم زیر ساخت مناسب را یکی از دلایل اختلال اینترنت در سطح شهرستان دانست و گفت لازم است مسئولین و متولیان امر برای انجام فعالیتهای عمرانی و… با دستگاههای مربوطه هماهنگی لازم را داشته باشند.

گفتنی است اختلالات اینترنت و قطع  وصل شدنهای مکرر و کندی سرعت بخصوص از طرف شرکت مخابرات در این چند مدت اخیر باعث گلایمندی شهروندان شده است که امید می رود با پیگیری های مسئولان این موضوع حل و فصل شود.

9 پاسخ برای “قطعی چند ساعته اینترنت پاوه بدلیل آسیب فیبر نوری درجاده روستای دره بیان

  • شهروند ۱۳ در تاریخ آبان 5, 1395 گفت:

    طی اطلاعاتی که من به دست آوردم متاسفانه قطعی کابل فیبر نوری به دلیل عمق كم و غیر استاندارد کابل هست. این خیانتی است که توسط پیمانكار مهندس ناظر مخابرات به مردم این شهر کرده اند.

  • شهروند ۱۳ در تاریخ آبان 5, 1395 گفت:

    جالبه که مخابرات استان بدترین نوع اجرای فیبر نوری رو برای پر کاربرترین شهرستان انجام داده.
    این هم یه حق خوری دیگه در حق این شهرستان.

  • بی نت در تاریخ آبان 3, 1395 گفت:

    با سلام . جناب آقای شیلانان آیا شما در مورد این قطعی های مکرر برنامه ای برای جبران کردن روز و حجم کاربرانی که نتوانسته اند از آن به دلیل همین قطعی اینترنت استفاده کنند در دست اقدام دارید ؟بهتر نیست جدای از اعصاب داغون کاربران و ضررهایی که ممکنه برای بسیاری از شهرمندان گرامی که کارهای تجاری آنها بوسیله اینترنت صورت می گیره به فکر جبران روزهای از دست رفته آنها باشید ؟

  • آزاد علی رضائی در تاریخ آبان 3, 1395 گفت:

    جالبه همیشه قطع میشه
    خب یه جوری درستش کنن دیگه قطع نشه

  • همشهری در تاریخ آبان 3, 1395 گفت:

    لاییییییک ??

  • شهروند در تاریخ آبان 3, 1395 گفت:

    من نمیفهمم اداره راه و مخابرات نمیتونستن از قبل مسیر فیبر رو با هم هماهنگ کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکلات ادارات پاوه تمام نشدنی است متاسفانه مسئولین 90 درصد ادارات پاوه از طریق باند و بدون شایسته سالاری در جای خود نشسته اند اون از بنیاد مسکن و شهرداری و …اینم از اداره راه(اگه خواستی فرهاد جان قسمت اولش رو بزار مابقی رو بردار)

  • پیمان محمدی در تاریخ آبان 3, 1395 گفت:

    اینم از دست گل اداره راه هستش بدون هماهنگی با سایر ادرات شروع به تعریض جاده میکنند جالب هستش اونم تو این موقع از سال که بارندگیها شروع میشه این حکایت همچنان ادامه داره یه نمونه دیگه جاده نودشه(پیچ کشتارگاه هستش که چند ساله بدون انجام هرگونه فعالیت عمرانی مانده

  • ناشناس در تاریخ آبان 3, 1395 گفت:

    اينه یک!!!!!

  • همشهري در تاریخ آبان 3, 1395 گفت:

    هرچند جاي تقدير دارد كه مسوولي توضيحي داده است و از اين لحاظ متشكريم
    اما واقعا اين قطعي ها به بسياري از واحدهاي كسب درامد ضرر وارد مي كند و شهروندان را هم جهت انجام امور ضروري نگران و نااميد مي كند
    براورد هزينه هاي تحميلي اين قطعي ها براي مردم و ادارات و شركت ها سخت نيست و رقم سنگيني خواهد بود و قابل تامل است